Inga Tahvanaisen katoaminen
Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen, että onko tarkoituksella halunnut kadota?
Kommentit (4325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa Inga oli valmistellut lähtöään jo pidemmän aikaa, pakannut tavaroitaan, hommannut uuden puhelimen, siirtänyt rahojaan latvialaisen pankin tilille ym. Hänellä oli jossain apuri joka kuljetti hänet asemalle. Hän jatkoi matkaansa satamaan tai lentoasemalle ja sieltä Latviaan. Toivottavasti on elossa kuitenkin!
Jos on elossa, se selviää, ellei ole jossain itse rakennetussa tyrmässä vankina.
Tänä päivänä ihminen ei voi kadota vuosiksi kuin maan nielemänä.
Voi. Kaikki digitaalinen toiminta tulisi lopettaa. Mitään luotto-/pankkikortteja, pankkitilejä ei voisi käyttää, ei voisi ottaa lainaa. Itsensä voisi elättää pimeää (kausi)työtä tekemällä tai tavaraa vaihtamalla (jos mitään ei mukaansa ota, hankalaa sekin).
Kaikki kannettavat, matka-/älypuhelimet ja tabletit pitäisi jättää taakseen tai tuhota.
Suurempiin kaupunkeihin on helpompaa piiloutua tai niissä olla kadoksissa, kuten kulkea ihmisjoukoissa. Päinvastainen mahdollisuus olisi muuttaa jonnekin syrjäseudulle tai johonkin (outoon) yhteisöön, joihin ei viranomaisvalvonta juurikaan kohdistu.
Jotkut käyttävät eri nimeä epävirallisesti, kun henkilöllisyyttä ei tarvitse osoittaa ja välttävät tilanteita, joissa se tulisi todistaa. Samoin täytyy välttää kirjallisia työsopimuksia ja vuokrasopimuksiakin (ja laskuja).Ingalla voi olla latvialainen henkilökortti ja passi eri sukunimellä! Samoin pankkitili ja puhelinliittymä!
Joku oli onnistunut kaivamaan aikaisemman sukunimen esiin, muttei sitä ole kaiketi verkkojulkaistu. Voi olla useampikin aikaisempi sukunimi.
Onko Rodoslainen sukunimi? Jos lähti oikeesti Rodokselle ja satan kauhia hulabaloo täällä päällä ku rouva rentoutumassa. Oispa paha.
Luultavasti tämä parisuhde ei nyt tule toimimaan, kun tilanne tämä, jo kaksi kertaa lähtenyt. Jos siis löytyy. Nainen haluaa ehkä olla lapsen kanssa ja kissan? Ei halua muuta kuin oman kodin, mistä? Mitä itse sanoisi? Vai jäikö tarkoituksella kaikki taakse. Onko kokenut että hänet ymmärretään oikein vai väärin.
Ei mut eikö kukaan oo miettinyt jos ihan oikeasti lähti reissuun. 24.9 saapunut rodokselle. Tota ennen mennyt esim. Helsinkiin jonkun frendin luo tai latviasta lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on mennyt Venäjälle, voi pysyäkin piilossa.
Venäjä pitäisi huolta, että takuulla pysyisi.
Mitä ne tuon ikäisellä naisella tekisi? No ehkä siivoojaksi tms. Mikä on Ingan ammatti? Oliko työelämässä?
Opettaja. Puhuu englantia, latviaa, suomea ja ruotsia. Ei siis mikään tyhjäpää kyseessä.
Ja venäjää, sillä neuvostoajan kasvattina hänellä oli pakollisena koulussa venäjän kielen opiskelu, asui hän sitten Latviassa tai Virossa. Heillä oli pakkovenäjä, niinkuin meillä on pakkoruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mies ilmoittanut Ingan pojalle ja muille sukulaisille Ingan katoamisesta?
No luulis heidän jo ihmettelevän, jos ei kahteen viikkoon ole Ingasta kuulunut pihaustakaan.
Tai sitten tietävät tasan tarkkaan missä Inga on.
Tämäkin on täysin mahdollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei ole väkivaltainen, niin kai sitä olisi voinut lähteä avoimestikin.
En usko, että on paennut, koska nythän sitä vasta kierrokset käyvätkin.
Väkivaltaa on monenlaista.
Niin ja vaikka kierrokset käyvät, niin onnistuneesti paennut on siltä turvassa. Kierrokset olisi käyneet joka tapauksessa, vaikka olisi kasvokkain kertonut erosta.
Mieleeni juolahti äsken, että jos se junalippu oli hämäystä! Se oli ostettu pelkästään näön vuoksi! Ingalla oli apuri, joka vei hänet mahdollisten matkatavaroiden kanssa Parikkalaan tai Imatralle suoraan. Sieltä Inga matkusti edelleen jonnekin!
Vaikka tätä vatvoisi toisen mokoman lisää niin emme tule hullua hurskaammaksi ennenkuin saamme virallista todistettua tietoa. Siihen asti sanon heipat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mut eikö kukaan oo miettinyt jos ihan oikeasti lähti reissuun. 24.9 saapunut rodokselle. Tota ennen mennyt esim. Helsinkiin jonkun frendin luo tai latviasta lähtenyt.
En mieti ennen kun on todistettu joka ainut mieleen juolahtanut.... näin voi keksiä loppumattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti tämä parisuhde ei nyt tule toimimaan, kun tilanne tämä, jo kaksi kertaa lähtenyt. Jos siis löytyy. Nainen haluaa ehkä olla lapsen kanssa ja kissan? Ei halua muuta kuin oman kodin, mistä? Mitä itse sanoisi? Vai jäikö tarkoituksella kaikki taakse. Onko kokenut että hänet ymmärretään oikein vai väärin.
Nainen jätti kissan kotiin. Minä en olisi jättynyt. Olisin vienyt kissan löytöeläintaloon ja pyytänyt, että se pääsee adoptioon. Siis jos itse haluan kadota ulkomaille enkä halua tuottaa kissalle stressiä (lentomatkat).
Jos itse lähtisin jälkiä jättämättä niin veikkaan kyllä että mua etsis julkisesti aika moni muukin kuin vaan puoliso.
Jos taas lähtisin mutta sanoisin lapselle että et kerro niin ei etsis mutta ei myöskään puhuisi sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne tuon ikäisellä naisella tekisi? No ehkä siivoojaksi tms. Mikä on Ingan ammatti? Oliko työelämässä?
Opettaja. Puhuu englantia, latviaa, suomea ja ruotsia. Ei siis mikään tyhjäpää kyseessä.
Ja venäjää, sillä neuvostoajan kasvattina hänellä oli pakollisena koulussa venäjän kielen opiskelu, asui hän sitten Latviassa tai Virossa. Heillä oli pakkovenäjä, niinkuin meillä on pakkoruotsi.
Eipä nyt kannata liioitella. Noin monta kieltä kukaan ei puhu, ei lue, ei ymmärrä, aivan joku aniharva. Inga ei kuulu niihin. Missä on todistettu että osaa sujuvasti sekä ruotsia että suomea. Jos on englanninkielen aineenopettajan ja kielenkääntäjän kelpoisuus, sen ymmärtää, mikä tuollainen yhdistelmäammatti ikinä sitten Latviasta saatuna voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jätti kissan kotiin. Minä en olisi jättynyt. Olisin vienyt kissan löytöeläintaloon ja pyytänyt, että se pääsee adoptioon. Siis jos itse haluan kadota ulkomaille enkä halua tuottaa kissalle stressiä (lentomatkat).
Lukkojen taakse ulos. Rikollista, koska on haitallinen vieraseläin Suomen luonnossa, jopa maaseudulla sitä. Säätääpä eduskunta tästä mitä hyvänsä, ympäristöepäystävällisesti, elleivät uskalla kieltää kissojen vapaana ulkona pitoa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kiusanekoa, jos tahallaan katoaisi, lähtisi lätkimään, ja jättäisi miehen odottamaan kuolleeksi julistamista ja vasta sen mukana avioeron saamista, kaikkien juoksevien asioiden hoitamisineenkin. Psykoosissa tietysti kukaan ei sellaisia ajattelisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista kiusanekoa, jos tahallaan katoaisi, lähtisi lätkimään, ja jättäisi miehen odottamaan kuolleeksi julistamista ja vasta sen mukana avioeron saamista, kaikkien juoksevien asioiden hoitamisineenkin. Psykoosissa tietysti kukaan ei sellaisia ajattelisikaan.
Eiköhän siihen joku syy olisi jos noin toimisi. Muukin kuin psykoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nyt kannata liioitella. Noin monta kieltä kukaan ei puhu, ei lue, ei ymmärrä, aivan joku aniharva. Inga ei kuulu niihin. Missä on todistettu että osaa sujuvasti sekä ruotsia että suomea. Jos on englanninkielen aineenopettajan ja kielenkääntäjän kelpoisuus, sen ymmärtää, mikä tuollainen yhdistelmäammatti ikinä sitten Latviasta saatuna voisi olla.
Ei. Kun sä et puhu, kukaan ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan hyvä, mutta kissoja ei jätetä ADOPTIOON. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tuosta listasta unohtui viro. Inga osaa varmasti viroakin, jos asui Virossa teini-ikäisenä.
Ja kyllä moni ihminen osaa monesta eri kielestä perusteet hyvinkin aina A2-tasolle asti. Ei ole mitään ihmeellistä.
Sitten on aina se oma äidinkieli, jonka osaa "täydellisesti", siihen päälle miltei kaikilla on ainakin yksi erittäin vahva kieli (useimmiten englanti), vaihtelevasti sitten osataan muita kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, viisi vuotta menee vähintään, että voidaan julistaa kuolleeksi. Mutta mitäs, jos julistetaan kuolleeksi ja elääkin jossain muualla? Eikö tuossa kohtaa lähde selvityspyynnöt muihin maihin, että onko elossa siellä?
Avioeron Timo saa ilman Ingan lupaa tai edes mitään allekirjoitusta. Se prosessi menee läpi ihan vain Timon hakemuksilla, vaikkei Ingaa ikinä tavoitettaisi eikä olisi vielä julistettu kuolleeksikaan.
Jonkun sulttaanin tekoja TAAS !