Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kauko Röyhkää inhotaan niin paljon?

Vierailija
24.09.2026 |

Taas oli hyvä päivitys Facebookissa. Pieni tarina, joka sai melkein 8 tuhatta tykkäystä, ja jossa ei ollut mitään "väärää". Mutta silti hänet on julistettu pannaan monien taholta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että Vesku Loiri sai olla ihan rauhassa ja hänen kuvansa on vielä maalattu Helsinkiin hipsteriravintolan seinään. Loiri oli Kaukoon verrattuna oikeasti sika, mutta silti vain Kake saa paskaa niskaan.

Vierailija
22/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauko Röyhkä on Suomi-rockin suuruuksia ja palkittu kirjailija.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kauko_R%C3%B6yhk%C3%A4

Vierailija
24/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä että Vesku Loiri sai olla ihan rauhassa ja hänen kuvansa on vielä maalattu Helsinkiin hipsteriravintolan seinään. Loiri oli Kaukoon verrattuna oikeasti sika, mutta silti vain Kake saa paskaa niskaan.

Vesku Loirin kohdalla näillä tiedostavilla oli joku ihme musta aukko. 

Vierailija
25/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on ylimielinen ja v**tmainen henkilö. Olen oilut jatkoilla, joilla oli sekä hän että Tuomari Nurmio. Nurmio oli hyvin sympaattinen ja lämmin ja tämä Röyhkä - no niin kuin sanoin.

Vierailija
26/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku oli tv:stä tuttu. Ei sitä voinut välttää aikoinaan mitenkään. Uunoja tulee töllöttimestä nykyäänkin säännöllisesti. 

Vierailija
27/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on ylimielinen ja v**tmainen henkilö. Olen oilut jatkoilla, joilla oli sekä hän että Tuomari Nurmio. Nurmio oli hyvin sympaattinen ja lämmin ja tämä Röyhkä - no niin kuin sanoin.

Minulla on Röyhkästä erilainen kokemus. Kun hän vielä asui stadissa oli hän kerran sanassa baarissa ja pöydässä. Mukava mieshän se on, ei ollenkaan negatiivinen tai mulkku. Musiikista jutteli ja oli rennolla päällä. Olen siis mies itsekin.

Vierailija
28/28 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se mikään penaalin terävin kynä ole. Kirjoittaa monista asioista vähän sinnepäin, kun ei tiedä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä