Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monta kertaa kyselette maksun perään huutonetissä?

Vierailija
03.10.2008 |

Kun vakiviestin (mikä sisälsi pankkitilinron) jälkeen ei kuulunut maksua, kyselin 4pv päästä ja lupasi maksaa. Mutta nyt on jo 5pv siitä kulunut, eikä maksua näy. Vieläkö kyselen vai annanko negan?

Ostajalla on kuitenkin kaikki n.100 palautetta positiivisia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaisin ajan, esim. ensi viikon ke täytyy näkyä tilillä tai napsahtaa nega. Mutta mä olen kyllä aika joustava myyjä, ja kaikkea odottamatonta voi sattua. Varsinkin kun on noin monta positiivista, niin en oikein uskoisi että on hupihuutaja. Voihan olla, että on sekoillut tilinumeron kanssa tms..

Vierailija
2/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sulta pyjaman. Kyllä maksan sen tänään, kunhan pääsen kotiin ja saan nettitunnukset käteen. En ole ehtinyt maksaa, koska olen ollut töissä ja mulla on matkatyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohde uudestaan myyntiin ja huutajalle negaa. Pidempi maksuaika on ok vain, jos on erikseen sovittu.

Jos ostajalle on tullut sairaalareissu tms. odottamaton suuri este, niin negan voi myöhemmin vaihtaa positiiviseksi. Tuo 100 positiivista palautetta viittaisi siihen, ettei ole ollut ongelmia ja jos käy kauppaa paljon, niin luulisi osaavan pyytää maksuaikaakin...

Vierailija
4/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ehdi maksamaan? Ehdithän vastaamaan siihen sähköpostiinkin!

Tunnukset olisivat varmaan saanut puolisoltasikin...

ei ap

Ostin sulta pyjaman. Kyllä maksan sen tänään, kunhan pääsen kotiin ja saan nettitunnukset käteen. En ole ehtinyt maksaa, koska olen ollut töissä ja mulla on matkatyö.

Vierailija
5/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen tosiaan matkatyötä. Henk koht tavaroita kannan todella vähän mukana, pankkitunnuksia säilytän kotona. Mistään vittumaisuudesta ei ole kyse, vaan ihan muista syistä.

Terv maksamaton huutaja

Vierailija
6/6 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on yhteinen tili. Ja valitettavasti verkkopankin kanssa on välillä ihme jumitusta ja muita ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi