Sokkinäky marketissa iltamyöhään karkkia ja paistopiste pullaa kauhottiin ostoihin kilokaupalla ILLALLA
epäterveen loputon virta hihnalla juuri kellään ei vihantaa ja tuoretta ostoissa kansa lihoaa ja sarastaa diapetes uhkaan
Kommentit (4)
Karkkia tässä mussutellaan nyt ja tein pitsaa tänään. Paljon lihaa ja ainoa rehu siinä oli sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Jos niillä on jo vihanneksia ja kasviksia kotona?
Ja haluavat vaan täydennystä kaappeihin?
satun tietämään yhdetkin asiakkaat jotka ostaa vaan ransanperunoita ja nakkeja
Jaa ostin just pari kiloa karkkia. Tuskin menee kaikki mutta oltava valinnanvaraa. Samoin juomien suhteen mulla on aina 20 vaihtoehtoa kaapissa. En välitä mitä muut ajattelee. Asun eräkämpässä. Ei paljon kiinnostele mitä muut on mun elämästä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ostin just pari kiloa karkkia. Tuskin menee kaikki mutta oltava valinnanvaraa. Samoin juomien suhteen mulla on aina 20 vaihtoehtoa kaapissa. En välitä mitä muut ajattelee. Asun eräkämpässä. Ei paljon kiinnostele mitä muut on mun elämästä mieltä.
eikö kotimainen omena olisi sata kertaa parempi vaihtoehto kuin irtokarri?
Oli kyllä järkyttävä näky kun l a a r d i p e r s e e t rinnakkain kompiaislaarilla heiluivat, niitä kelan elättiakkoja oli niin paljon että niiden kouvolatukkaiset päät kolisi yhteen. Näytti että niistä ahneimmat sukeltaa kompiaislaariin pää edellä ihan justiinsa. Siellä haisi hiivahaarat, vagisani ja tissinalushiki niin että vesi valui silmistä : (
Vierailija kirjoitti:
täydennystä sipsistä ja pullasta🙄
Vaikka esim lastenjuhlat tulossa?
Itse kävin tänään töiden jälkeen lähikaupassa.
Ostin 4 lonkeroa, maitoa, kanaa, oliiviöljyä, suklaajäätelöä, salaattia, tomaatteja, kahvipaketin, irtokarkkeja ja poppareita
Millaisen kuvan mahtaa minusta antaa?
Mut ihan uteliasuudesta kysyn:
Miksi sinua kiinnostaa mitä muut ihmiset ostavat?