50 hoitajaa ja lääkäriä kävivät katsomassa perusteettomasti lääkärikollegansa potilastietoja
Uteliaisuutta ei vo hillitä?
Kommentit (29)
Onhan se noloa työskennellä ihmisten kanssa, jotka ovat urkkineet sairautesi pelkkää uteliaisuuttaan.
En ole kertonut omia sairauksia tutuille, vaikka kovasti kiinnostaisikin. No, mitä tabletteja sulla on käytössä.... Lääkekaapin oven pidän lukossa.
Heillä on liian vähän töitä. Reilu potilasmäärien lisäys lyhentäisi hoitojonoja ja pysyisi ammattiosaaminenkin paremmin kunnossa, kuin nettiä selaamalla.
Eikö olisi parempi että kaikki terveystiedot olisi vaan julkisia ja internetissä luettavissa. Sehän yksi pioneeri jo julkaisi terapuatietoja sillon
Jyväskylässä kävin maksan ultraäänessä joku vuosi sitten. Papereissani luki, että minulla on Asperger. Vanha diagnoosi vanhasta kotikaupungista ja ties miten monen vuoden takaa.
Ei liittynyt mitenkään hoitoon. Mietin, että mistä he tuon tiedon saivat?
Lääkikseen pääsee sisään kuka tahansa ulkolukutaitoinen. Mitään seulaa ei ole.
Vaarallinen totuus.
Lääkäreissä on todella omituista yksilöö.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylässä kävin maksan ultraäänessä joku vuosi sitten. Papereissani luki, että minulla on Asperger. Vanha diagnoosi vanhasta kotikaupungista ja ties miten monen vuoden takaa.
Onko Asperger häipynyt sinusta?
Ilmeisesti kirjainseksuaali lääkäri jolle sattui vahingossa huonosti kenderinsilpomisleikkauksessa, mieslääkäri ei höpötä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole Aspergeria ja se on silti mun papereissa. Go figure.
Yhtä lailla se joka "juorun" laittaa liikkeele tai kertoo sitä eteenpäin syyllistyy rikokseen kuin se urkkija joka ei ole hoitosuhteessa. Ei sitä tietoa kenellekään levitetä että osallistuimpa muuten tänään M.K. leikkaukseen/hän oli potilaani.