Tampereen yliopiston professorit ilkkuvat Yle:llä korkeista bensanhinnoista kärsivälle kansalle
Eilen A-studiossa "liikenneprofessori" Heikki Liimatainen virnuili ja naureskeli kuinka ainoa lääke korkeisiin bensan hintoihin on ostaa sähköauto ja sama pilkka jatkui Yle:n aamussa työelämäprofessori Marita Laukkasen toimesta. Molemmat Tampereen yliopistosta.
Kommentit (62)
Näiden aloitusten tasosta voi varsin usein arvata aloittajan älykkyysosamäärän, ja näkee kyllä, että monella ei ole paljon. t: DI:n vaimo
Vierailija kirjoitti:
Ap Mun rakkaus on DI-mies. Mikset sinäkin opettelisi kirjoittamaan suoraan ajatuksistasi ja tunteistasi, vaan kyhäät tällaisia omituisia surkeuskuvauksia. Poljet paikallasi. Sulla on ilmeisesti jotain meitä diplomi-insinöörien kotirouvia vastaan tai vaihtoehtoisesti kipeä trauma.
Kaikki sekopäät näköjään liikkeellä taas.
Miksei logistiikkafirmat osta niitä sähköautoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa 😂
Mikä...?
Minun mieheni on DI. Ja meillä on iso omakotitalo ja marmorilattiat. Ikkunat lattiasta kattoon. Iso piha, jossa erivärisiä ruusuja ja omenapuita. Olen kotirouva ja hankitaan paljon lapsia. Ei koskaan katsota kaupassa tuotteiden hintaa, vaan ostetaan se mikä halutaan. Tämä on itseään arvostavan naisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke-eliiitillä kissanpäivät kun pääsee nauramaan kansalle, jolla ei varaa ajaa bensa-autoa tai varaa ostaa lihaa...
Tyypilliseen tapaasi sinulla ei ole hajuakaan, mistä oikein on kyse.
Minkä ikäinen olet?
Onko sinulla edes ajokorttia?
DI tarjosi minulle toimistolla konjakit. Ajatelkaa minulle, tavalliselle kassaneidille
Köyhät kommunistit kerjäävät DI-mieheltäni almuja
Vierailija kirjoitti:
Näiden aloitusten tasosta voi varsin usein arvata aloittajan älykkyysosamäärän, ja näkee kyllä, että monella ei ole paljon. t: DI:n vaimo
Mikä on DI:n vaimo? Onko se joku ammatti?
On euforista tajuta, että elän loppuelämäni DI-miehen hienossa omakotitalossa kotirouvana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke-eliiitillä kissanpäivät kun pääsee nauramaan kansalle, jolla ei varaa ajaa bensa-autoa tai varaa ostaa lihaa...
Minkä ikäinen olet?
Muista ottaa lääkkeesi.
Kyllä pahalta tuntui katsoin ohjelman että naureskellaan
korkealle bensan hinnalle ja herrat pitivät sitä ihan oikeana...
No niin, hullu di-jankkaaja paikalla tuhoamassa tämänkin ketjun.
Vierailija kirjoitti:
DI:n vaimo voi opetella kirjoittamaan suomen kieltä, aikaa ilmeisesti on.
Sinun pitää tehdä kovasti töitä
Jos haluat samanlaisen omakotitalon kuin minulla ja DI-miehelläni on. Marmorilattiat ja ikkunat lattiasta kattoon. Pikkuhousuni vaan lattiasta heijastuu. Auton ja bensaa
Haluaisin ampua di-jankkaajaa naamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Muista ottaa lääkkeesi.
Olipas originaali kommentti, sopii sulle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on alueita joissa ei onnistu sähköautoilu, vaikka pystyisit lataamaan kotona voi ainoa joka osaa sähköautoa huoltaa olla 600 kilometrin päässä.
Kenen asialla Yle on?
Infra ei ole koko Suomessa vielä valmis sähköautoilulle, meidän tavallisten ihmisten tulotkaan eivät ole ylen toimittajien tasolla.
Ehkä siellä korvessa suvaitaan poikkeus. Ihmisten ilmoilla ei taas kannata sen takia olla siirtymättä sähköön, että jossain autoja ei osata korjata. Hinausvakuutus kannattaa pitää etenkin siellä, jossa osaavat korjaamot ovat kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on alueita joissa ei onnistu sähköautoilu, vaikka pystyisit lataamaan kotona voi ainoa joka osaa sähköautoa huoltaa olla 600 kilometrin päässä.
Kenen asialla Yle on?
Infra ei ole koko Suomessa vielä valmis sähköautoilulle, meidän tavallisten ihmisten tulotkaan eivät ole ylen toimittajien tasolla.Maksamme selvästikin liikaa näille yliopiston rinnakkaistodellisuudessa eläville, kuin myös Ylen toimittajille.
Yliopistoissa on suurin osa parin vuoden pätkätöissä ja pätkätöitä ketjutetaan yli kymmenenkin vuotta. Älkää luulko, että yliopistossa on kaikilla samanlaista kuin muutamalla harvalla professorilla …
Tampereen yliopisto antoi tohtorin arvon Anna Kontulalle joka kirjoitti väitöskirjan seksi"työstä", jota hän myös itse on tehnyt. Sellainen yliopisto ja tieteen vapaus.
Ihan sama mitä sanovat.
Mikä...?