Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varaisitko ikkunattoman hotellihuoneen?

Vierailija
25.09.2026 |

Olisi halvin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on halpa, niin miksi ei?

Siis kuvitellaan, että normihuone on 150 euroa ja ikkunaton on 20 euroa. Aika helppo valinta. 

Tämmöseen lähtisin mäkin. Huoneen tosiaan pitää olla edullinen silloin. En mä hotellissa yleensä aikaani vietä tai edes maisemia kattele. Joskus oon varannut "näköalan" lähitalon seinällä ja sain hyvän alen. Ei mikään ketju hotelli tai muutenkaan kovin kummonen. Toimi se levähtämiseen. Ei ollut ötököitäkään.

Vierailija
22/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena opiskelijana joskus otin, kun oli paljon halvempi, kuin muut huoneet. Silloin hinta oli tärkein kriteeri.

Viime kesänä kun ajoimme Fuengirolasta Suomeen, ja jouduimme yöpymään Tukholmassa yhden yön, niin että saavuimme hotellille vasta myöhään illalla, ja nukuimme vain yhden yön, ja aamulla aikaisin ajoimme laivaan, niin otimme perheellemme neljän hengen ikkunattoman huoneen, koska se oli sijainniltansa hyvä ja lisäksi halpa. Maksoimme 50€, kun muut hotellit olisivat olleet 200€. Eli joissain tilanteissa kyllä, jos hinta kompensoi, eikä tarkoituksena ole viettää huoneessa paljon aikaa.

No tääkin on Tukholmassa, mutta 3 yötä. Mietin vielä.

Ap

Olin joskus neljä yötä ikkunattomassa hotellihuoneessa 6v lapsen kanssa. Ei me siellä huoneessa käyty oikeastaan kuin nukkumassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ikkunattomassa huoneessa Scandic Hub hotellissa. Huone oli korkea ja tilava, ikkunan puute ei haitannut. Valeikkuna korkeiden verhojen takana. Oma kylppäri. Oli ok. Mediassa olen katsonut uuden edullisen hotelliketjun huoneita, joissa ei ikkunaa. Pieniä ja matalia huoneita, ilman kylpyhuonetta. Ei ole minun paikka.

Vierailija
24/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tulevan miehen kanssa 70 luvulla pääsiäisenä,kun kaikki huoneet oli varattuja ikkunattomassa. Ja mukavaa oli 😉

Vierailija
25/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kyllä yleensä ikkunan. Kerran varasin yhden hengen huoneen ja huomasin vasta jälkeenpäin, että se on ikkunaton. No, ajattelin pärjääväni kun en siellä nyt kuitenkaan ajatellut käydä kuin nukkumassa. Mutta hotellissa he upgadasivat minut maailman söpöimpään ikkunalliseen yhden hengen huoneeseen hotellin ylimpään kerrokseen. Istuskelin siellä sitten leveällä ikkunalaudalla, katselin alas katuvilinää ja join viiniä. 

Vierailija
26/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työmatkalla ollut ikkunattomassa. Ei se silloin haitannut koska tiesin siitä etukäteen ja lisäksi en käynyt hotellilla kuin nukkumassa. 

Lisäksi ikkunaton huone oli niin paljon halvempi että pystyin asumaan erittäin hyvässä ja keskellä suurkaupunkia olevassa hotellissa joka muuten ei olisi firman matkustusohjeeseen sopinut. 

Minusta tuntuisi hassulta kehua hotellin hienoutta, jos siellä on ikkunattomia huoneita halvalla. 

Käy ne selfiet ottamassa muualla ja kehu sitä hienona hotellina. 

Taisit juuri kertoa, mitä itse teit. :D

Vierailija
27/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin tarkoitukseen ja mitä se maksaa. Jos se olisi ihan pilkkahintainen ja kaupungin keskustassa niin sitähän voisi käyttää vaikka varastona tai pyöräkellarina. Siellä voisi käydä vaikka paskalla lounastunnilla

Vierailija
28/28 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellihuoneen  hintalaatusuhde riippuu muistakin asioista kuin ikkunasta. Ja mitä jos on ikkuna mutta sieltä näkyy vain pimeä sisäpiha ja roskikset?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi