Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minlä ikäisenä sinulla loppui kuukautiset

Vierailija
29.09.2026 |

Jo 48v ja koka kk säännölliset kuukautiset eli ilmaisesti kierukka pitää vielä uusia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että ensi vuonna voin sanoa, että 47-vuotiaana. Vielä ei tiedetä, onko vuodottomaksi hoitaminen onnistunut. 

Mistäpäin tuntematon kerroit tämän perheeseen uutisen?    Hirvveesti kaikkia kiinnostaa.   🤭 

Tampereelta. Olet selvästi väärässä ketjussa.

Vierailija
42/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 on täynnä.

Yhä sama kierto

kuin 5 tai 10 vuotta 

sitten, paitsi äidin 

poismenon jälkeen 

jäi stressin takia 

kv-kerta pois 7 viikoksi. 

Olisi kiva jo päästä eroon, 

ei todellakaan enää 

aikeita lisääntyä + rahaa

valuu haaskuun >

hintavat rättikulut.

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amistollon rôlläys tämä on.

Ei todellakaan oikean Ap:n.

E

Vierailija
44/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

51 v tulivat viimeisen kerran. Siitä 12 kk niin sitten sai laskea menopaussin tapahtuneen. 

Mulla vaihteli menkat voimakkaasti 10 vuotta ennen tuota menopaussia jo. Ensin kierto lyheni, sitten piteni, viimeiset muutaman vuoden tuli enää pari kertaa vuodessa ja silloin jättivuodot. Muita vaihdevuosioireita ei sitten ollutkaan, ei ennen eikä jälkeen menopaussin.

Miksi tuntematon tänne luettelet lörtsysi toimintoja....oletko hullu vai pöljä ?????

Mitä itse tulet kommentoimaan keskusteluja, jotka eivät sinua kiinnosta, ja yrität estää muiden keskustelun? Jos ei nappaa, niin skippaa. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi.

Vierailija
45/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä loppuneet, mutta mietin mistä edes huomaisin kierron muuttuneen, kun syön Qlairaa. Eihän minulle välttämättä tule kuukautisia ollenkaan ja se on ollut koko ajan normaalia. Joskus taas on muutaman päivän vuotoa. Joskus viikon, se on kyllä jo tosi harvinaista.

Vierailija
46/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui 54-vuotiaana kuin seinään. Yks kaks yllättäen ei vain seuraavaa kertaa tullutkaan.

Vierailija
47/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkanut.

Mies 55

Vierailija
48/48 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

42, loppuivat kuin seinään. Viimeinen kerta ja sen jälkeen ei koskaan tullut. Siitä on nyt 19 vuotta. Ei mitään oireita ole ollut muuta kuin vuotojen loppuminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan