Minkälainen on ns. juoppohullu
Kommentit (32)
Alkoholin aiheuttama psykoosi. Näkee ja kuulee harhoja, voi käydä kimppuusi ilman mitään ennakkovaroitusta.
Olen näitä tarinoita kuullut, yhden tutun sukulainen deleriumissa kulki kirves kädessä asunnossaan kun luuli että joku aikoo hänet tappaa. Minun mummo parin kuukauden putken jälkeen näki jeesuksia seinillä ja äänet käski kusta ja paskoa housuun jne
Riikka Purralle riittää minttuviina ! Ei saatana mikä
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt suoranaisesti liity tähän, mutta dokaileeko arhinmäki paljon?
Näyttää siltä minun silmään, punottaa.
Täytyy kova juoppo olla. Potkihan se sitä autoakin kaljapussi mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, ap, ettei sun tarvitse omassa elämässäsi kohdata tuota tautia.
Parempi lukea varoen palstaa ettei hulluus tartu !
Ilmankos niitä kommentteja poistuu, kun jotkut pelkää että niistä tarttuu jotain. Tuolla ärsyttävin mainos-ketjussa on tänään poistettu monia kommentteja. Ne on lähteneet sieltä nopeammin kuin Ellun kanat pihasta, ettei mitään tartu. Kannattaa olla rokotukset kunnossa.
Eräs ukko oli juonut 20 vuotta, kun hän eräänä aamuna heräsin ja näki saatanan istuvan siinä sängyn päädyssä. Tästä kuulin jo yli 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin aiheuttama psykoosi
Tutustuin yhteen tällaiseen osastolla, osastolta pääsemisen jälkeen joimmekin sitten yhdessä :)
Mikä tuossa ärsyttävin mainos ketjussa on, kun jatkuvast ilmoittaa ettei sivua voi näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin aiheuttama psykoosi. Näkee ja kuulee harhoja, voi käydä kimppuusi ilman mitään ennakkovaroitusta.
Niitä on sellaiset 4000 vuodessa. Ne psykoosit ovat vain yksi alkoholin valtavista haitoista ja alkoholi on ainoa laillinen päihde.
Paljon näistä viinapiruista vitsailtu, harva silti oli varsinaisesti delirium-tilassa monista juopoista joita lähipiirissä ollut.
Joillekin on juoppo, vaikka joisi vain perjantaisin.