Seela Sella kuollut
Kommentit (15)
Voi Seela 😪. Hieno esimerkki lämpimästä, positiivisesta ja iloisesta ihmisestä. Hyvää taivasmatkaa ja osanottoni omaisille!
No kaikki sen tiesi, jos ei muuten niin otsikoista. En muista itse ainakaan että olisin joskus muuta ihmisestä tiennyt kuin on näyttelijä joka on otsikoissa. En siis ota kantaa oliko hyvä vai huono näyttelijä
Terveisiä viestin 4 kirjoittajalle: he ovat eri paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä viestin 4 kirjoittajalle: he ovat eri paikassa.
Kyllä! Erittäin hyvin sanottu😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip ja voimia omaisille
Ihan tiedoksi tädille että eivät lue tätä ketjua.
Ja tiedät sen siitä, että...?
Vierailija kirjoitti:
Ketäs vittua hän oli?
En tiedä. Näitä ketäs vittuja on kuollut viime aikoina paljon.
Mikään ei ole niin varmaa kuin vanhan kuolema, sanoi äitini. Tämä oli niin odotettavissa ollut uutinen kun syöpä uusiutui.
Näille henkilöä tietämättömille; internet on siitä hyvä paikka, että sieltä voi tarkistaa, ennenkuin paljastaa tietämättömyytensä. Olen itse opetellut sivistämään itseäni päivittäin, jos en jotain tiedä. Viisastun joka tiedosta. Tekoälyä en katso, luotan muihin lähteisiin, vaikka sitä ensimmäiseksi nykyään tarjotaankin.
Montako aloitusta samasta aiheesta tehty?
Seela Sella oli hieno ihminen ja upea näyttelijä. Suosittelen hänen elämäkertaansa kaikille, jotka yhtään kirjoja lukevat/kuuntelevat.
Johan tuo itse ounasteli lähtöään. Levätköön rauhassa.
Kaikkien ei tarvitse vuoronperää ryntää kuuluttamaan asiaa. Tässä ei ole mikään kilpailu meneillään kuka ilmoittaa asiasta ensimmäisenä tai toisena. Voitte ottaa rauhallisesti