Tatuointien kauhistelu
Tatuoinnit eivät sovi varsinkaan Tanssii Tähtien Kanssa ohjelman juontajille, eikä tanssijoille.
Kommentit (24)
Mä en edes katso koko ohjelmaa, et ihan sama.
miksi suomalaiset vihaavat tatuointeja.. se on melkein jo normi muualla ja vielä tuhansia vanha juttu..
Leima joka lyötiin niihin joiden kanssa ei kannata olla tekemisissä. Ja joku vielä ottaa sellaisen vapaaehtoisesti. Katsokaa, olen yhteiskunnan rasite
suomalaiset ovat hölmöläisiä monesta syystä SIKSI ITSEÄNI HÄVETTÄÄ OLLA SUOMALAINEN..MONESTA SYYSTÄ EI VÄHITEN TÄMÄN PALSTAN TAUKEISTA
Vierailija kirjoitti:
Leima joka lyötiin niihin joiden kanssa ei kannata olla tekemisissä. Ja joku vielä ottaa sellaisen vapaaehtoisesti. Katsokaa, olen yhteiskunnan rasite
MINKÄ IKÄINEN OLET? EI EDES VUONNA 1899 SYNTYNYT ISOMUMMO OLLU NOIN TYPERÄ KUIN SINÄ..MIKÄ POTUTTAA? OTA TATUOINTI NIIN MUMMOTKIN TYKKÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnista tuntee onnettoman muodin perässä juoksijan. Ennen sanottiin trendipelle.
Monet suurentavat huuliaan, rintojaan, pakaroitaan ja peniksiään. Imevät rasvaa ja tuuttavat sen muualle kehoonsa. Ei kuulu mulle. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes katso koko ohjelmaa, et ihan sama.
Mä katson ja tatuointien kauhistelijat ovat vallanneet siihen liittyvän keskustelun kokonaan. Toivottavasti he älyävät nyt siirtyä tänne kauhistelemaan.
jopa kristityillä on tatuointeja .. joten..hanki munat tai pillu ja ota se tatuointi. näin on närhen munat ja nännin näppylät. tosin usein varakkaiden hommaa.
Tanskan kuningas Frederik IX, Margareetan isä, oli tatuoitu Aasian matkoillaan aikoinaan, hän oli myös kehonrakentaja.
Tatuoinnit naisella ovat todella irvokkaita. Toki myös miehellä on äärimmäisen nolo lookki se käsi täynnä töhryjä ja parta. Ennen vanhaan parta oli 70v miehillä, ei puhettakaan että 25 vuotiaalla olisi ollut parta.
Suomalaisten tyhmyys loistaa tällä palstalla. Mutta loistaahan se muissakin asioissa maailmalla. Metsäläiskansa. Ei tietoa ei sivistystä mutta pelkoa pahemman kerran. Varsinkin jos joku uskaltaa olla vähän erilainen. MIksi suomalainen haluaa antaa itsestään idiootin kuvan? Voisin sanoa, ota se tatuointi niin ei enää potuta ,mutta harkitse tietysti mitä otat vai etkö uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten tyhmyys loistaa tällä palstalla. Mutta loistaahan se muissakin asioissa maailmalla. Metsäläiskansa. Ei tietoa ei sivistystä mutta pelkoa pahemman kerran. Varsinkin jos joku uskaltaa olla vähän erilainen. MIksi suomalainen haluaa antaa itsestään idiootin kuvan? Voisin sanoa, ota se tatuointi niin ei enää potuta ,mutta harkitse tietysti mitä otat vai etkö uskalla?
Erilainen? :D Joka toisella on kädet täynnä töhryjä ja parta :D Erilaisia ovat ne, joilla ei ole töhryjä.
Tässä keskustelussa taitaa olla kahdenlaisia ihmisiä. Niitä jotka ovat ottaneet vääränlaisen tatuoinnin ja katuneet, tai sitten niitä jotka eivät ole uskaltaneet vaikka ovat halunneet. Voihan täällä fanaatikko uskiksiakin olla. Kas kummaa, olen kristitty kirkossa ja kas kummaa ,minusta pidetään ja pidetään ihan sivistyneenäkin, kas kummaa mulla on tatuointeja. KAS KUMMAA.
Saahan sitä niitittää ja tuhrata vaikka koko kehonsa jos haluaa. Ihan oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilainen? :D Joka toisella on kädet täynnä töhryjä ja parta :D Erilaisia ovat ne, joilla ei ole töhryjä.
No sanot taidetta töhryksi..no parempi että haastat riitaa täällä kuin tuolla snägärillä. ja sanoit aivan oikein. Joka toisellahan on parta ja töhryjä. Eli tatuoinnit ihan normia. Haasta vain riitaa mutta luojan kiitos että täällä etkä kadulla. Mene psykologille.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä niitittää ja tuhrata vaikka koko kehonsa jos haluaa. Ihan oma valinta.
Miksi sanot automaattisesti tuhrata? On olemassa hyviä ja huonoja tatuointeja. Oma valinta se todellakin on. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnista tuntee onnettoman muodin perässä juoksijan. Ennen sanottiin trendipelle.
...ja sinä olet persreikä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanot taidetta töhryksi..no parempi että haastat riitaa täällä kuin tuolla snägärillä. ja sanoit aivan oikein. Joka toisellahan on parta ja töhryjä. Eli tatuoinnit ihan normia. Haasta vain riitaa mutta luojan kiitos että täällä etkä kadulla. Mene psykologille.
mitä v..un"normia"? :D Vähän vissiin noloa olla kädet täynnä tatuointeja ja parta
Taitaa tällä yhdellä hemmolla käsi siirtyä alkkareihin kun saa tyydytystä tästä vihaajasta ja riitapukarista. Älkää vastatko.
Vierailija kirjoitti:
"Uskaltaa olla vähän erilainen" ?
Ööööhhhh...Hmmmm...