Joko selvisi miksi Alisa Vainio keskeytti Berliinin marathonin heti alkuunsa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksas maratoni tänä vuonna oli liikaa. Huippumaratoonarit juoksee 2-3 arvokisaa vuodessa. Kroppa ei palaudu vaikka haluja olisi juosta.
Kyllä mä käyn useammin juoksemassa kuin tuon
Ihanko juokse maailman huippujen kanssa täysivauhtisia kisoja?
Ei näkynyt Alisa tuolla huippujen joukossa. Sitähän täälläkin ihmeteltiin että miksi ei ole kuvissa
Vierailija kirjoitti:
Asiantiathan alunperinkin ihmetteli, että Aliisa lähti näin pian Em-kisojen jälkeen seuraavalle maratonille. Huippujuoksijat eivät montaa maratonia vuodessa juokse ja Aliisa taisi nyt vähän yliarvioida omat voimansa.
Huippu-urheilu ei ole halpaa hommaa. Siihen tarvitaan muitakin kuin vain pelkkä urheilija ja se tuo mukanaan velvollisuuksia.
Oletko juossut maratonia? Kisakunto ei todellakaan ole aina sama ja jos jahtaa huippuaikoja, huomaa sen jo hyvissä ajoin mikäli edellytykset eivät ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantiathan alunperinkin ihmetteli, että Aliisa lähti näin pian Em-kisojen jälkeen seuraavalle maratonille. Huippujuoksijat eivät montaa maratonia vuodessa juokse ja Aliisa taisi nyt vähän yliarvioida omat voimansa.
Huippu-urheilu ei ole halpaa hommaa. Siihen tarvitaan muitakin kuin vain pelkkä urheilija ja se tuo mukanaan velvollisuuksia.
Eli lynkataan Aliisa Vainio! Nyt hän kylläkin jo itse kommentoinut ja kertonut kiputuntemuksista jalassaan. Oli astunut juoksun alussa huonosti, jonka jälkeen jalassa tuntui säteilevää kipua. Oli kuulemma juossut kivun kanssa jonkun aikaa, mutta sitten keskeyttänyt pelätessään, että jalkaan tulee pahempaa vaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lynkataan Aliisa Vainio! Nyt hän kylläkin jo itse kommentoinut ja kertonut kiputuntemuksista jalassaan. Oli astunut juoksun alussa huonosti, jonka jälkeen jalassa tuntui säteilevää kipua. Oli kuulemma juossut kivun kanssa jonkun aikaa, mutta sitten keskeyttänyt pelätessään, että jalkaan tulee pahempaa vaurioita.
Ehkä oli kipua, ehkä ei. ”Syytetty” voi ilman todistustaakkaa sanoa mitä sanoo.
Huomasi ettei jollain em-ajalla tuolla pärjätä.
Ei hätää VilleGalle pääsi kuitenkin maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei voi huvitaa
Me muutkin käymme töissä, vaikka aina ei huvittaisi. Alisallakin on velvollisuutensa.
Ei ole, eikä muutenkaan tilivelvollinen sinulle. Juokseppa itse monta maratonia vuoteen. Itse tuskin jaksat kauppaan kävellä.
Ei juosten kannata kusta. Liikaa tankkausta.
Se oli sitten siinä. Ura ohi, vielä pari mainossopimusta ja sitten siirtyy kuntosalille traineriksi, kunnes hiipuu hitaasti unholaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei voi huvitaa
Me muutkin käymme töissä, vaikka aina ei huvittaisi. Alisallakin on velvollisuutensa.
Ei ole, eikä muutenkaan tilivelvollinen sinulle. Juokseppa itse monta maratonia vuoteen. Itse tuskin jaksat kauppaan kävellä.
Minun työni ei ole juosta maratonia, eikä palkkaani makseta verorahoista. Alisan työ on juosta maratonia ja aika iso osa tuloista on erilaisia valtion tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat edelleen lynkata? Sankarista tuli hetkessä antisankari ja Suomen kansan pettäjä, niinkö meinaat?
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitten siinä. Ura ohi, vielä pari mainossopimusta ja sitten siirtyy kuntosalille traineriksi, kunnes hiipuu hitaasti unholaan.
Onneksi me suomalaiset ollaan niin kannustavia että! Just juhlittiin isona sankarina ja nyt yksi epäonnistuminen, niin hänestä ei olekaan enää mihinkään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haluat edelleen lynkata? Sankarista tuli hetkessä antisankari ja Suomen kansan pettäjä, niinkö meinaat?
Ei tietenkään. Tykkään Alisasta. Ei vain ole tapana uskoa kaikkea mitä mediassa kirjoitetaan. Alisa voitti kultaa Birminghamissa. Sen näin ihan omin silmin. Upea suoritus.
Vasen jalka pipi. Eipä tuo kummosempaa tarvitse.
Juokse ite 12 cooperia peräkkäin 3600m vauhdilla.
Janne Saarinen vartos palli suorana maalissa Alisaa.
Alisa Vainion keskeytyksen syy selvisi: ”Astuin huonosti, pakarasta vihlaisi”
Fatserin poskikarkit aiheuttavat ripulia.