Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pilluje viivoist vähä..

Vierailija
29.09.2026 |

Ketä kannattaa tietää 18v-vuotiaan naisen pillust, ketä luultavasti olen näkemässä alasti tänään ekaa kertaa ikin? Vinkkei? Tungenko vaan sormen sisään? Kuvia olen katsellut ja hämmentää vaan se jos on sellainen pitkä viiva niin kehen kohtaan tunkeudun? Vai tuleeko ne hävyhuulet esiin kun teen sen kiimaiseksi, ketä helpottaisi peneroitumista huomattavasti.. En halua tökätä väärään reikään.. Luin eilen et niil omat kusireiätkin ja persereikäkin siinä ihan centin päässä ja haluun et illast tulee täydellinen seksikohtaus

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että tisuja olen kyllä kopeloinut niin että se on inissyt paljo ja muuta sellaista mutta pimpparia en ole vielä nähnyt alasti

Vierailija
2/3 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaile panokoulu. 
Täällä on aika paljon kiusaajia ja sekopäitä. Täältä ei välttämättä saa hyviä neovoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tisuja alan nuolemaan heti ekana suunnitelman mukaan ja sit koitan löytää sen oikeen reiä sormel, kenne on tarkoitus nussii.. olen kertonut olevani kokenut panija nii vois olla ehkä vähä noloo jos törkkäsen väärää reikää, niithän on siel kolme ihan muutamien centtien säteellä nii hämmentää.. varsinki jos sellane pitkä viiva pillu nii sii vaihees alan suutelee ja kuiskaan et "ohjaa" mut "sinne".. pelottaa nää viivat ku tiiä kenne kohtaan pitää peneroida, tisut on siitä hyvä et ne esillä ja selkeät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi