Korkokenkäkapina
Nainen, joka et käytä korkokenkiä edes juhlissa:
Minkä ikäinen olet?
Onko sinulla jokin syy tai perustelu, miksi et käytä korkokenkiä?
Minä en käytä enää korkokenkiä. Minulla riittää ikä (57v) siihen, että päätän itse, millaisia kenkiä käytän missäkin tilanteessa. Markkinoilla on paljon kauniita naisten juhlakenkiä ilman korkoa.
En paheksu korkokenkien käyttämistä. Koin itsekin nuorempana, että korkokenkien tuntu jaloissa ja selässä toi juhlan tuntua. Nykyisin koen ne lähinnä epämukavina.
Kommentit (11)
Jokainen päättää itse millaisia jalkineita käyttää.
Eivät sovellu reumaattisille jaloilleni. Tuskin tosin käyttäisin muutenkaan. Epämukavat.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.Vittux aina joka veen asiaa vatvoa...💩💩💩💩👹👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Eivät sovellu reumaattisille jaloilleni. Tuskin tosin käyttäisin muutenkaan. Epämukavat.
Ihan sama mitä tuntematon pidät 😝
Vierailija kirjoitti:
Niin esittikö ap jotain sääntöjä tai kieltoja ihmisten oikeudelle valita kenkänsä? Ei. Nyt ei ole kyse siitä, perusta sille oma ketju.
Korkokengät erottaa naisen maasta, joka on naisen ensisijainen energialähde.
Korkokengät heikentävät tasapainoa, naisen on vaikea syvästi rentoutua.
Korkokengät tuovat naisen takapuolen esiin tavalla, joka on miehistä kiinnostava. Vetää siis katseita, koska seksi kiinnostaa aina. Mutta itse en halua takapuoleni olevan seksuaalisesti silmäiltävänä. Siksi ei.
Korkokengät antavat valheellisen kuvan, että nainen on pitempi kuin oikeasti onkaan. Esim. miehen rinnalla. Sikäli ne ovat samanlaista sumutusta kuin hiustenpidennykset, jotka antavat katselijalle vaikutelman energisestä ja elinvoimaisesta naisesta, vaikka ne hiukset ovat jonkun intialaisnaisen päästä. Harhaanjohtamista tavallaan, olen aitouden kannalla.
Korkokengät vievät rangan vinoon. Korkokengillä on mahdoton ekstaattisesti rokata.
Korkojen kopina antaa kenkien pitäjälle illusorisen vaikutelman omasta tehokkuudesta.
Kengät ovat jalkoja varten, ei jalat kenkiä varten. Siksi en käytä kenkiä, jotka muokkaavat jalkojen asentoa.
Minä tykkään korkokengistä ja pidän niitä joskus arkenakin, juhlissa ainakin. Ostan vain sellaisia, jotka ovat hyvät jalkaan eikä tule jalat kipeäksi. Taitavat olla vanhanaikaisia, mutta se ei haittaa minua yhtään. Komppaan sitä, joka sanoi, että kaikki pitävät sellaisia kenkiä kuin haluaa.
N59
20 vuotta sitten miehen piti olla 20 cm naista pidempi, koska naisen on voitava käyttää 10 cm korkoja ja olla silti 10 cm lyhyempi.
Koska korkokengät ovat epäkäytännölliset, rumat ja inhoan sitä kopina-ääntä