Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä luuseriakateemisia tänne on pesiytynyt?

Vierailija
31.05.2007 |

Koko ajan ruikutetaan työttömyydestä. Surkeaa porukkaa, toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa avaus.

Suomessa nyt vaan korkeakoulutetaan ihmisiä ihan liikaa suhteessa työmarkkinoiden tarpeisiin. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
2/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha makoilla kotona ja kerjätä sympatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 220 ov:n koulutus takana yliopistossa ja pari vuotta muualla. Olen ollut 6 vuotta kotona tekemässä sitä tärkeintä mahdollista työtä, eli hoitanut omia lapsiani kotona. Ja kuopuksen (neljäs) kanssa olen vielä 2-3 v ehdottomasti.

Päivääkään en ole ollut koulutustani vastaavassa työssä, mutta sen aika onkin myöhemmin. 10 vuoden päästä olen jo uraputkessa pitkällä, tiedän sen. :)

En ole päivääkään katunut pois oravanpyörästä jättäytymistäni, ja kun seuraa hetken tasapainoista ja tyytyväistä katrastamme, huomaa edun myös perheelle. Parisuhdekin voi hyvin ja lisäksi koen useat harrastukseni aivan mahtavaksi vastapainoksi kotityölle.

[color=orange]Terveisin " Onnellinen luuseri" :)

Vierailija
4/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Turha makoilla kotona ja kerjätä sympatiaa.

Kuten ihan hyvin tiedät, harva kotiäiti ehtii kotona makoilemaan... ;)

T. se onnellinen

Vierailija
5/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitko sä niiden läpikäymiesi 220 ov:n aikana MITÄÄN? Kuuntele nyt vähän itseäsi.

Vierailija
6/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitot mä opiskelua lopettaisin ja alkaisin siivota ja luovuttaisin ne hommat muille. ???

Vierailija
7/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. akateeminen pätkätyöläinen, joka ei varmasti mene pätkien välissä Siwan kassalle töihin vaan etsii uutta pätkää omalta alalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä