Onko järjestelmä luotu imemään pois yksityisomaisuus?
Kommentit (36)
On. Pääomat ajetaan ulkomaille ja yksityinen omaisuus valtiolle ja ulkomaalaisille omistajille. Sosialistisissa maissa ei ole yksityistä omistamista.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän se sosialismi on.
Sama tapahtumassa ja tapahtuu nyt jo kapitalistisessa amerikassa. Keskiluokka köyhdytetty ja velkakiikussa. Jos sairastuu tai tarvii hoitoa vanhana, niin omaisuus siirtyy nopeasti yksityisten firmojen taskuun. Sosialismi ei ole ongelma, vaan riistokapitalismi.
On. Tuohan on aivan virallista tietoa.
Tunnetaan agenda 2030 nimellä.
Suurin osa ihmistä ei ymmärrä mitä tällä hetkellä tapahtuu. Kun joskus mahdollisesti ymmärtävät on jo liian myöhäistä.
Nauttikaa elämästä tänään , huomenna on kaikki paljon huonommin. Huomenna tässä yhteydessä vertauskuvainnollinen ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
No outoa että tämä sosialismi kiihtyy oikeistohallituksen aikana?
Sosialistihallitus kun jakoi rahaa esim. ylimääräisinä lapsilisinä ja sähkötukina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tapahtumassa ja tapahtuu nyt jo kapitalistisessa amerikassa. Keskiluokka köyhdytetty ja velkakiikussa. Jos sairastuu tai tarvii hoitoa vanhana, niin omaisuus siirtyy nopeasti yksityisten firmojen taskuun. Sosialismi ei ole ongelma, vaan riistokapitalismi.
Molemmat niin sosialismi kuin kapitalismi ovat ongelma.
Itse asiassa molemmissa järjestelmissä rahat valuvat samoin taskuihin. Tietäjät tietävät. En kommentoi lisää.
Mikä on se keskiluokan velkakiikku oikein on? Ettei vain olisi ihan omista valinnoista johtuva? Hankitaan liian iso ja kallis talo vaikkei sille ole oikeaavtarvetta ja liian uusi auto ja nitä kaksi, vaikka yhdellä vanhalla ja halvalla pääsisi. Huonekalut uusia kun vanhat ei kelpaa.
Tämän ketjun muut vastaajat vissiin elävät jossain rinnakkaistodellisuudessa. Minä olen ainakin ollut töissä 30 vuotta. Sinä aikana olen saanut aivan kohtuullista palkkaa. Pakollisten menojen jälkeen on jäänyt rahaa sijoituksiin. Nyt on miljoonan omaisuus ja eläkeikäänkin on vielä vuosikymmen aikaa vaurastua lisää.
Ei mulla mitään ongelmia ole tavallisena keskituloisena palkansaajana. Osakkeita pystyy ostamaan joka kuukausi.
Ei ole luotu siihen meidän järjestelmäämme. Kommunistinen järjestelmä on taas luotu siihen.
Onhan eliitti ihan avoimesti kertonut tuon olevan tavoitteenaan
Nov 12, 2016
"Welcome to 2030. I own nothing, have no privacy, and life has never been better"
https://medium.com/world-economic-forum/welcome-to-2030-i-own-nothing-h…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa on keskiluokan varallisuus kasvanut 600% vuodesta 2008.
Kyllä on. Se on valtion nykyinen toimintaperiaate. Tuet pois ihmisiltä ja samalla kaikki muu mikä irti lähtee.
Rikosilmoituksia suositellaan tekemään jotta ihmiset voisivat tapella käräjäoikeuden kautta keskenään ja maksaa samalla oikeusavusta ja maksaa sakkoja yms.
Huoltajuuskiistat ovat rahakkaita valtiolle ja samalla voidaan päättää perheiden asumisjärjestelyistäkin valtion toimintaperiaatetta noudattaen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään ongelmia ole tavallisena keskituloisena palkansaajana. Osakkeita pystyy ostamaan joka kuukausi.
Joo onnistuuhan se, mutta kun se elintaso vaan kutistuu vuodesta toiseen niin ei se kovinkaan hauskaa ole. Osa osingoista siirtynyt kulutukseen sen sijaan että lyhentämättöminä menisi uusostoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No outoa että tämä sosialismi kiihtyy oikeistohallituksen aikana?
Sosialistihallitus kun jakoi rahaa esim. ylimääräisinä lapsilisinä ja sähkötukina.
Jotka alamaiset sitten temuttivat kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Se on valtion nykyinen toimintaperiaate. Tuet pois ihmisiltä ja samalla kaikki muu mikä irti lähtee.
Rikosilmoituksia suositellaan tekemään jotta ihmiset voisivat tapella käräjäoikeuden kautta keskenään ja maksaa samalla oikeusavusta ja maksaa sakkoja yms.
Huoltajuuskiistat ovat rahakkaita valtiolle ja samalla voidaan päättää perheiden asumisjärjestelyistäkin valtion toimintaperiaatetta noudattaen.
Miten tukien poisto liittyy yksityisomaisuuden viemiseen?
Meidän omaisuutemme on viime vuosina vain kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onnistuuhan se, mutta kun se elintaso vaan kutistuu vuodesta toiseen niin ei se kovinkaan hauskaa ole. Osa osingoista siirtynyt kulutukseen sen sijaan että lyhentämättöminä menisi uusostoihin.
Ei ole mennyt näin. Tulot ovat nousseet koko ajan.
On. Pidetään keskiluokka ja työväki sopivan köyhinä ja velkakiikussa. Mihin työssäoleva mitään omaisuutta tarvii. Helpompi saada ihmiset paskoihin työsuhteisiin.