Miten työssäkäyvä äiti voisi joskus levätä?
Miten ja milloin sinä rentoudut? Sen jälkeen kun aloitin työt monen vuoden kotonaolon jälkeen, en ole edes ehtinyt istua alas ja lukea päivän lehteä.
Kommentit (13)
Nukun vaan 4-5 tuntia yössä ja lapsi nukkuu onneksi ainakin 9 tuntia, joten omaa aikaa jää ihan hyvin. Lisäksi lepään silloin, kun lapsi on isällään. Oon siis yh.
Leikitään nimittäin lasten kanssa kotia ja minä esitän isää...
Itse asiassa mulla oli työssä käydessäni enemmän ' vapaata' kuin kotona ollessani!
kello on kuitenkin taas näin paljon, istuin tähän laskuja maksamaan ja mulla olisi vielä sen sata hommaa huomiseksi. Aamulla kello soi puoli kuusi ja siitä se taas lähtee. ap
jos nukahdan, lapset kyllä pitävät huolen ohjelmien jälkeen että herään.
mä en ehdi koskaan edes vilkaista mitä tv:stä tulee. ap
että ne sotkut ei mua jätä. niitä ei vie kaverit mennessään. teen kun jaksan. okei, myönnän. meillä on aina sekasta.
Kuljen julkisilla (bussilla tai junalla), junamatkat luen, bussimatkat kuuntelen musiikkia. Tai sitten istun ja ajattelen.
Lisäksi otan kotona aikaa lehden lukemiseen, luen sen illasta.
Käyn jumpassa kaksi kertaa viikossa.
Joskus olen nukkunut parikin tuntia sikeästi iltapäivällä kotona.
mä en stressaa kotitöistä. Tuo siivoamisväli on harventunut. Keittiön yritän pitää kunnossa.
Mottoni on, että teen kotityöt iltaisin silloin, kun isä laittaa lapset iltatoimille ja nukkumaan. Kun isä tulee lastenhuoneesta, niin sitten minä lopetan kotityöt.
Eli relaa vähän!
Sitten teet mitä sua huvittaa, mutta et siivoa tai muuta vastaavaa.
klo16.55 - 17.50 rentoudunja luen päivän lehden lasten katsoessa kakkosen ohjelmat.
Koko aikahan tässä rentoudutaan.