Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanpuolustusvelvollisuus

Vierailija
27.09.2026 |

Minä ainakin nostan kytkintä hyvissäajoin.

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa mitä r*ssät teki Butsassa. Siinä on sitä motivaatiota pistää r*ssälle kuula kalloon.

Voitko kertoa mitä olen velkaa suomalaisille naisille joilta en ole saanut mitään tai lapsille joita en tunne, että uhraisin heidän puolestaan oman henkeni?

Ootsä saanut täällä ruokaa vaipat koulun ja asumisen ? 

Vaipat ostivat vanhemmat ja asumisen maksan ihan itse omasta palkasta. 

Vierailija
82/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne rajat menee kiinni tarpeeksi ajoissa ja turismi ei ole mikään syy poistua maasta. Siinäpä selitätte rajavalvonnalle miksi olette menossa Espanjaan.

Ja aivovammainen pelle siellä kuvittelee, että ainoa mahdollisuus päästä maasta on menemällä passi kourassa rajavalvojalle kyselemään, että saisiko lähteä? Kerrohan meille muillekin, että kuinka kovasti se sattuu fyysisesti korvien väliin noin pohjaton tyhmyys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä enää pääse karkuun igor. Rajat on jo kiinni ja pian olet ukrainassa rynnäköimässä kenttälapio kädessä ja 20 minuutin elinajanodotteella 😁

No volnorez on kuitenkin venäläinen dronen ja videokameran ja tutkan häirintä laite venäjän armeijan panssarivaunuissa . Ulkopuolella useimmin kannen päällä . 

Juu kiitos suomen ja Ukrainan puolesta amen . 

Vierailija
84/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa mitä r*ssät teki Butsassa. Siinä on sitä motivaatiota pistää r*ssälle kuula kalloon.

Voitko kertoa mitä olen velkaa suomalaisille naisille joilta en ole saanut mitään tai lapsille joita en tunne, että uhraisin heidän puolestaan oman henkeni?

Vai vanhemmat sossun tuet ja lapsilisät . 

Vierailija
85/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä maatani puolustan miten vaan voin.

T. Vanhempi nainen

Puhe on halpaa. Etenkin naisten puhe. Jos edes 10 % naisista suorittaisi intin, niin saattaisin uskoa tuohon naisten uhoon.

Sinun pitäisi tietää, ettei aiemmilla sukupolvilla (naisilla) ollut mahdollisuutta suorittaa asepalvelusta, vaikka olisivat halunneet. Se laki joka salli tämän, tuli vasta 1995.

Ainahan voit korjata tilanteen sohvaperuna patrioottina ja osallistua MPK:oon kursseille. M34

Vierailija
86/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on nykyään upseereissakin. Kyllä myös naiset tulevat menemään rintamalle. Sitä paitsi nykyaikaisessa sodassa ei ole mitään varsinaisia rintamia.

Ukrainassakin on pikakoulutettu naisia erilaisiin tehtäviin mm. droonin lennättäjiksi.

Naisten pääsyä aukkiin,rukkiin ja muutenkin upsereiksi on helpotettu. Tosin kyllä se marginaali aines joka lähtee armeijaan on jo valmiiksi motivoitunut.

Vierailija
87/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai vanhemmat sossun tuet ja lapsilisät . 

On sen verran rikkaat vanhemmat että tuskin saivat, en edes saanut juuri vanhempien takia opiskelutukea. 

Vierailija
88/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on nykyään upseereissakin. Kyllä myös naiset tulevat menemään rintamalle. Sitä paitsi nykyaikaisessa sodassa ei ole mitään varsinaisia rintamia.

Ukrainassakin on pikakoulutettu naisia erilaisiin tehtäviin mm. droonin lennättäjiksi.

Taitaa aika monella suomalaisella nais-sotilaalla olla pullat uunissa juuri sopivasti sodan syttyessä.

Vierailija
89/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä maanpetturit luulevat elävänsä jossain muualla. Luulevatko että sotatilanteessa tuet maksetaan heille johonki Indokiinaan tai saisivat sieltä työpaikan ja asunnon tuosta noin vain 😂 Ai niin, unohdin ihan että palstalaiset ovat kaikki miljonäärejä 🤣 Tiedoksi vielä näille lähtijöille että takaisin ei tarvitse tulla. Suomi ei tarvitse isänmaan pettureita  

Tarvittaanko meitä kaikkia rintamalla kun Suomella on käytettävissä sinun kaltainen Urho?M34

Vierailija
90/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pääsyä aukkiin,rukkiin ja muutenkin upsereiksi on helpotettu. Tosin kyllä se marginaali aines joka lähtee armeijaan on jo valmiiksi motivoitunut.

Tulee kantahenkilökunnalle ylemmiltä tahoilta sanomista, jos RUKissa ei ole riittävästi kiintiönaisia. 

- PV:ssa töissä ollut

Vierailija
91/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajat pistetään kiinni hyvissä ajoin.

Kukaan ei tosiasiassa pysty sitä rajaa valvomaan kriisissä niin tehokkaasti, etteikö karkuun pääsisi. Se valvonta vaatisi niin paljon joukkoja, ettei sellaista määrää ole tuohon hommaan hukata. 

Ja miksi sieltä ei voi lähteä jo nyt. Ei sielä ol mitään enää. Esim Saksassa on paremmin monet asiat.

Vierailija
92/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustaisi kapitalistien rahapusseja sillä aikaa kun ne loisivat pakomatkalla veropartiiseissa.

Vierailija
93/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Älä tapa". Ei ehtoja - edes puolustustarkoituksessa.

Tappaminen ei ole velvollisuus!

Uudessa testamentissa todetaan, ettei esivalta kanna miekkaa turhaan, vaan se on Jumalan ase pahan vastustamiseksi ja oikeudenmukaisuuden ylläpitämiseksi.

Kristillisen etiikan mukaan heikompien ja puolustuskyvyttömien suojelu on moraalinen velvollisuus, mikä antaa oikeutuksen myös aseelliselle maanpuolustukselle.

Uskovien ja koppalakkien selitykset kuulostaa ihan laululta tai samalta kuin tämä: 

Vierailija
94/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden heti rintamalle kun nequt ja musut häipyy täältä h.elvettiin. Muuten jää sotimiset sotimatta.

Luulet, että sinulta kysytään? Ehei. 

Vierailija
95/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähden heti rintamalle kun nequt ja musut häipyy täältä h.elvettiin. Muuten jää sotimiset sotimatta.

Ei tarvi kysyäkään. Vastaus on jo selvä. Ei, Ehei.

Aikaa oli maksaa sellaista palkkaa että saisi säästöön ja saisi luoton pankilta lainaan ja johonkin omaan, mutta ei. 

Ihan turha nyt myöhään alkaa kosimaan johonkin teidän sotiin. 

Minua ei haluttu mukaan integroitumaan yhteiskuntaan. Ei mulla ole mitään puolustettavaa. Puolustan itseäni vain.

Vierailija
96/96 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi kysyäkään. Vastaus on jo selvä. Ei, Ehei.

Aikaa oli maksaa sellaista palkkaa että saisi säästöön ja saisi luoton pankilta lainaan ja johonkin omaan, mutta ei. 

Ihan turha nyt myöhään alkaa kosimaan johonkin teidän sotiin. 

Minua ei haluttu mukaan integroitumaan yhteiskuntaan. Ei mulla ole mitään puolustettavaa. Puolustan itseäni vain.

Miehille jotka on käytännössä tärkein yhteiskunnan pilari puolustuksessa, niin ei annettu kuin nollatuntisoppareita ja pätkätöitä surkeilla palkoilla joita ei pankit noteeraa mitenkään. Olet käytännössä samaa kuin rikollinen pankille, mutta ilman rikosrekisteriä. Luottokelvoton käytännössä.

Ei saa omaa kotia koskaan ostettua vaikka säästäisit kuinka. 

Niin miksi nämä miehet sotisi yhtään sekuntiakaan? 

Toki vielä on aikaa myöntä kaikille reservissä oleville pala isänmaata ja myöntää lainaa. 

Tätä ei haluta tehdä. Joten... nej tack

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi