Inga Tahvanaisen katoaminen
Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen, että onko tarkoituksella halunnut kadota?
Kommentit (4322)
Venäläiset on myös seksiärahastamyyviä ihmiskauppaa harrastavia arabeja.
Vierailija kirjoitti:
Mukava laiteilla näitä viestejä Timolle ja toivoa, että tekee r*kosilmon. Nautin!
Niinkuin mistä? Siitä että joku nimettömänä spekuloi syitä hänen vaimonsa katoamiseen. Ne varmasti siellä paikallisella poliisilaitoksella huokaa syvään kun Timppa marssii sinne taas kertomaan miten asiat pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava laiteilla näitä viestejä Timolle ja toivoa, että tekee r*kosilmon. Nautin!
Eiköhän ne rikosilmoitukset kohdistu Timoon. 😊
Niinkö? Minkä rikoksen välität hänen tehneen?
Kunnianloukkaus ja/tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen vaikka noin alkuun?
Vierailija kirjoitti:
Timolla tai jollain kulttiinsa kuuluvalla on näköjään kova hätä. :)
Lapsellisimpia argumentteja, mitä tiedän. En ole Timoa koskaan tavannut kään, mutta olen sitä mieltä ettei ihmistä voi noin vain syyttää vakavasta rikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Timo taitaa peukutella ketjussa. Onkohan auto jo Virossa romuttamolla?
Vain sinä joka ketjussa olet aina epäillyt että kyseessä oleva henkilö on ketjussa. Tunnistaa täällä kaikki sinut muutenkin. 🐖🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin mistä? Siitä että joku nimettömänä spekuloi syitä hänen vaimonsa katoamiseen. Ne varmasti siellä paikallisella poliisilaitoksella huokaa syvään kun Timppa marssii sinne taas kertomaan miten asiat pitää tehdä.
Nimettömänä niin. Nimettömyys ei tarkoita, ettei rikosta olisi tapahtunut, nimi saadaan kyllä selville. Tästä ennakkotapaus on.
Olisipas ihanaa jos Timppa itse marssisi asemalle tekemään ilmoituksia ja tämä tapaus saisi vain enemmän poliisin huomion. Sitä odotellessa. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimettömänä niin. Nimettömyys ei tarkoita, ettei rikosta olisi tapahtunut, nimi saadaan kyllä selville. Tästä ennakkotapaus on.
Eiköhän niillä poliiseilla muutakin tekemistä ole kuin selvitellä kenen kirjoituksista kenellekin on tullut paha mieli.
Ps. Murhiksen kirjoittelut jotka joku poisti heti ne kirjoitettuaan näyttää olevan ylilaudslla jemelissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus ja/tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen vaikka noin alkuun?
Ovat asianomistajarikoksia. Väität häntä asiattomasti rikolliseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista... Niin monissa katoamisilmoituksissa kun on hätä suojella kadonneen kohtelua kerrotaan että on muistisairautta, mt ongelmia ym. Mitkä pitää paikkansa että ihmiset tietää oikein suhtautua kadonneeseen. Noin alkuun olen tallentanut sinun kaikki vihjailu , syytelyt ja suorat epäilyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvelen, että poliisilla on paljon enemmän tietoa kuin mitä tuo julki. Esimerkiksi jos alkuvaiheessa jo heti etsittiin droneilla ja metsästä, on siihen ollut joku syy toimia niin nopeasti.
Se, että ilmoittaja on todennäköisesti antanut ymmärtää ihmisen olevan aktiivisesti itsetuhoinen ja mieleltään sekava. Tällainen on akuutti tehtävä tietenkin. Tietenkin siinä hetkessä oletetaan, että hätäkeskukseen soittaja puhuu totta. Itse olen soittanut poliisin yhden metsään painelleen sekavan oloisen ja itsetuhoisia puhuneen ihmisen perään. Ehkä viidessä minuutissa paikalle tulikin poliisi koiran kanssa. Ei siihen sen ihmeempää tarvita. Ja tämä ihminen löytyi sieltä metsästä fyysisesti ehjänä nopeasti.
Sinä joka ketjussa valehtelet jonkun omakohtaisen keksityn asian.... kukaan ei enää usko. Viestin sisällöstä päättelet että olette myös ystävillä asunut Tampereella JA täällä esiinnyt poikana joka asuu lähistöllä... Lopeta Saatana se itsestäsi kirjoittelu joka ketjussa , kun niitä EI USKO KUKAAN.
Nyt on aika kummalliset setit ja psykoosit siellä 😂😂
Oliko ysärillä kovat jysärit Tampereellaa......vilkkuuko taas valot kun kirjoitat ???
Ai oletkin taas se, joka elää edelleen teini-ikäänsä Tampereen 1990-luvulla ja kokee vihaa siitä että 16-v tyttö kävi baarissa ja käytti minihametta lokakuussa?
Hetkonen. Vihjaatko, että teini vihasi teiniä? Miten tämä viha ilmeni?
Timo tulee löytämään kaikki ulostulonsa edestään, jos Inga on hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun tää eräs kommentoija täällä heittelee noita syytöksiä ja luulee tyyliin et yksi ja sama henkilö täällä kirjoittelee. 😅 Täällä on varmaan tuhat eri kirjoittajaa.
Vai tuhat 😅 Tykkäyksien perusteella tässä ketjussa on muutama aktiivinen kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Eri. Olen ottanut jokaisesta syyttelystä ja väitteistä rikokseen kuvakaappauksia missä näkyy ketjun numero ja kellonaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se älähtää johon kaikkia osuu vanha venäläinen viisaus.
Kalikka kalahtaa siihen ja se älähtää kun tuli osuma !
Hiljaisuus on myöntymisen merkki.
Ei voi älähtää, eikä olla hiljaa, aina on syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Olen ottanut jokaisesta syyttelystä ja väitteistä rikokseen kuvakaappauksia missä näkyy ketjun numero ja kellonaika.
Spekulointi on ihan laillista. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun tää eräs kommentoija täällä heittelee noita syytöksiä ja luulee tyyliin et yksi ja sama henkilö täällä kirjoittelee. 😅 Täällä on varmaan tuhat eri kirjoittajaa.
Vai tuhat 😅 Tykkäyksien perusteella tässä ketjussa on muutama aktiivinen kirjoittaja.
Tämä 🐖 täällä enimmäkseen yksin näitä ilkeyksiään kirjoittelee...jokainen tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekulointi on ihan laillista. Sori siitä.
Laita nimesi niin me porukalla syyllistetään sinua ILMAN TODISTETTUA LÄHDETTÄ. VARO JO NYT KIRJOITUKSIASI....
Onko sinun korvien välissä mitää?