Miten kaverini joka on vain 154 cm pitkä on onnistunut saamaan pitkän miehen?
Mies on reippaasti yli 180 cm. Eikö tuossa tunne itsensä ihan pedofiiliksi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät ja maskuliinit miehet tykkäävät lyhyistä (pienistä) naisista. Ei ole mikään saavutus. Olen itse noita sataviiskytsenttisiä ja ollut vain 180+ cm miehiä. Pitkät ystävättäret valittaa että miksi viet aina nuo pitkät miehet. Lyhyet miehet eivät edes näe lyhyitä naisia.
Itse taas olen ihastunut hieman alle 150-senttiseen (kyllä, ajattelin aiemmin että sen pituinen olisi minulle liian lyhyt, mutta luonne ja älykkyys ovat tärkeintä) ja me olisimme kyllä sopusuhtainen pari, kun itse olen 160 cm. Olen kyllä muutenkin katkera siitä, ettei meistä tule paria, mutta välillä oikeasti ihmettelen miksi hän haluaa olla 185-senttisten kanssa, koska hän todella näyttää heidän rinnallaan vähän... Vaikkei sillä nyt pitäisi olla väliä mutta oikeasti ihmettelen miksi niin suurella pituuserolla varustetut alunperin ihastuvat toisiinsa.
Johtuu siitä että 160-170 cm miehet näyttää kääpiöilta ja lyhyet naiset näyttää erittäin suloisilta.
M6464
Siinä on kato se vastakohtien viehätys.
Nainen ei yletä ylähyllylle, mies ylettää. Nainen kokee täten miehen pelastajaksi ja mies itsensä sankariksi.
Kadulla kävellessään ihmiset saattavat katsahtaa. Nainen ajattelee miehen olevan saalis kun herättää huomiota muissa. Mies ajattelee olevansa pelottava korsto, kun tällainen katse vaivihkaa siirtyy pois. Sillä niin väliä että johtuu siitä häpeästä ettei saisi tuijottaa.
Mies pitempänä tarvitsee miehenkokoisen auton, arjen tarpeet ja määrät. Pienelle naiselle tämä näyttäytyy luksuksena, kun mm. auto on tilava ja ruokaa on enemmän.
Miehen on helppo ohjata naista ja naisen on helppo alistua tällaiselle miehelle. Jos parisuhde lähtee väärille raiteille, tästä voi tulla iso ongelma...
Mitä tekemistä pituudella on parisuhteessa minkään kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei yletä ylähyllylle, mies ylettää. Nainen kokee täten miehen pelastajaksi ja mies itsensä sankariksi.
Kadulla kävellessään ihmiset saattavat katsahtaa. Nainen ajattelee miehen olevan saalis kun herättää huomiota muissa. Mies ajattelee olevansa pelottava korsto, kun tällainen katse vaivihkaa siirtyy pois. Sillä niin väliä että johtuu siitä häpeästä ettei saisi tuijottaa.
Mies pitempänä tarvitsee miehenkokoisen auton, arjen tarpeet ja määrät. Pienelle naiselle tämä näyttäytyy luksuksena, kun mm. auto on tilava ja ruokaa on enemmän.
Miehen on helppo ohjata naista ja naisen on helppo alistua tällaiselle miehelle. Jos parisuhde lähtee väärille raiteille, tästä voi tulla iso ongelma...
Miten lähetyssaarnaaja-asento onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat niskoihin ja semmonen paukutus, että kalu painuu selkänahan läpi patjaan.
Kyllä pätkä nainen saa ja voi kuulla veetuilua puolisoltaan pituudestaan. Olen tottunut siihen ja ymmärrän ettei se lopulta merkitse mitään.
En tiedä, mutta onhan pitkä mies ihana.
165-195
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat niskoihin ja semmonen paukutus, että kalu painuu selkänahan läpi patjaan.
😂
Jos vastakohdat viehättäisi millä logiikalla pitkä nainen usein kiinnostuu vain pitkästä miehestä? Mitä taas tulee "miehenkokoiseen" ilmaisu tarkoittaa rotevaa. 14-vuotias voi olla 185 cm.
Kätevä nostella