Millainen talvitakki kannattaa ostaa,
Että sitä kehtaa käyttää ainakin 5 vuoden päästäkin?
Huom. säänkestävyys; ei semmoista, joka ei kestä räntäsadetta!
N60
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin oliivinvihreän vuorellisen parka-takin, jossa säänkesttävä kangas. Vaikuttaa hyvältä, vielä en ole käyttänyt sitä.
N62
Paljonko maksoi? Ihana väri tuo oliivinvihreä <3
En muista tarkkaa hintaa, ostin sen kesällä Zalandosta. Alle 100€ kuitenkin.
Ei ihan yhdellä pärjää. Tai jos pitää pärjätä, niin joku neutraali, vaikka musta, siistimpi, vedenpitävä takki, esim. Didriksons. Tällä voi mennä myös iltamenoihin, jos ei ole leikkaukseltaan liian sporttinen.
Alle vaan kerrospukeutumista.
Työtakki Priha Softshell | Työvaatteet
Pehmeästä softshell materiaalista valmistettu takki suojaa tehokkaasti tuulelta ja hylkii vettä tehden siitä täydellisen vaihteleviin olosuhteisiin.
34,95 € varastossa Toimitus hintaan 4,90 €
Kyllä itse olen suosinut talvitakkeja joissa on hihat .
Siis vaikka muut sanovat mitä, osta makuupussitakki! Se on vaan Suomen keleihin täydellinen. Mikään ei ole parempi vaate kun aamulla lähdet kirpeään räntä/pakkas/mihin tahansa Suomen säähän. Koska siellä alla on ilmaa, se on lämmin mutta ei hiostava. Alla voi olla ohuetkin vaatteet ja silti pysyy lämpimänä. Niitä on myös ihan kivan näköisiä ja värisiä ja jos ovat menneet muodista - who cares. Suomessa ne eivät koskaan ole muodista pois. (Toki lisäksi hyvä olla siisti takki esim. villakangasta, mutta jos on vain yksi takki niin valitse säänkestävä "makuupussitakki", ehdottomasti!
Löysin edullisesti vähänkäytetyn, hyvälaatuisen takin, pituus polveen asti. Tikattu kangas, joka käsitelty vedenpitäväksi (roiskeenkestävä ehkä on), huppu, 2-suuntainen vetoketju. Väri ruskea. Kai tämä on jonkinlainen parka(?)
Täyspitkät makuupussitakit ovat epäkäytännöllisiä ja mielestäni rumia. Parka on reilu, urheilullisempi, vaikka se ei ollut mielessäni. No, eipä tarvi enää miettiä.
Ap
Tamperelaisella ei ole varaa ostaa takkia. Meillä on nämä leipäjonot kilometrin mittaiset. - Täti Tampereelta