Onko red flag naisille jos mies on matkustellut vain suomessa.
Pitääkö olla maailmanmatkaaja että nainen kiinnostuu?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt sanoisi red flag, mutta kyllä mä sitä omituisena junttina pitäisin.
Miksi?
Omituisena koska ei nähtävästi ole yhtään kiinnostunut näkemään maailmaa ja junttina, koska tollainen asenne on yleisempää junttikylien junteilla kuin kaupunkilaisilla.
Joka tapauksessa me emme sopisi yhteen.
Varmasti olet oikeassa, että ette sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole juurikaan matkustellut. Joskus kävin italiassa ja portugalissa ja englannissa. En näe järkeä matkustelussa.
Mun kaveri oli tosi paljon reissannut ja se sanoi, ettei enää ikinä matkusta. Päällimmäisinä sillä oli vaan huonoja muistoja kaikista turistirysistä, jonne suomalaiset oikein änkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen tuntenut miehen, joka kehui käyneensä yli 40 maassa, mutta hän ei osannut kertoa oikeastaan yhtään mitään yhdestäkään vähemmän tunnetusta maasta.. Oli ilmeisesi viihtynyt parhaiten hotellien baareissa. Eli parempi käydä vaikka Pirkkalassa ja muistaa sieltä jotain mielenkìntoista.
No Pirkkalassa on Stadium Outlet, Verkkokauppa com ja hyvä kahvila sekä sinne pääsee Tampereelta kävellen.
Siitä reissusta riittääkin sitten muisteltavaa tulevina vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole juurikaan matkustellut. Joskus kävin italiassa ja portugalissa ja englannissa. En näe järkeä matkustelussa.
Mun kaveri oli tosi paljon reissannut ja se sanoi, ettei enää ikinä matkusta. Päällimmäisinä sillä oli vaan huonoja muistoja kaikista turistirysistä, jonne suomalaiset oikein änkee.
Juu, juu. Ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen tuntenut miehen, joka kehui käyneensä yli 40 maassa, mutta hän ei osannut kertoa oikeastaan yhtään mitään yhdestäkään vähemmän tunnetusta maasta.. Oli ilmeisesi viihtynyt parhaiten hotellien baareissa. Eli parempi käydä vaikka Pirkkalassa ja muistaa sieltä jotain mielenkìntoista.
No Pirkkalassa on Stadium Outlet, Verkkokauppa com ja hyvä kahvila sekä sinne pääsee Tampereelta kävellen.
Kyllä. Käyn niin harvoin Pirkkalassa, että muistan kaikki ne reissut. Kerran vappupäivänä yritin päästä kommareiden saattueen läpi Pirkkalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Käyn niin harvoin Pirkkalassa, että muistan kaikki ne reissut. Kerran vappupäivänä yritin päästä kommareiden saattueen läpi Pirkkalaan.
Kun yrittää päästä Pirkkalaan ja k om marit on tukkinut tiet vapun päivänä.
Jos nyt mietitään ihan tavallista nuorta naista, niin suurin osa todennäköisesti toivoo sellaista normielämää, missä opiskellaan, mennään töihin, hankitaan asunto, saadaan perheenlisäystä tai lemmikkieläimiä tai mikä nyt sitten ketäkin kiinnostaa. Se että käy välillä ravintolassa syömässä, konserteissa, leffassa, teatterissa ja kyllä, välillä matkustaa jonnekkin, on normi. Ei kukaan halua tuossa vaiheessa rajata omaa elämäänsä ottaa jotain asenneongelmaista lähinnä elämää rajoittavaa seuralaista, kun on myös niitä joiden kanssa voi tehdä tuota kaikkea ja on elämä avoinna kaikkeen hauskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, juu. Ihan varmasti.
On se reissannut, mutta kukaan oikea nörtti ei mielellään lähde koneen äärestä jonnekin Egyptiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt mietitään ihan tavallista nuorta naista, niin suurin osa todennäköisesti toivoo sellaista normielämää, missä opiskellaan, mennään töihin, hankitaan asunto, saadaan perheenlisäystä tai lemmikkieläimiä tai mikä nyt sitten ketäkin kiinnostaa. Se että käy välillä ravintolassa syömässä, konserteissa, leffassa, teatterissa ja kyllä, välillä matkustaa jonnekkin, on normi. Ei kukaan halua tuossa vaiheessa rajata omaa elämäänsä ottaa jotain asenneongelmaista lähinnä elämää rajoittavaa seuralaista, kun on myös niitä joiden kanssa voi tehdä tuota kaikkea ja on elämä avoinna kaikkeen hauskaan.
Jotakin voi kiinnostaa sellainen elämä, jossa ulkomaanmatkailu ei ole mukana. Siis ihan muitakin kuin asenneongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin voi kiinnostaa sellainen elämä, jossa ulkomaanmatkailu ei ole mukana. Siis ihan muitakin kuin asenneongelmaisia.
Voi toki, mutta harvempaa. Kyllä ihmiset yleensä haluaa kokea vähän sitä sun tätä. Nekin jotka välttelee lentämistä, matkustaa monet mielellään junalla.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta aika moni muistaa matkoistaan kaikenlaista. Ja on laajentanut näkemystä myös Pirkkalasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kunnon etn0nat|onalisti mies matkustelee nimenomaan vain KotiMaassa.
terveisin, PS-nainen, Impivaara
On tosiaan red flag jos mies on käynyt missään isämm maan ulkopuolella. Siellähän voi nähdä vaikka n....
Putin-leirit tietty erittäin ok.
T: Perus-Pipsa
Ei kaikki matkusta siksi että muistaisi kauheasti jotain tai että edes kokisi mitään erityistä. Itse matkustan siksi, että voin sekä psyykkisesti että fyysisesti huonosti pimeässä ja kylmässä. Iho on koko talven ihan surkeassa kunnossa ja väsyttää ja masentaa marraskuusta maaliskuuhun. Matkat helpottaa edes vähän. Eikä matkalla tarvitse muuta kuin aurinkoa ja merta.
Mulle on red flag, jos kirjoittaa Suomen pienellä alkukirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ei kaikki ihmiset matkustele. Ei ole varaa tai mielenkiintoa. Se on ihan ok ja tavallista.
Se, ettei ole varaa matkustella on red flag.
Kyllä juntti toisen juntin erottaa vaikka olisi omituisia tai piilojuntteja.
Vierailija kirjoitti:
No itsehän olen matkustellut lähinnä Suomen metsissä siis ihan oikeissa korpimetsissä. Mua aina lapsena nolotti tämä asia, kun meidän perhe matkusti jonnekin METSÄÄN KESKELLE KORPEA.
Mitä?!? Tuohan juuri on parasta matkailua. Kauniissa KotiMaassamme, ja hienoimmissa luontokohteissa. Mitäs sä sitten haluaisit tehdä lomalla? Matkustaa johonkin Dubaihin tai muuhun keskelle hiekkaerämaata orjatyönä tehtyyn keinotekoiseen Bling-bling kammotukseen?
Minun miehen ei tarvitse olla mikään matkustellut eikä maailmanmatkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itsehän olen matkustellut lähinnä Suomen metsissä siis ihan oikeissa korpimetsissä. Mua aina lapsena nolotti tämä asia, kun meidän perhe matkusti jonnekin METSÄÄN KESKELLE KORPEA.
Mitä?!? Tuohan juuri on parasta matkailua. Kauniissa KotiMaassamme, ja hienoimmissa luontokohteissa. Mitäs sä sitten haluaisit tehdä lomalla? Matkustaa johonkin Dubaihin tai muuhun keskelle hiekkaerämaata orjatyönä tehtyyn keinotekoiseen Bling-bling kammotukseen?
No lapsena oli kyllä mukavaa kiertää kirjolohi-kohteita ja ihan menisi aikuisenakin, jos olisi kalakaveri.