Listataan persaukisten juttuja
Kommentit (59)
Minä olen ollut monesti rahaton. Olen FM, perusterve nainen, en käytä alkoholia, en tupakoi, syön terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva päässälaskeminen ruokakaupassa onko tilillä katetta ostaa yksi vai kaksi makaronipussia.
Hyvä sentään, jotta jollakulla tuo onnistuu vieläkin eli päinvastoin on positiivinen ilmiö. Kyseessä tuskin on nuori aikuinen, tämä tarvitsee laskimen yksinkertaisiinkin yhteenlaskuihin.
Vierailija kirjoitti:
Muuttaminen kuun viimeisenä päivänä, kun ei ole varaa maksaa kahta vuokraa yhdeltä kuulta 😆
Eli uuden kämpän avain haetaan aamulla ja sitten hirveellä tohinalla siirretään kamat ennen kuin se toimisto menee kiinni minne vanhan asunnon avain palautetaan.
Tonni kuussa ylimääräistä on sinulle ilmeisesti pikkuraha. Monelle keskituloisellekaan se ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Valitetaan bensanhinnasta. Itse en edes tiedä mitä bensa maksaa. Joka kerta tankkaan Lexuksen täyteen 👍
M39
Pelkällä luottokortilla elävät ovat yleensäkin täysin pihalla kaikista hintatasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaminen kuun viimeisenä päivänä, kun ei ole varaa maksaa kahta vuokraa yhdeltä kuulta 😆
Eli uuden kämpän avain haetaan aamulla ja sitten hirveellä tohinalla siirretään kamat ennen kuin se toimisto menee kiinni minne vanhan asunnon avain palautetaan.
Tonni kuussa ylimääräistä on sinulle ilmeisesti pikkuraha. Monelle keskituloisellekaan se ei ole sitä.
Ja jos tonni tuntuu paljolta tai kuukausi pitkältä, niin nokkela asunnonvaihtaja sopii avaimen luovutuksen vaikka kuun puoliväliin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bensiini tai diesel auto
Samsung, Huawei yms paska puhelimet
Sianlihan syöminen
Perunan ja makaronin syöminen
Kuuleppas..köyhällä ei ole varaa ajella enää bensa tai diesel autolla. Köyhä ajaa sähköautoilla.
Köyhä ei todellakaan ajele sähköautolla koska köyhällä ei ole varaa ostaa sellaista! Köyhällä ei ole autoa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet rahtaa pahvilaatikoita ja rikkinäisiä kalusteita niska limassa ukin peräkärryyn ja naiset jynssää pintoja hiki hatussa, kello tikittää ja klo 16 lähenee uhkaavasti. Ehditäänkö huoneisto siivota ja avain palauttaa ajoissa, vai nappaako vuokrayhtiö takuuvuokran taas pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitetaan bensanhinnasta. Itse en edes tiedä mitä bensa maksaa. Joka kerta tankkaan Lexuksen täyteen 👍
M39
Pelkällä luottokortilla elävät ovat yleensäkin täysin pihalla kaikista hintatasoista.
Tämä.
Jos luottokortti otettaisiin pois ja luotot laitettais maksuun ei sitä rahaa yhtäkkiä olisikaan tankilliseen bensaa.
Heh, yllä mainitut sopii mulle jättäen jälkeen muhkean saldon tilille. Mieluummin itselle kuin kauppiaalle. Summasummarum ap on visusti väärässä.
Leikkivät hippaa ja piilosta pihalla kun eivät muuta keksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos tonni tuntuu paljolta tai kuukausi pitkältä, niin nokkela asunnonvaihtaja sopii avaimen luovutuksen vaikka kuun puoliväliin 😉
Tuskin onnistuu kaikilla vuokranantajilla, se on koko kuukausi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet rahtaa pahvilaatikoita ja rikkinäisiä kalusteita niska limassa ukin peräkärryyn ja naiset jynssää pintoja hiki hatussa, kello tikittää ja klo 16 lähenee uhkaavasti. Ehditäänkö huoneisto siivota ja avain palauttaa ajoissa, vai nappaako vuokrayhtiö takuuvuokran taas pois...
On poistettu kiinnostava ketju tähän liittyen, olisi mukava tietää miten kävi. Ettei kaverilla ollut siirtymäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On poistettu kiinnostava ketju tähän liittyen, olisi mukava tietää miten kävi. Ettei kaverilla ollut siirtymäaikaa.
Jaa oliko jossain liveseuranta persaukisten muuttopuuhista?
Vierailija kirjoitti:
M39
Hei ollaan melkein samiksii! Aina tankkaan neljälläkympillä ja aina saan neljälläkympillä. En tajua ongelmaa!
Kaupan omat merkkituotteet... haha teitä!
Muistan jo vanhan keskustelun täällä, missä myös mollattiin ihmisiä, jotka ostaa näitä, kun ovat niin köyhiä ja kun ne tuotteet on vielä niin huonoja! Joku akka siellä kirjoitti, että Pirkkaa en suuhuni laita!
Ihmettelen vaan, miten joku Pirkka -hienosokeri olisi huonompaa kuin joku vähän kalliimpi sokeri? Millä lailla sokerit eroaa toisistaan?
Tai Pirkka -sipulit? Onko ne jotenkin pahemman makuisia kuin joku muun merkkinen?
Ja sitäpaitsi satun tietämään, että monet hienot ravintolat ostaa juuri näitä halvempia tuotteita, joissa ei ole mitään eroa jonkun kalliimman merkin suhteen. Kaverillani oli paikkakunnan suosituin pizzeria, ja kaikki mahdolliset tarvikkeet haki isoissa erissä Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Bensiini tai diesel auto
Samsung, Huawei yms paska puhelimet
Sianlihan syöminen
Perunan ja makaronin syöminen
Bensiini auto ja salkku 38 000. Olen siis köyhä. Raha kasvattaa lisää rahaa, ainakin mulla.
Rikkaat pröystäilee vauvapalstalla....?
Eli unelmoitte.
M39