Inga Tahvanaisen katoaminen
Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen, että onko tarkoituksella halunnut kadota?
Kommentit (4322)
Taitas olla herra itse joka kirjoittelee tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Joko se löytyy virosta/latviasta tai sitten im, molemmissa syy lienee löytyy kotoa
Ellei tuntematon tappaja, niin toki kotitaloudella/kin on jokin osansa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaanhan tuohan on jopa ihan loogistakin, että harkitun katoamisen suunnitellut nimenomaan kävelisi isomalle paikkakunnalle sen sijaan, että joku tulisi kotoa hakemaan. Harvaan asutun seudun uteliaat panevat kyllä merkille vieraat autot, mutta jos tuttu kävelee tietä, niin sen muistaminen ei haittaa. Vieraan auton tuntomerkit sen sijaan on huono homma, jotkut voivat rekkarinkin painaa mieleensä (syrjäkylien murtokeikkoja ajatellen). Samaan skenaarioon istuu silloin junalippujen osto etukäteen (jos näin siis tehty) ja mikään ei estä tällöin näyttäytymästä myöskään paikallisessa marketissa ihan vapaasti (oikeastaan päinvastoin) klo 18-19 välillä. Huom! Se kiskobussi lähti Savonlinnasta aiemmin, mutta Punkaharjun asemalla se oli vasta 19 pintaan aikataulun mukaan (joku tuolla aiemmin kirjoitti sen lähteneen jo ennen puolta seitsemää). Mielikuva junalla lähtemisestä johtaa eri suuntaan kuin että joku tosiaan noukkinut jostain Punkaharjun nurkilta auton kyytiin.
Jep. Jokainen voi miettiä itse miten toimisi tilanteessa jossa kotoa pitäisi päästä pois puolison tavoittamattomiin paikassa jossa kaikki tuntee kaikki ja todennäköisesti juoruaa puolisolle kaiken näkemänsä. Mitä tulee siihen tavaroiden mukaan ottamiseen niin eiköhän se reppu/matkalaukku enemmän juuri em.syistä huomiota olisi herättänyt. Ja jos oikeasti ajatus on vaan päästä POIS ahdistavasta tilanteesta, ei todellakaan ota MITÄÄN mukaansa mikä siitä muistuttaa tai mikä voi jäljille johtaa.
Ai niin, mutta eihän tällaista tapahdu 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo: "Jos jotain konkreettista löydämme, niin toki siitä tiedotamme. Muutoin yritämme molemmat opetella elämään muuttuneen elämäntilanteemme kanssa. Kiitoksia kaikille tuestanne näinä raskaina aikoina, joka perhettämme on kohdannut."
Ketkä on "me"? Timon poika? Ingan poika? Timon ja Ingan yhteinen poika?No ei yhteinen poika ainakaan, koska sellaisesta ei ole kerrottu. Timon lapsista ei ole kerrottu mitään, Ingan yhdestä pojasta on kerrottu, minkämaalainen isä ikinä.
Timo puhuu pojastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo: "Jos jotain konkreettista löydämme, niin toki siitä tiedotamme. Muutoin yritämme molemmat opetella elämään muuttuneen elämäntilanteemme kanssa. Kiitoksia kaikille tuestanne näinä raskaina aikoina, joka perhettämme on kohdannut."
Ketkä on "me"? Timon poika? Ingan poika? Timon ja Ingan yhteinen poika?No ei yhteinen poika ainakaan, koska sellaisesta ei ole kerrottu. Timon lapsista ei ole kerrottu mitään, Ingan yhdestä pojasta on kerrottu, minkämaalainen isä ikinä.
Timo puhuu pojastaan.
Niin tekee. Ei luulisi käyttävän sellaista ilmaisua, kun poika on vain) aviovaimon lapsi aikaisemmasta suhteesta tai vastaavaa. Etenkään, ellei ole koskaan edes asunut saman katon alla, onko vuoroviikkoinakaan, jos olisi ollut jo aikuinen, kun Inga ja Timo ovat Ingan kertoman mukaan menneet naimisiin 2013, tai Inga ainakin jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ufot kaappasivat ja tapahtui samalla ruumiista irtautuminen?
Niinpä. Palaset löytyy tontilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo puhuu pojastaan.
Niin tekee. Ei luulisi käyttävän sellaista ilmaisua, kun poika on vain) aviovaimon lapsi aikaisemmasta suhteesta tai vastaavaa. Etenkään, ellei ole koskaan edes asunut saman katon alla, onko vuoroviikkoinakaan, jos olisi ollut jo aikuinen, kun Inga ja Timo ovat Ingan kertoman mukaan menneet naimisiin 2013, tai Inga ainakin jonkun kanssa.
Inga ei muuten seuraa timoa facessa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tuli vastaava mieleen. Selkeästi poikkeavan kirjoitustyylin käyttäminen ja sisällön valinta sopivasti epämääräiseksi, mutta kuitenkin "asiaa tuntevaksi" tärkeimmiltä osin. Kokonaisuudessaan jo nyt älyttömäksi paisunut tapaus, ja kadonneen osalta tilanne on silti sama kuin 2 viikkoa sitten.
"Txxxxi Kxxxxxa
Timo, toivo elää. Hän ehkä halusi aloittaa kokonaan uuden elämän."
Timon facekaveri kirjoittanut Timolle näin.
Ja näin luulen myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä tuli vastaava mieleen. Selkeästi poikkeavan kirjoitustyylin käyttäminen ja sisällön valinta sopivasti epämääräiseksi, mutta kuitenkin "asiaa tuntevaksi" tärkeimmiltä osin. Kokonaisuudessaan jo nyt älyttömäksi paisunut tapaus, ja kadonneen osalta tilanne on silti sama kuin 2 viikkoa sitten.
Se kirjoitustyyli pistää kyllä silmään. Ihan kuin tarkoituksella kirjoittaisi kuin teini.
...ja nyt olikin jo poistettu ne viestit. Syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
"Txxxxi Kxxxxxa
Ja näin luulen myös.
Jos heidät (tai ainakin Timon) tunteva tuo esiin tämän mahdollisuuden niin selkeästi jotain asioita on ollut nähtävissä ulospäin.
On kyllä hyvin erikoista, jos tämä tapaus painetaan unohduksiin.
Poliisilta odottaisin kyllä jonkinlaista ulostuloa - sellaista, joka ei vaaranna mahdollista tutkintaa.
Muuten herää epäilys...
Vierailija kirjoitti:
On poistanut itse. Ylläpidon toimesta olisi merkinnät. Harmi vaan että ne jää noihin lainauksiin.
Tajusikohan puhuneensa sivu suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirjoitustyyli pistää kyllä silmään. Ihan kuin tarkoituksella kirjoittaisi kuin teini.
Jos vielä tarkemmin, niin nimenomaan ysärin teini. Nykyteinit eivät kirjoittele noin. :D
Vierailija kirjoitti:
Eli arvasin oikein. Itse siellä kirjoitteli ja vihjaili kuinka ingalla alkaa heittämään aina syksyisin. Hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
"Txxxxi Kxxxxxa
Ja näin luulen myös.
Yllättäen Timo ei tästä kommentista ole tykännyt vaikka muista on.
Jos Timo yhä kaiken tämän kirjoittelunsa jälkeen elättelee jonkinlaista toivoa Ingan paluusta, hän on vieläkin yksinkertaisempi kuin luulin.
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkeesi mätystkä.
On tai ei, niin aikamonilla tuulitakkeja nimenomaan näissä katoamispoliisiuutisissa on.