Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa käyt suihkussa?

Vierailija
27.09.2026 |

Montako kertaa käyt suihkussa viikossa?

Montako kertaa käyt suihkussa viikossa?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä ihmisiä, jotka eivät käy päivittäin suihkussa. Mitä oikein teette välipäivinä?

Ei olla töissä, haistaan kotona ja annetaan tukan rasvoittua itsekseen se tekee hyvää hiuksille.

Tukan luonnollinen rasva tekee vähitellen sen, että yletön rasvoittuminen vähenee. 

Voi olla kuiva hiuslaatu. 

Vierailija
22/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kainalot voi huuhtaista silloin tällöin. Munat puhdistuvat suikkarilla ja naimalla.

Kiinan puhemies Mao toimi juuri noin. Joka ilta kymmenen koulutyttöä otti Maolta peppuun ja poskeen. Tyttöjen perheet kokivat suoritukset kunnia-asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kahdesti päivässä.

Vierailija
24/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä ihmisiä, jotka eivät käy päivittäin suihkussa. Mitä oikein teette välipäivinä?

Pienet pesut. Kainalot, taipeet, ja alapesu. 

Pikkupesut auttavat. Opetettiin jo 1950-luvulla. Ei silloinkaan saunottu joka päivä.

Muistellaas v.1971. Omakotitalo jossa ei juoksevaa vettä. Sauna lauantaina. Kylmällä-ämpäriviileällä vedellä pikkupesuja.

Vierailija
25/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kertaa, eli aamuin illoin.

Vierailija
26/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet pesut. Kainalot, taipeet, ja alapesu. 

Pikkupesut auttavat. Opetettiin jo 1950-luvulla. Ei silloinkaan saunottu joka päivä.

No ei saunottu ei! Vielä 60-luvullakin joskus pakkaskausina saattoi mennä kolmekin viikkoa ettei isä antanut lämmittää saunaa. Vanha maalaistalo eikä ollut muuta pesumahdollisuutta kuin se yksi pesuvati siinä tuvassa mihin tuli kylmä vesi muttei viemäriä. Asuttiin lähellä Suomen kolmanneksi suurinta kaupunkia. Olen monesti miettinyt kuinka paljon haistiin? Kuukautiset  esim. tuona aikana kun sitä saunaa ei lämmitetty. Kävin kaupungissa koulussa. Voi sitä lehmänp..kan lemua kun häthätään pestiin vain kädet eikä muuhun siinä tuvassa ollut mahdollisuutta. Omilleni päästessäni olen sitten käynyt suihkussa aina kun olen halunnut!

Vierailija
27/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran päivässä, mutta hyvin lyhyesti enkä käytä pesuaineita. Toki juoksulenkkien ja raskaampien työpäivien jälkeen huuhtelen hiet pois. Hiukset pesen vain kerran viikossa.

Vierailija
28/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodenajasta ja missä olen. Jos olen paikassa, missä on suihku käytän sitä. Jos olen metsässä, niin aika hankala on käydä suihkussa. Kesällä yleensä useammin kuin talvella.

Vierailija
29/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 2 kertaa. Olen 50 v mies.

Vierailija
30/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän 500 kwh sähköä vuodessa, kun en lämmitä vettä suihkuja varten. Boilerilinen riittää kahteen suihkuun neljän päivän sisällä. Kun asumistuki lakkautettiin, tämä meni tällaiseksi nuukailuksi.

Vierailija
31/31 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kellään kestää nahka päivittäistä pesua? Itselläni kestää nahka pesua vain kerran viikossa.

En käytä saippuaa niin kestää. Kun käyn joka aamu pesemässä vedella naaman, kainalot ja haarovälin, ei tarvitse saippuaa öysätä. Sitten dödöä kainaloon ja puhtaat vaatteet päälle ja nukkumaan mennessä vaatteet pesuun. (paitsi rintsikoita en pese kuin kerran viikossa, en hikoile niin paljon) En ole juuri koskaan niin likainen että pitäisi saippualla jynssätä. En meikkaa juuri koskaan, niin ei ole tarvetta käyttää naamaankaan saippuaa, joten iho pysyy hyvänä, ei juurikaan ole ryppyjä vaikka olen viisikymppinen. Jos en kävisi joka aamu suihkussa, kyllä vähintään alapää haisisi. Emätinhän puhdistaa itse itsensä, joten ne valuneet pesunesteet on hyvä pestä pois ja haaroväli kyllä hikoaakin kun tekee aika paljon istumatyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä