Ostaisitko tuon talon.
Kommentit (37)
Todella ahdistavan näköinen talo. Ja toi alue varsinkin.
Yksiönkin minimikoon pitäisi olla 28-30 neliötä + nukkumaparvi, muuten ei ole mitään säilytystilaakaan. Itse en muuttaisi 35 neliötä pienempään tai hajoaisi pää.
Minulla on asuntoauto. Maksoi joskus 15000 euroa. Siinä asuu hyvin jos ei ahdistu pienessä tilassa. Olen asunut asuntoautossani joskus 2 vuotta. Mielumin asun asuntoautossani kun tuossa joka maksaa 120000 euroa. Asuntoautossa asuminen ei maksa juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että ei ne asuntomarkkinat vielä ihan jiirissä taida olla jos 21,5m2 tupa Tuusulasta arvotetaan pyyntihinnaltaan 120 000e.
Onko jotain mitä mä missaan? Toihin on perusduunarin kolmenvuoden bruttoliksa? Eihän tollasia summia voi noin pienestä tuvasta maksaa.
Miksi tuota ostaisi perusduunari?
Olisi kiva tietää millä hinnalla nää on alun perin myyty? Ja mikä on ollut kokonaiskustannus rakennusvaiheessa. Joo on tietty kaava-aluetta ja kunnallistekniikat ja kaikkee. Mutta on se silti mökki. Ei talo vaan mökki.
Niissä ei ole mitään vikaa, mutta ei tässä nyt ihan kohtaa hinta ja käyttötarkoitus. Toki on ylläpitokin ja esim sähkölasku varmasti todella halpaa myös.
City sinkulle. Joka haluu kakkoskodin Tuusulasta. Esim lähityöpakotuksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että ei ne asuntomarkkinat vielä ihan jiirissä taida olla jos 21,5m2 tupa Tuusulasta arvotetaan pyyntihinnaltaan 120 000e.
Onko jotain mitä mä missaan? Toihin on perusduunarin kolmenvuoden bruttoliksa? Eihän tollasia summia voi noin pienestä tuvasta maksaa.
No jos on vaikka logistiikkakeskus työmaa tulossa alueelle ja itse asuu Joensuussa?
Ja on sen alan osaaja ja tarvii kämpän? Sen voi sitten vuokrata eteen päin kun keikka loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on vaikka logistiikkakeskus työmaa tulossa alueelle ja itse asuu Joensuussa?
Ja on sen alan osaaja ja tarvii kämpän? Sen voi sitten vuokrata eteen päin kun keikka loppuu.
Koska tämähän on siis parakki. Ja parakeissa raksaukot monesti asuu jos on reissuhommaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Säilytystilaa ei ole. Pohja on ihan typerä sisustettavaksi. Ikkunasta näkyy naapurin seinä tai auto. Minkäänlaista oaa rauhaa ei ole.
Ja sikamainen hinta.
Naapurin dieselpaku tupruttaa siinä aika liki mutta putkiremontin luulisi olevan halpa.
Tuskin maksaa 30000 euroa tuon rakentaminen. Olen rakennusalalla ollut 25 vuotta.
Jos oisin sinkku ja toi olisi huomattavasti halvempi niin mikä jottei? Käyn pk- seudulla duunissa. Menisi lähipäivät paljon sukkelammin kuin nykyään.
Mutta paino sanalla HUOMATTAVASTI halvempi.
Keskellä peltoa, keskellä ei mitään, joku hikinen Sale 500m päässä, naapuritalo tyyliin 2m päässä molemmin puolin. Iso rakennustyömaa tulossa lähiaikoina viereen Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maksaa 30000 euroa tuon rakentaminen. Olen rakennusalalla ollut 25 vuotta.
Tuossa kohtaa peltoa on toistakymmentä metriä savea alla, saat paalua lyödä jokusen euron edestä.
Onko tässä valinnainen vuokratontti
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva tietää millä hinnalla nää on alun perin myyty? Ja mikä on ollut kokonaiskustannus rakennusvaiheessa. Joo on tietty kaava-aluetta ja kunnallistekniikat ja kaikkee. Mutta on se silti mökki. Ei talo vaan mökki.
Niissä ei ole mitään vikaa, mutta ei tässä nyt ihan kohtaa hinta ja käyttötarkoitus. Toki on ylläpitokin ja esim sähkölasku varmasti todella halpaa myös.
City sinkulle. Joka haluu kakkoskodin Tuusulasta. Esim lähityöpakotuksen vuoksi.
Kuka käyttötarkoituksen määrää?