Milloin olet viimeksi käyttänyt jossain käteistä rahaa?
Minä käytin eilen kärrypolettina. Muuten en edes muista.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää aina ne käteismummot kaupassa. Onneksi ne voi välttää käyttämällä itsepalvelukassoja.
Enemmän ärsyttää ne mammat jotka ei tajua että ostokset pitää maksaa ja alkaa vasta kaivaan kassinpohjaa kun kassa sanoo loppusumman. Sitten aletaan räplätä sitä äppiä auki, että saadaan poonuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kauppareissulla. Maksan 99% ostoksistani käteisellä.
N / 29
Hyvähyvä! Samoin. N 59 v.
Stockmannilla kysyivät sattuuko olemaan käteistä , kun pankkikortin lukijassa oli joku häiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää aina ne käteismummot kaupassa. Onneksi ne voi välttää käyttämällä itsepalvelukassoja.
eikö miespuolisia vanhuksia ole liikkeissä.
Minä ainakin olen, mutta maksan kortilla. M67
Pyrin käyttämään noin kerran viikossa tai ainakin joka toinen viikko. Esimerkiksi maksan ruokakaupan kassalla tai kahvilassa. Jotta käteinen raha ei kokonaan häviä.
Päivittäin. En tykkää maksaa muulla lailla. Eikä mun tartte, oon eläkeläismummu. Sitäpaitsi toivon että käteinen jää tulevausuudessakin maksumahdollisuudeksi.
Viime viikolla Lidlissä. Ens viikolla reissuun, käytän oikeastaan pelkästään käteistä. Hotelli & lauttaliput kortilla.
Perjantaina maksoin pitsakuskille .
Vierailija kirjoitti:
Stockmannilla kysyivät sattuuko olemaan käteistä , kun pankkikortin lukijassa oli joku häiriö.
Älkää menkö Stockalle, siellä on hirveetä työpaikkakiusaamista!
Meidän kylällä on kirppis, jossa käy vain käteinen. Eli käytin viimeksi joskus kuukausi sitten kun kävin siellä.
Aina kuin mahdollista, haluan että käteinen säilyy Suomessa maksuliikenteessä eli päivittäin.
Käteinen kahisee kaapeissa mukavasti kun vetää ikkunoista,kiva kuunnella
Laitoin kolikoita keräyslippaaseen (päästäkseni niistä eroon, kun ei ollut pitkään aikaan ollut muuta käyttöä).
Ostin taannoin kartan Loleja sekä gemmin vauhtia, silloin.
Joskus markka-aikaan, eurojen myötä lopetin käteisen käytön.
Jaa-a, en kyllä muista. Samat pari seteliä on ollut kukkarossa vuosia.