Mitä ajattelisit jos olisit tänä aamuna herätessäsi tajunnut että menit viikonloppuna naimisiin Wille Rydmanin kanssa?
Kommentit (31)
Joutuisin todennäköisesti tilaamaan ambulanssin hyperventilaation ja rytmihäiriöiden vuoksi.
Miksi tällaista persoonaa häpäisevää lähestymistapaa? Minkä Rydman mahtaa sille, miltä näyttää? Eikö sinulla ole oikeita argumentteja?
Itse asiassa häpäiset itsesi. Luuletko tekeväsi hyvää, edistäväsi oikeita asioita tällä lailla?!
Herraisä, tulipa ihan sananmukaisesti vedettyä perseet!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista persoonaa häpäisevää lähestymistapaa? Minkä Rydman mahtaa sille, miltä näyttää? Eikö sinulla ole oikeita argumentteja?
Itse asiassa häpäiset itsesi. Luuletko tekeväsi hyvää, edistäväsi oikeita asioita tällä lailla?!
Kuka tässä on Rydmanin ulkonäköä ottanut puheeksi, paitsi sinä itse? Eikä tässä kaiketi ole kyse ulkonäöstä, vaan siitä miten tämä groomaaja toimii ja kohtelee ihmisiä. Lähinnä sinä häpäisit itsesi, mikäli pidät hänen tekojaan suotavina ja oikeina?
Olisin onnellinen huomatessa, että olen Suomessa enkä esimerkiksi Iranissa tai Ugandassa, jossa minut sen seurauksena mestattaisiin. Seuraavaksi tarkistaisin avioehdon ja laittaisin eropaperit vireelle.
Miettisin, että toivottavasti ei ole tehty avioehtoa, ja ottaisin eron.
Jäisin ihastuksesta sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on Rydmanin ulkonäköä ottanut puheeksi, paitsi sinä itse? Eikä tässä kaiketi ole kyse ulkonäöstä, vaan siitä miten tämä groomaaja toimii ja kohtelee ihmisiä. Lähinnä sinä häpäisit itsesi, mikäli pidät hänen tekojaan suotavina ja oikeina?
Justiinsa näin! Ukkohan näyttää puutarhatontulta, mutta tekonsa ovat tuhat kertaa pahempia kuin ulkonäkö!
Lähettäisin tyttäreni toiseen maahan turvaan ja hankkiutuisin äijästä eroon.
Ei muita ajatuksia kun että sulla pää kumisee tyhjyyttä. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Lähettäisin tyttäreni toiseen maahan turvaan ja hankkiutuisin äijästä eroon.
Eroon, vai "eroon"...?
Kuka mut on huumannut ja missä? Kuinka voi edes mennä naimisiin kun on jo valmiiksi naimisissa? Ja voi vttu.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa ei oteta kantaa suuntaan tai toiseen. Se että sinä pidät lähtökohtaisesti halventavana tarkoittaa että ajattelet Rydmanista negatiivisesti.
Entä jos aloitus olisi sama mutta Rydmanin tilalla vaikka Pete Parkkonen?
Varmaan googlaisin ensimmäisenä miten pääsee Minnesota-hoitoon.
Harakiri ja seppuku!!!