Paljonko olet liikkunut tänään?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, hyvin vähän. Flunssa pitää sohvalla.
Ai sielläkin 😬 Sama tääl! Pakko oli käydä kaupas ni sen verran tullut käveltyä. Aion olla muuten koko päivän sängyssä.
Hyvin vähän. Viikko sitten leikattiin umppari ja nukun ihan tolkuttomasti. Sitä ennen fysio jo sanoi,että pitää vähentää liikuntaa ja ottaa kevyemmin kun oon sillä saanut itseeni rikki ja pitkäaikaisen vamman, venyttelykin pitäis lopettaa. Kuulema mahdollisesti vuoden lopulla sais alkaa taas kokeilemaan kestääkö juoksua ja muuta rankempaa.
Äsryttää ja surettaa, kun syyslenkkejä oon aina rakastanut ehkä eniten, ihanat ilmat.
Kaipaan kunnon lenkille maastoon painoliivin kanssa ja joka päivästä liikuntaa, toistaiseksi saan vaan kävellä ja sekin on hidasta ja raskasta vielä.
Edellisen 3,5 kilsan kävelyn jälkeen nukuin melkein saman verran.
Ei kukaan varoittanut että toipuminen vetää näin voimattomaksi.
Katselen aina kateellisena kun joku lenkkeilee.
Samoilin metsässä puoli päivää. Kilometrejä tai askelia en tiedä mutta nautin olostani
Vasta vain 10 600 askelta. Tulee onneksi paljon lisää. M41
Lakaisin 30 neliön mökin, kävin pari kertaa huussissa ja saunasta uimassa nopsaan kun vesi enää 11-asteista
Lisäksi kannoin tavarat veneeseen ja veneestä autoon. Sitten ajettiin Burger Kingin kautta kotiin. Nyt loppuillan kudon villapaitaa sohvalla. Liikunta ei oikein ole mun juttu. Mieluummin hyödyllistä tekemistä.
Olen kävellyt tänään xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kilometriä. Määrän, jota ei julkisuuteen kerrota.