Alkaako myös normaalipainoiset miehet ähkiä ja röhkiä keski-iässä?
Röhinää ja röhkimistä hönkäillessään ”romanttisesti”, ähinää ja ähkäisyjä mitä tahansa tehdessä, tuhinaa ennen kuorsausta ja sitten kurlaavan lerpattavaa kuorsausta, trumpettimaisia töräyttelyjä niistäessä, räjähtäviä aivastuksia joiden jälkeen oon päästettävä joku ”hassu” äännähdys, läpsyttelyä ja tömistelyä kulkiessa. Koko ajan kuulee missä se menee kuin olisi kello kaulassa.
Kommentit (9)
En voi yleistää mutta ei ainakaan minun normaalipainoinen urheilullinen viisikymppinen mieheni ähki eikä puhise.
Keski-ikäinen huomion kipeä ihminen tekee tollai saadakseen näkyvyyttä toisten silmissä. Olen huomannut tuon saman ilmiön. Nuo ko rituaalit suoritetaan myös julkisella paikalla.
Mieheni ei ole alkanut kuorsaamaan tai ähkimään (on hyvässä kunnossa), mutta nuo aivastukset ovat niin hirveitä, että koira pelkää niitä ja poistuu huoneesta. Pieree myös aivan hirveän isoon ääneen. On myös aina ollut kauhea tömistelijä kävellessään.
Ihana on silti.
En luultavasti päästä mitään noista äänistä. Kuorsaamisesta en ole varma, sillä asun yksin. M67
Vain jos joutuvat asumaan palstamamman kanssa.