Kyllähän ihminen sekoaa, jos asuu yli 20 vuotta 40 neliön yksiössä, joka suht pimeä.
Naapuri asunut sellaisessa ja pyrkii toisten isoihin koteihin samassa pihassa. Asuu vuokralla ja muilla omistusasunnot.
Kommentit (17)
En ole seonnut vielä kun kämpästä pääsee halutessaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ei sekoa jos käy joskus ulkonakin.
Kyllä sekoaa ennen pitkää.
Minä voin itseasiassa paremmin kuin yleisesti luullaan. Olen paljon mökillä tai purjehtimassa. Naapurit pitävät rutiköyhänä ja se naurattaa.
Minkä kokoisessa murjussa ap on seonnut?
Ei se ympäröivä tila vaan päänsisäinen tila määrittää aina kaiken, aina.
Yli 40 neliön yksiö on jo aika iso yksiö. - Itse olen asunut yli 15 vuotta 30 neliön yksiössä mutta onneks sieltä olen vielä toistaiseksi päässyt ulos ja, että asuntoni on ollut valosa ja vaikka itse sanonkin niin ihan mukavalla sijainnilla.
Asun 51 m2 yksiössä parvekkeella enkä ikinä voisi muuttaa pienempään.
Ei siellä kotona tarvitse seiniä tuijottaa. Netin kautta on yhteydessä ulkomaailmaan ja ihan sama käyttääkö läppäriään 200 neliöisessä omakotitalossa sohvalla vai 40 neliöisessä yksiössä sohvalla. Harrastuksia on joka tapauksessa myös talon ulkopuolella.
Suht pimeä? Sähkövalot on keksitty!
Vierailija kirjoitti:
Asun 51 m2 yksiössä parvekkeella enkä ikinä voisi muuttaa pienempään.
Joku toinen asuu 36 neliöisessä yksiössään ja ajattelee, ettei voisi muuttaa pienempään. Näin sitä ihminen aina sopeutuu vallitsevaan tilanteeseen.
Paljon pienemmissäkim tiloissa on asuttu pitkiä aikoja. Ehkä se tieto että ap Kyttää 24/7 menee enemmän ihon alle
Olen asunut 10 vuotta 20 neliön yksiössä enkä ole seonnut.
Meillä on 73 neliötä kahdelle + pieni koira. Kyllä on ollut melko pimeää vaikka läpitalon huoneisto onkin, aurinkoa ei ole näkynyt taas pariin päivään. Onneksi on lamput keksitty.
Onko tässä takana nyt taas jokin henkselien paukuttelu ap:n taholta, että on saanut hankittua omistusasunnon?
Ja miten ihmeessä tämä vuokra-asunnossa asuva "pyrkii" muiden koteihin. Eihän hän ole hiiri. Ne näin syksyisin usein pyrkivät koteihin.
Ap:llä on mielenterveysongelmia, joista hän itse ei ole tietoinen. Vaikea tilanne. Sairaudentunto pitää olla ennen kuin voi parantua.
Just tuli facessa pätkä 12 neliön yksiöstä Pariisissa. Oli aika söpö.
Ei sekoa jos käy joskus ulkonakin.