Miten tuoda kipeä asia naisystävälle esille? Hän on silmiin pistävästi alkanut lihota viimeisen vuoden aikana.
Ollaan seurusteltu kohta 2 vuotta. Naisystävä on viimeisen vuoden aikana oman arvioni mukaan lihonut n. 5-10 kiloa. Tuo ei kuulosta paljolta, mutta hän on pituudeltaan vain 155cm pikkumyy. Eli kyllä nuo kilot näkyvät. Lihominen alkoi, kun hän lopetti tanssiharrastuksensa juurikin noin vuosi sitten. Miten ehdotan hänelle, että voisi alkaa esim. lenkkeilemään tuon sijaan muutaman kerran viikossa? Olen itse hoikka ja pidän huolta terveydestäni, niin haluaisin, että naiseni kiinnittäisi myös asiaan huomiota. Hänelle tuntuu maistuvan herkut kuten sipsit, jäätelö jne. viikonloppuisin kun vietämme aikaa yhdessä.
M27
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Sorry kun kysyn tätä: kommentoiko täällä moni ylipainoinen, kun on niin aggressiivista huttua paljon kommenteissa? - sivullinen
Koko aloitus on huttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala tykkäämään häntä hoikempien ja nuorempien naisten instagram-postauksista, eiköhän ymmärrä yskän.
Hienovarainen tapa tuoda esille
Tämä on Vauvapalsta. Sana 'hienovarainen' muistuttaa heitä etäisesti jostakin, mistä he ovat joskus kyllä kuulleet, mutteivät ihan saa palautettua mieleen mitä se tarkoittikaan...
Itse lihoin kymmenisen kiloa kun aloin seurustella miehen kanssa joka oli jotenkin tosi ripustautuva ja vaati minusta kaiken aikani. Minulla ei riittänyt enää aikaa ja energiaa entisiin harrastuksiini kun piti niin sanotusti silitellä koko ajan äijän poskea ja vakuutella että olen hänen kanssaan tosissaan. Kun olin omilla menoillani, viestejä tuli 35 päivän aikana ja sitä rataa. Siinä se liikuntaharrastus vaan jäi kun kävin vain töissä ja olin hänen kanssaan.
Itse hän pystyi järjestämään salikäyntinsä ja muun liikkumisensa aina työpäiviensä lomaan, joten minä en tuossa yhtälössä voinut oikein kuin hävitä. Lopulta väsyin ihan kaikkeen ja erosin hänestä. Kilot lähti kun pääsin taas omaan rytmiini.
En tiedä mikä ap:lla on kokonaistilanne, mutta kannattaa ainakin miettiä että kuinka molemmilla se liikkuminen mahdollistuu suhteen aikana, arjessa?
Vierailija kirjoitti:
Ap:na pohtisin, oletko todella huolissasi naisystävän terveydestä vai muuttuvasta ulkonäöstä... Jos viimeisin, niin ulkonäön rupsahdus on edessä joka ikisellä ja se alkaa edetä juuri tuossa sinun iässäsi. On turhaa haaveilla ikuisesti hyvännäköisestä kumppanista.
5-10kg lihominen vuodessa ei ole mikään normaali ikääntyminen. Se on merkittävästi huonontuneiden elintapojen aiheuttamaa. Lihavuus huonontaa suhdetta erittäin paljon.
Valitettavasti vaihtoehtoina on tyytyminen siihen lihoneeseen tai suhteen lopetus ja vaihto toiseen. Nykyisen elintavat on jo nähty eikä ne siitä muuksi muutu kuin korkeintaan lyhyeksi ajaksi.
Kannattaa jatkossa välttää pikkumyitä. Jos minä 175 cm jättiläinen lihoisin 15 kg, niin olisin edelleen normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse lihoin kymmenisen kiloa kun aloin seurustella miehen kanssa joka oli jotenkin tosi ripustautuva ja vaati minusta kaiken aikani. Minulla ei riittänyt enää aikaa ja energiaa entisiin harrastuksiini kun piti niin sanotusti silitellä koko ajan äijän poskea ja vakuutella että olen hänen kanssaan tosissaan. Kun olin omilla menoillani, viestejä tuli 35 päivän aikana ja sitä rataa. Siinä se liikuntaharrastus vaan jäi kun kävin vain töissä ja olin hänen kanssaan.
Itse hän pystyi järjestämään salikäyntinsä ja muun liikkumisensa aina työpäiviensä lomaan, joten minä en tuossa yhtälössä voinut oikein kuin hävitä. Lopulta väsyin ihan kaikkeen ja erosin hänestä. Kilot lähti kun pääsin taas omaan rytmiini.
En tiedä mikä ap:lla on kokonaistilanne, mutta kannattaa ainakin miettiä että kuinka molemmilla se liikkuminen mahdollistuu suhteen aikana, arjessa?
Vaatiko todella vai oliko tuo vain sun omaa tulkintaa? Aika alhaista on syyttää miestä siitä, että et itse osannut järjestää aikaa harrastuksillesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se olet sinä joka olet aiheuttanut hänen lihomisensa. Miksi stressaat ja uuvutat häntä niin, että pitää lohduttautua ruokaan kun ei saa puolisolta tukea eikä aikaa hyvinvointiin?
Kertoo kaiken AV-mammoista kun tällaista yläpeukutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry kun kysyn tätä: kommentoiko täällä moni ylipainoinen, kun on niin aggressiivista huttua paljon kommenteissa? - sivullinen
Koko aloitus on huttua
Se että sinulle tuli otsikosta paha mieli ei tee siitä huttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se olet sinä joka olet aiheuttanut hänen lihomisensa. Miksi stressaat ja uuvutat häntä niin, että pitää lohduttautua ruokaan kun ei saa puolisolta tukea eikä aikaa hyvinvointiin?
Kertoo kaiken AV-mammoista kun tällaista yläpeukutetaan.
Ja kertoo paljon av-ukoista kun tuota alapeukutetaan ja kyseenalaistetaan.
Tuon ikäiset ovat tyttöjä ja poikia, kun on fyysinen kehitys kesken aivoista.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta settiä taas.
Ei ole uskon asia