Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hei

Vierailija
30.05.2007 |

Mitäs tekisitte minun asemassa.

Minulla on kaksi lasta. Imetän vauvaa ja vanhin on pian kaksivuotias lapsi.

Aamulla isä otti lapset ja sanoi et hän aikoo pitää. Mä luulin et se ulkoiluttaa ja noin. Mut nyt ukko toisessa kaupungissa eikä oo vielä palauttanut lapsia. kello nyt 17.33 Mitä mä teen. Me ollaan naimisissa ja on ollut riitaa. Mutta ei oo oikeen pitää lapsia pelinappulana. Mun ongelma ei oo että rintaan sattuu kun maitoa on kertynyt vaan lasten huoli.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyytäisin rauhallisesti keskustelemaan asioista.

Jos ei eka soitto tehoaisi, uhkaisin poliisilla. Jos ei sekään saisi isää palauttamaan lapsia, soittaisin poliisille.

Vierailija
2/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko järkipuhetta? Ja kaipa ne lapsetkin kohta alkaa huutaa äitiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut monta kertaa lyö vaan luuria. olen lähettänyt viestiä että tuo lapset kotiin ja jos et kuuden mennessä soita otan lasten suojeluun yhteyttä. Sit se sanoi soita vaikka Tarja Haloselle. Mä kuulen koko aika kun toiset lapset leikkii ulkona ja mä luulen et ne on mun lapsia ja meen katsomaan pihalle mut ne onkin naapurin lapsia.

Vierailija
4/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tulee kyllä lisää, kun saat vauvan taas rinnalle, mutta rintatulehdusta et varmastikaan tuohon soppaan enää kaipaa!

Vierailija
5/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies vei lapset? Onko pelkoa, että tekee niille jotain? Oletko itse alkoholisti? Eli onko lasten parempi olla poissa luotasi?

Vierailija
6/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esim. tunti aikaa. Ja sitten varmaan voisit soittaa poliisille ja kysyä, miten kannattaa toimia.

MIelummin ehkä voisit soittaa jollekin sellaiselle, jota miehesi paremmin voisi kuunnella. Hänen äidilleen, hyvälle kaverilleen (jos on järkevä ihminen).

Ja/tai laitat hänelle tekstarin, että lasten ei ole hyvä olla äidistään erossa.

Vierailija
7/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas olen ihan tupakoimaton alkoholiton kotiäiti ja mulla on kaikki kunnossa. hän sanoi et hän ottaa lapset pois ja pitää itsellään . Soitan kohta jos en kuule mitäään.

Vierailija
8/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon soittanut 4 kaverilleen ja ne sanoi et hän toimi väärin. Ja ottivat häneen yhteyttä. Siellä missä hän on nyt niin soitin perheelle he sanoi et hän sanoi haluan että lasten äiti lepää vähän niin mä voin hoitaa lapsia ja ulkoilla. Mulla on niin ikävä mun lapsia ilman heitä mä oon pois tolaltaan kuten kaikki äidit ja isät yleensä,

Vierailija
9/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä soitanut mutta odotan 19 asti sitten soitan nyt olen lypsäämättä. Ärsyttää kun vauvalla on astma eikä se oo mukana hänellä.

Vierailija
10/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitin lypsäämässä.

Vierailija
11/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on? Ei ole normaalia käyttäytymistä.

Vierailija
12/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sitten lastensuojeluun ne sanoi et ei ne tässä tapauksessa pysty tekemään mitään kun isä on myös huoltaja ja pälä pälä.

Ärsyttää tosi paljon mä oon 24 vuotias kun kysyit. Mä en tiedä mitä mä teen kun mä oon aina ollut mun lasten kanssa ja olo on ihan tyhjää.

Sitä sitten virastoissa sanotaan et sellaista se elämää on

Vierailija
13/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia teille kannustuksesta soitan sitten tasan seitsämältä jos ei kuulu mitään ja kerron tilanteen. Ehkä saan mun lapset takaisin äidin syliin ilalla.

Vierailija
14/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luotatko mieheesi vanhempana?

Vierailija
15/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

J00oo kyllä mä luotin ennen mutta sitä mitä tänään tapahtui on ihan erilainen juttu.0000000000000000000000000000000

Vierailija
16/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Luojalle sain viestiä että ' ' Jos sä haluut sun lapset tuu hakee' '

Otan nyt taksin ja ajan olkoon vaikka 200 euroa taksikulut mä haluan mun lapset takaisin.

Vierailija
17/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meilläpäin ei ole moista!

Vierailija
18/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi tehdä mitään mulle kun mulla on ystävä nyt väliaikasesti ' ' henkivartijana' '

Vierailija
19/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää, miten hommassa kävi. Toivottavasti hyvin!

Vierailija
20/22 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näemmä osaa kirjoittaa samalla lailla kuin ap, joten SÄ OLET PROVO!