Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ihan kauhee ongelma parisuhteessa. Onko muut käynyt läpi tän saman?

Vierailija
29.09.2026 |

Suhde exään on traumatisoinut mut niin, etten osaa toimia nykyisessäkään suhteessani. Mun ex-mies oli mun unelmien täyttymys ja täys 10 joka klikkas mun kaikki boxit kunnes hänen todellinen luonne paljastui: hän petti, huijasi, kusetti ja manipuloi. Ja jatkaa sitä edelleen vaikka olen jo uudessa parisuhteessa toisen miehen kanssa.

Olen siis niin traumatisoitunut exästä, etten osaa toimia nykyisessä suhteessani, en heittäytyä, luottaa enkä uskalla edes kiintyä uuteen mieheeni. Mun exä on koko ajan meidän välissä ja hallitsee mun ajatuksia.

Olen yrittänyt olla yhteydessä exään jotta saisin suljettua sen kirjan elämässäni. Mutta hän jatkoi taitavaa manipulointiaan, tekeytyi vaikeasti saavutettavaksi, ei ollut yhteydessä tai ghostasi. Yritin epätoivoisesti saada kontaktia ja selvyyttä miksi hän käyttäytyi niin törkeesti mua kohtaan, ja kun lopulta onnistui hän aloitti taas valehtelun ja kusettamisen mikä johti siihen että menin hänen kanssaan sänkyyn useita kertoja.

Olen aivan rikki kun exä on nyt pilannut mun uudenkin suhteen lopullisesti ja nämä kauheat kokemukset jq kusettaminen on vienyt multa kaiken luottamuksen miehiin. En pysty olla intiimisti nyksän kanssa koska kelaan vaan mitä exän kanssa on tapahtunut.

Tää on ihan hirveetä ja nyt exä taas ghostaa eikä vastaa mun viesteihin eikä halua tavata että käytäs hänen käytös mua kohtaan läpi ja saisin suljettua tän luvun.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä petit nyksää exän kanssa ja nyt se on exän vika?

SINÄ petit, ei kukaan muu, ole nyt edes sen verran rehellinen että et pidä nyksää kiinni löysässä hirressä suhteessa jonka sinä tuhosit jo, se tulee julki jossain kohtaa kuitenkin.

Vierailija
22/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä helvetin takia nämä rikkinäiset ihmiset hakeutuu parisuhteisiin? 

Koska odottavat toisen ihmisen korjaavan heidät. Kuulin tämän omin korvin myös aika ongelmaiselta exältäni, joka kiukutteli kun korjasin erästä esinettä ja häntä en kuulemma ollut innokas korjaamaan vaan olin heittämässä roskiin. Se oli siinä vaiheessa kun aloin olemaan kypsä siihen oikkuiluun ja olin ääneen pohtinut onko suhteella tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa jahtaamasta exääsi, joka juoksee sinua karkuun ja joka suostuu panemaan sinua silloin tällöin pitääksesi sinut itseensä koukussa. Mitään clousausta ei ole tulossa, etkä sitä edes oikeasti halua, vaan haluat sen exän. Tuoko on todella ihannemiehesi, "täys kymppi, joka klikkaa sun kaikki boxit"? Jos noin todella on, niin sittenhän sun pitäis olla tyytyväinen. Olet saanut täsmälleen sellaisen miehen, kuin haluat. Pettävän, valehtelevan, huijaavan, ghostaavan, hyväksikäyttävän jne. Hänhän on sinulle täysi kymppi!

Vierailija
24/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaajat on alinta kastia. Siis sellaiset joita kohtaan ei olla käyttäydytty asiattomasti vaan ovat välinpitämättömiä.

Vierailija
25/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta eksän jahtaaminen ja myös ajattelu. 

Äläkä nyt ainakaan laita kehoosi toisen miehen spermaa jos on näin vaikea päästä eroon edellisestäkin. Keskity itseesi ja omaan elämääsi, nauti muista asioista kuin miehestä.

Vierailija
26/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rikkinäiset ihmiset hakeutuu uudelleen parisuhteeseen? Kokevat, että on OK tuhlata muiden aikaa, ja että joku toinen pystyy rakastamaan ehjäksi?

Nyt AP vedät itseäsi niskasta kiinni ja lopetat homman nykyisen kanssa ja lopetat yhteydenpidon exän kanssa. Sinä vain siirrät traumasi nykyisen harteille. Muutenkaan et tule koskaan olemaan hänen kanssaan tyytyväinen, kun se ex oli ilmeisesti täysi 10. Kostat sitten sille nykyiselle kaikesta, kun hän ei ole se ex ja homma tuhoutuu aikoinaan sitten katkeruuteen ja sitten meillä onkin taas yksi traumatisoitunut ihminen lisää.

Vierailija
27/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta eksän jahtaaminen ja myös ajattelu. 

Äläkä nyt ainakaan laita kehoosi toisen miehen spermaa jos on näin vaikea päästä eroon edellisestäkin. Keskity itseesi ja omaan elämääsi, nauti muista asioista kuin miehestä.

Sitä ihan kuuluisaa myrkkyspermaako?

T: siitoshullu

Vierailija
28/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tyttö, minkä teet itsellesi! Lopeta tuo laastarisuhde asap ja se ghostaava k-pää: hänet heti mappi ööhön. Seurustelusuhteesi ihan väärällä pohjalla ja olet kurja petturi. Ota AIKALISÄ ja hoida itsesi ohi eron ja kaiken sen tuoman, sitten voit miettiä uutta suhdetta. Minulla 16 vuoden seurustelun jälkeen shokkiero; tein kolme vuotta lähes itsem$ista kuolemaa, sitten hain apua, ensin vertaistukiryhmästä sitten terapiasta. Nyt, kuuden vuoden eron ja sen tosiasian hyväksyneenä, että mun twinflamella on toinen, pystyn jatkamaan elämääni. Ehkä vielä myös parisuhteessa? Onnea ja tsemiä sinulle!

Vierailija
29/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanoen oletin kyllä enempi hyväksyntää ja tukea kun postasin tänne. Mut näemmä kaikki pastankarkerot kaataa omaa shittiinsä mun niskaan koska näkee et oon rikki ja haavoittunut ja siks helppo target.

Mun exä tuhos mun elämän kun kusetti ja huijas mut uskoon et tää meidän juttu on for life ja sitten kun tuli eka snadi vastoinkäyminen hän hylkäs mut ja juoksi karkuun. Ja ei ollut koskaan ollutkaan täysillä mukana meidän jutussa vaan feikkas ja sit feidas kun olin jo kiinni hänen koukussa. Ihan törkee sika!

Ja mun virhe tietty oli et lähin uuteen suhteeseen kun edellinenkin oli vielä selvittämättä. Luulin et exä olis syyttänyt mua pettämisestä ja suhteen rikkomisesta mut hän olikin vaan tyytyväinen et pääsi minusta eroon. Ja lisäksi hän kusetti mun lähipiiriä et oon mt-keissi ja sekopää. Et oon kuvitellut meille jotain tulevaisuutta mitä ei koskaan ollut hänen suunnitelmissa. Ja et kaikki on mun mielikuvituksen tuotetta.

Nyt mun ystävät ja läheiset on alkanut kyseenalaistaa totuuden meidän suhteesta, koska he on kunnellut mun exän valheita. Ja pahin on et mun oma sisko puukottaa mua selkään sanomalla et Face it te ette koskaan ees olleet oikeesti ITEM. No totta hitossa me oltiin item ja meillä oli häät ja tulevaisuus ja muutto ulkomaille jo suunnitteilla!

Ap

Vierailija
30/30 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko aloitus ja keskustelu IHAN PASKAN PÄLINÄÄ. 💩💩💩💩💩💩💩

Ap. Tee vielä pidempiä paska viestejä joita ei kukaan viitsi lukea.   Osta köyttä. 😝😝😝😝😝

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän