Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inga Tahvanaisen katoaminen

Vierailija
24.09.2026 |

Miehen mukaan maksanut ja tulostanut junaliput tämä kadonnut rouva heti, kun mies lähtenyt töihin. Junaliput Punkaharjulta- Imatralle. Kärsii masennuksesta. Tulee mieleen,  että onko tarkoituksella halunnut kadota?

Kommentit (4389)

Vierailija
3681/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa yrittäjistä pitää varmasti sunnuntain vapaapäivänä, mutta silti sanottava että yrittäjä jos kuka ei välttämättä pysty määrittelemään työaikojaan. Jos vaikka asiakas odottaa tietyn suoritteen tehdyksi esim. maanantaihin mennessä tai eivät maksa laskua koko tilauksesta. Perjantaille oli suunnitelmat tehtynä, mutta joku tavarantoimitus viivästyi tai mitä tahansa yllättävää, niin yrittäjä tekee sitten lauantaina tai sunnuntaina töitä että pysyy aikataulussa.

Kuinka todennäköisesti yrittäjä noudattaa työaikajärjestelmää minuutin tarkasti että ihan sattumalta osuu sunnuntain työt juuri sopivasti sopimaan kolmivuorotyön iltavuoroon? 

Ellei siis tee kolmivuorotyötä jo lähtökohtaisesti mutta kirjan painaminen ei sitä taida olla pienyrityksessä

Vierailija
3682/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa iha just iltavuoro. Oon töissä omassa yrityksessäni ja sunnuntailta saan tuplapalkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkaa iha just iltavuoro. Oon töissä omassa yrityksessäni ja sunnuntailta saan tuplapalkkaa.

Painatko säkin ufokirjoja työksesi?

Vierailija
3684/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäkotikuntani on Punkaharju. Alue on vähäväkinen ja piirit pienet. Jokainen tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Tämä katoamistapaus ei ole "normaali" kuten ne tyypilliset katoamiset missä mielenterveyspotilas / päihteidenkäyttäjä / dementikko lähtee hetken aivopieruna jonnekin. Tämä nainen halusi kadota tai joku halusi hänen katoavan. Aviomies puhuu potaskaa minkä kerkiää. En luottaisi mihinkään mitä tuon ukko sanoo. Poliisi on sössinyt tutkinnan jo monta kertaa. Erityisesti kadonneen naisen koti, auto, matkapuhelin ja tietokone. 

Toisin sanoen, poliisi ei löytäisi paskaakaan ulkohuussista, koska he eivät halua löytää. Katoamistapaus ratkaisee itse itsensä kun se jätetään lojumaan "käsittelyä odottavien" pinoon. Jos kadonnut henkilö olisi ollut presidentti Stubbin vaimo, niin etsintöpartio olisi pantu hänen peräänsä heti. Dronet olisi otettu käyttöön, vapaaehtoiset etsijät ja armeija. 

Vierailija
3685/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan poliisi selvittää onko inga hakenut vaikka latvian passia. 

Eiköhän sillä sellainen ole entuudestaan

Ei välttämättä. Minulla on kaksoiskansalaisuus (syntymäkansalaisuuteni ei ollut Suomi) mutta ei minulla enää ole sen toisen maan passia, suomalainen passi vain.

Vierailija
3686/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan poliisi selvittää onko inga hakenut vaikka latvian passia. 

Eiköhän sillä sellainen ole entuudestaan

Ei välttämättä. Minulla on kaksoiskansalaisuus (syntymäkansalaisuuteni ei ollut Suomi) mutta ei minulla enää ole sen toisen maan passia, suomalainen passi vain.

Eu-passilla pääsee Latviaan

Vierailija
3687/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa yrittäjistä pitää varmasti sunnuntain vapaapäivänä, mutta silti sanottava että yrittäjä jos kuka ei välttämättä pysty määrittelemään työaikojaan. Jos vaikka asiakas odottaa tietyn suoritteen tehdyksi esim. maanantaihin mennessä tai eivät maksa laskua koko tilauksesta. Perjantaille oli suunnitelmat tehtynä, mutta joku tavarantoimitus viivästyi tai mitä tahansa yllättävää, niin yrittäjä tekee sitten lauantaina tai sunnuntaina töitä että pysyy aikataulussa.

Kuinka todennäköisesti yrittäjä noudattaa työaikajärjestelmää minuutin tarkasti että ihan sattumalta osuu sunnuntain työt juuri sopivasti sopimaan kolmivuorotyön iltavuoroon? 

Minä kirjoitin vain yleisellä tasolla yrittäjyydestä. Ja juurikin siitä kuinka yrittäjän vapaus tehdä töitä milloin huvittaa on useille yrittäjille utopiaa.

Vierailija
3688/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina alkaa tapahtuu...

Vierailija
3689/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäkotikuntani on Punkaharju. Alue on vähäväkinen ja piirit pienet. Jokainen tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Tämä katoamistapaus ei ole "normaali" kuten ne tyypilliset katoamiset missä mielenterveyspotilas / päihteidenkäyttäjä / dementikko lähtee hetken aivopieruna jonnekin. Tämä nainen halusi kadota tai joku halusi hänen katoavan. Aviomies puhuu potaskaa minkä kerkiää. En luottaisi mihinkään mitä tuon ukko sanoo. Poliisi on sössinyt tutkinnan jo monta kertaa. Erityisesti kadonneen naisen koti, auto, matkapuhelin ja tietokone. 

Toisin sanoen, poliisi ei löytäisi paskaakaan ulkohuussista, koska he eivät halua löytää. Katoamistapaus ratkaisee itse itsensä kun se jätetään lojumaan "käsittelyä odottavien" pinoon. Jos kadonnut henkilö olisi ollut presidentti Stubbin vaimo, niin etsintöpartio olisi pantu hänen peräänsä heti. Dronet olisi otettu käyttöön, vapaaehtoiset etsijät ja armeija. 

Näin ja ilmeisesti Timppa on tunnettu mies paikkakunnalla, ehkä jossain piireissä jopa arvostettu ja pidetty. Niin ei herranjumala Timpan vaimo sellaista tekis että haluais kadota 🙄

Vierailija
3690/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan ne lakkaa pyytämästä niitä näköhavaintoja?? Ja mitä pitäisi havaita? Hyvinvoiva elossa oleva jossain asunnossa piilossa? Vai ulkona laavulla piilotteleva? Vai etsitäänkö vielä maalta vai vedestä?

Vierailija
3691/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tänään Timolta postaus "kaksi viikkoa katoamisesta? 

Vierailija
3692/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painatko säkin ufokirjoja työksesi?

Eri. Vittuako sulle kuuluu kenenkään työt ja työvuorot.  Ei kuulu tähän mitenkään. Timola ja meillä kaikilla töissäkäyvillä on omat työvuorot. Yksityisyrittäjänä tein enemmän töitä.  F

Vierailija
3693/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiniltäkö kyselet ? Se on tasan hänen asia puhuuko vai ei puhu.

Vierailija
3694/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, jos poliisi on tosiaan käynyt heti häke-soiton perusteella samana iltana kun huomattu lähteneen. Millaiset lähtötiedot sinne on annettu, koska poliisi on itse tämän jälk. ollut maltillinen viestinnässään eikä ole mistään välittömästä hengenvaarasta tms. viestinyt, kuten usein itsetuhoisten kohdalla tehdään. Lisäksi luulisi, että jos katoamiseen liittyy akuuttia vaaraa, tekee poliisi sen ilmoituksen ikään kuin viran puolesta, vaikka olisikin mennyt paikalle häke-soiton perusteella. Vai onko näissä katoamisissa jokin virallinen aika, jonka jälkeen ne voidaan vasta kirjata. Tässä vaiheessahan tuolla ei ollut edes tiedossa nuo ns. nettihaut, joiden todenperäisyyskin on epäselvä. 

Vierailija
3695/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina alkaa tapahtuu...

Niin mä uskon kans et ens viikolla on ralli irti. 

Vierailija
3696/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kyllä jos joku tärkeämpi rouva katoaa niin kaikki keinot käyttöön. Nyt kun oli ihan tavis niin ei väliä. Miehen annetaan maalailla vaimostaan karmeeta kuvaa somessa ja me dia kirjottaa näistä loukkaavista kommenteista oikein kunnon leimaavan jutun. Niin ok settavaa.

Vierailija
3697/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan ne lakkaa pyytämästä niitä näköhavaintoja?? Ja mitä pitäisi havaita? Hyvinvoiva elossa oleva jossain asunnossa piilossa? Vai ulkona laavulla piilotteleva? Vai etsitäänkö vielä maalta vai vedestä?

Ei ne aktiivisesti pyydäkään. Ilmoitusta ei ole päivitetty sen jälkeen kun se on julkaistu. Ainoa joka havaintoja on pyydellyt on Timo.

Vierailija
3698/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Timo enää vanhoja muistele

Vierailija
3699/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ja ilmeisesti Timppa on tunnettu mies paikkakunnalla, ehkä jossain piireissä jopa arvostettu ja pidetty. Niin ei herranjumala Timpan vaimo sellaista tekis että haluais kadota 🙄

Kukaan ei voi mennä kenenkään tuntemattoman eikä liioin tututunkaan pään sisälle mitä siellä pyörii. On ihan sen vaimon oma päätös lähteä minne päättääkin niinuin yritti kadota jo vuosi aiemmin ,mutta poliisit löysivät.  Meidän on tosiaan turhaa täällä päätellä yhtään mitään. 

Vierailija
3700/4389 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi mennä kenenkään tuntemattoman eikä liioin tututunkaan pään sisälle mitä siellä pyörii. On ihan sen vaimon oma päätös lähteä minne päättääkin niinuin yritti kadota jo vuosi aiemmin ,mutta poliisit löysivät.  Meidän on tosiaan turhaa täällä päätellä yhtään mitään. 

Niin Timon mukaan aiemmin katosi jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän