Keitä luuseriakateemisia tänne on pesiytynyt?
Koko ajan ruikutetaan työttömyydestä. Surkeaa porukkaa, toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Kommentit (7)
Turha makoilla kotona ja kerjätä sympatiaa.
On 220 ov:n koulutus takana yliopistossa ja pari vuotta muualla. Olen ollut 6 vuotta kotona tekemässä sitä tärkeintä mahdollista työtä, eli hoitanut omia lapsiani kotona. Ja kuopuksen (neljäs) kanssa olen vielä 2-3 v ehdottomasti.
Päivääkään en ole ollut koulutustani vastaavassa työssä, mutta sen aika onkin myöhemmin. 10 vuoden päästä olen jo uraputkessa pitkällä, tiedän sen. :)
En ole päivääkään katunut pois oravanpyörästä jättäytymistäni, ja kun seuraa hetken tasapainoista ja tyytyväistä katrastamme, huomaa edun myös perheelle. Parisuhdekin voi hyvin ja lisäksi koen useat harrastukseni aivan mahtavaksi vastapainoksi kotityölle.
[color=orange]Terveisin " Onnellinen luuseri" :)
Vierailija:
Turha makoilla kotona ja kerjätä sympatiaa.
Kuten ihan hyvin tiedät, harva kotiäiti ehtii kotona makoilemaan... ;)
T. se onnellinen
Opitko sä niiden läpikäymiesi 220 ov:n aikana MITÄÄN? Kuuntele nyt vähän itseäsi.
hitot mä opiskelua lopettaisin ja alkaisin siivota ja luovuttaisin ne hommat muille. ???
t. akateeminen pätkätyöläinen, joka ei varmasti mene pätkien välissä Siwan kassalle töihin vaan etsii uutta pätkää omalta alalta
olipa avaus.
Suomessa nyt vaan korkeakoulutetaan ihmisiä ihan liikaa suhteessa työmarkkinoiden tarpeisiin. Ei se sen kummempaa ole.