Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Kesäkuisten torstai****

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, mullakin ekassa oli lapsivettä liikaa. Ihan hyvin kaikki silti meni, ainoastaan synnytys sit tosiaan käynnisty vesien menolla kun kalvot ei kestäny (39+2) ja sitä vettä tuli IHAN älyttömästi. Mut muuten oli ok. Ei ees oltu käyty np-ultrassa niskaturvotuksia mittaamassa enkä jaksanu silti huolestua.

Oma napa: Ei oo sit tänään sellaisia supistuksia näkyny enää. Jotain lievää jomotusaaltoa tulee harvakseltaan, mut ei enää tujakoita supistuksia. Pöh. Ja nyt oon istunu tässä takakenossakin jo niin kauan että vähän huimaa. Normaalia?

Mä vaan ehdin jo niin innostua, että tää syntyykin ehkä tällä tai ens viikolla, mut nyt sit kun näyttää takapakkia tulevan, niin harmittaa vietävästi vaikkei olossa muuten oo ollu valittamista, päinvastoin.

Hulda 38+0 (Max. 30pv jäljellä! :O )

Vierailija
22/23 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina on ollu kipeitä. Ei vaan nyt millään suostu alkaa säännöllisiksi. Tässä vaan mietin että soittaakko synnärille vaiko ei.

Kun tuo kipuaste on kyllä ollu kokoajan kasvava, muta väliin saattaa olla 20min taukoa ja väliin taas tulla hetken 2min välein.

Ei näitä jaksa kohta edes seurata kellosta kun jakuu ja jatkuu vaan mutta ei säännöllisty. Oisin jo muuten soittanukkin vaikka ei ois edes säännölliset ellei väliin ois noita 20min taukoja.

Kävin tässä taas kävelyllä, jos se pistäis vauhtia. Päivällä taas kokeilin lepäämistä, mutta ei sekään lopettanu noita suppareita. :(

Huoh. Mitä tässä vielä keksii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. omassa navassa. Tosin tänään neuvolassa pieni toivonkipinä siitä että saatan päästä joskus synnyttämään. Vauva kuulemma laskeutunut (pää ei enää heilunut kuten viime kerralla), rintojen alla tilaa ja siis kuulemma selviä merkkejä siitä että se joskus tulee :) JES!

Täällä olikin pohdintaa vauvan liikkeistä ja kiinnittymisestä. Mulle terkka sanoi että kun vauva on laskutunut ja lantiossa ei enää pysty kääntämään kylkeä, eli niin kauan kun se peppu pomppii puolelta toiselle on pää vielä vapaa pyörimään myös. Sitä siis voi hieman itsekin tunnustella, niin ja tietenkin muut tuntemukset lantiossa ja jatkuvaakin jatkuvampi pissaamistarve kuuluvat myös asiaan (siis kun on laskutunut ja kiinnittynyt).

Muuten neuvolaterkut mitäänsanomattomat, ei mitään missään, piti mun turvotusta (joka omasta mielestäni on kaameaa!!) ihan lievänä tapauksena :)

Taas koko päivä liikenteessä, ei vaivoja. Aamupissalla käydessäni voisin sanoe että tuli raskauteni kaksi ensimmäistä supistusta (maha kovettui)...

Tänään tuli 38 täyteen, mahtavuutta, ehkä kohta ilman mahaa.

Rouvaii