Mitä mieltä miehet ovat siitä, että yhä suurempi joukko naisia välttelee miehiä?
Naisliike alkaa yleisesti leviämään ja jätttämään miehet taakseen. Naiset ovat päässeet vihdoin infrastrukstuurin osaksi ja pärjäävät ilman miehiä. Miehissä tämä tuntuu herättävän epävarmuutta omasta tarkoituksestaan, kun taas naiset kehittyvät ja nauttivat elämästään ilman miehiä.
Pitäisikö miesten kehittyä vastaamaan naisten kehitystä vai pysyä kannassaan siitä, että lihasvoima voittaa?
Ajatuksia?
Kommentit (49)
En ole mitään mieltä koska mua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi, jos kaikki miehet alkaisivat käyttäytymään kuin tavalliset naiset. Toki nytkin suurin osa käyttäytyy tavallisesti, mutta kenestäkään ei voi olla varma ja riskien minimoimiseksi vältän miesporukoita, vähääkään outoja hiippareita ja epämääräisiä paikkoja, joissa pyörii huume/rikollis/alkoporukkaa.
Mulle voit tarjota kahvit. Voin puhua itsestäni kun juon ne.
Naisjoukot👭 ja miesjoukot👬. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään mieltä koska mua ei kiinnosta.
Tämä on juuri se ongelma. Miehiä ei kiinnosta puolen väestön kurjuus, vaan oma haiseva napa.
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi, jos kaikki miehet alkaisivat käyttäytymään kuin tavalliset naiset. Toki nytkin suurin osa käyttäytyy tavallisesti, mutta kenestäkään ei voi olla varma ja riskien minimoimiseksi vältän miesporukoita, vähääkään outoja hiippareita ja epämääräisiä paikkoja, joissa pyörii huume/rikollis/alkoporukkaa.
Mutta ethän sinä voi olla yhtään mistään varma. Koko elämä on yksi riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä taho olla enää neitsyitä, sheivaamattomia ja tatuttomia tolkunplikkoja niin ihan sama vaikka välttelevät
Onhan itselläsikin poikuus varmasti tallella?
on ollut jo 43 vuotta impeys tässä pojassa tallella
paras olla irti plikoista, ei muuten ala uskoontulo kiinnostaa ja siinä suistuu sitten vielä helvettiin, jos antaa hekumalle ja seksuaalisuudelleen vallan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Tänäänkin kuoli yli 150 000 ihmistä.
Sori mutta naisten kotkotuksiin mukaan lähteminen on ollut aina huono idea, niin tälläkin kertaa. Tulevaisuudessa on paljon katkeria vasemmistolaisia kissamummoja. Eikä ole edes incel vaareja mitä parjata kun nämä ovat vetäneet itsensä elintavoillaan hautaan.
Onhan tuo huolestuttavaa. Jos nainen ei ole parisuhteessa, hänelle kehittyy aika äkkiä erilaisia mielenterveysongelmia. Tämän olen huomannut lähipiirissäni.
M37
ei haittaa, olen vieroittanut itseäni sisäisestä riivaajasta aseksuaalistunut jo aika paljon , äskönkin pidin 9 kk;n runkkutauvvon ja vihasin itseäni rutosti kun sitten lankesin neljästi onaaniaan
Sitä päivää kovasti odotan että se alkais jotenkin näkyä että naiset välttelevät miehiä. Oudosti puheet ja totuus eivät täsmää. Miksi ihmeessä naiset, esim vaikka tinderissä tuhannet tai kymmenet tuhannet suomalaiset naiset etsivät miehiä, heitä on todella paljon, jos eivät miehiä haluaisi? Mun kanssa on tällä viikollakin halunnut vaihtaa monta eri naista numeroita ilman että mä olisin pyytänyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle voit tarjota kahvit. Voin puhua itsestäni kun juon ne.
Voin tulla paikalle, mutta mun kuva on otettu 20 vuotta ja kiloa sitten. Ja näinä tasa-arvon aikoina en tarjoa kuin puhetta itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaarallisia naisille.
Naiset ovat vaarallisia vähintään miesten lompakoille.
Vierailija kirjoitti:
Sitä päivää kovasti odotan että se alkais jotenkin näkyä että naiset välttelevät miehiä. Oudosti puheet ja totuus eivät täsmää. Miksi ihmeessä naiset, esim vaikka tinderissä tuhannet tai kymmenet tuhannet suomalaiset naiset etsivät miehiä, heitä on todella paljon, jos eivät miehiä haluaisi? Mun kanssa on tällä viikollakin halunnut vaihtaa monta eri naista numeroita ilman että mä olisin pyytänyt edes.
haluaistko seurustella jonkun dinderistin kanssa vaikka tunnin evoluutiosta piimälasin ääressä kellarissa öljylampun tuikkiessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta vältän tilanteita ja paikkoja, joista saa todennäköisimmin ongelmia. Vai valitsisitko itse kävellä vaikkapa pimeällä Oulun Valkean läpi/edustalla, jossa pyörii epämääräisiä miesporukoita ja nistejä vai välttäisitkö kyseisen paikan ja kohtaisit korkeintaan pari satunnaista koiran kanssa lenkkeilijää? Turhaa ottaa selvää riskiä, jos sen voi välttää.
ensin uskoontulo, sitten vaimoon tulo . Jälkimmäinen ei välttämätöntä. Etsiä pitäisi ensin Jumalan valtakuntaa, sitten saa ehkä vaimon palkakaksi jos sattuu olemaan aviokelpo
Ihan sama minulle, ei kiinnosta.
T: Mies
opettajani servasi psyykkeeni kesken oppitunnin seurakunnan hihitellessä, kun olin herkässä iässä, siksi minustam tuli aviokelvoton antiseksuaali
Sinipäätä taitaa nyt vähän kismittää. Sulla kuitenkin neitsyys vielä tallella, kun pitää täällä kiukutella?