Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällainen mahtaa johtua?

Vierailija
27.09.2026 |

Aikuinen ihminen väittää olevansa "kiusaamisen vastustaja" ja kiusattujen puolustaja, joka pitää tehtävänään puolustaa juuri kiusattuja ihmisiä. Niin hän väittää itse. Mutta tosielämässä hän on äärimmäisen tunnekylmä, ilkeä ja toisia täysin avoimesti kiusaava henkilö. Minuakin hän kiusasi, vaikka tiesi että minua on ennestään kiusattu melko paljon. Hän siis väitti olevansa kaltaisteni ihmisten puolustaja, joka on minun kaltaisteni ihmisten puolella. Mutta tosielämässä hän osoittautui itse yhdeksi pahimmista kiusaajista, mitä olen tavannyt. Miksi hän väittää olevansa kiusaamista vastaan kiusattujen puolella oleva ihminen, jos on itse kuitenkin melko avoimesti kiusaaja?

Vaikka tosin kyllä kai kuka tahansa voi väittää olevanhsa melkein mitä tahansa. Minäkin voisin väittää olevani vaikka lastenkasvatuksen asiantuntija, jolla on paljon kokemusta aiheesta vaikka tosiasiassa minä en tiedä lastenkasvatuksesta mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta täyspäiseltä. 

Vierailija
2/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harva aikuinen pystyy myöntämään olevansa kiusaaja. Ehkä tuttavasi ei tajua kiusaavansa (esim. narsisti) ja mieltää itsensa kiusattujen puolustajaksi, mikä on trendikästä. Tuttavasi ei varmaan ole koskaan pysähtynyt miettimään omaa käytöstään toisten ihmisten kannalta.

Vierailija
4/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia tulee mieleen. Sille alalle voi hakeutua narsisti. Tosi vaarallista, jos terapeutti on narsisti. Sellaiset ihmiset ovat juuri sellaisia, kuin ap kuvaili.

Vierailija
5/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi poliitikkoainesta, eli täysi turhake, ja puhuva pää. Lasket vain suustasi paskaa suupielet ruskeana. Sitten kun olet tuhonnut tämän maan ja kaiken muunkin, sinulla on mökki rantatontilla ja iso huvivene. Näin se täällä menee, mutta pitää vain tuntea kavereita ja puhua paskaa sopivasti.

Vierailija
6/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei voi sanoa juuta, eikä jaata. Kannattaa varoa narsistisia terapeutteja ja hoitajia. Heiltä voi saada pahemman luokan mielenterveysongelmat, jos ei hoksaa vaatia toista terapeuttia.

Vierailija
7/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret - paskaa.

Vierailija
8/8 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan Silakkaliikkeen perustajasta Johannes Koskesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi