Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi levittää, että pahoinpitelin 3-vuotiaan poikani. :(

Vierailija
30.05.2007 |

Poikani 3v on tämän viikon aikana tipahtanut kerran pihakeinusta naamalleen- Otsassa mustelma.

Kaatunut keittiöjakkaralta- iso sarvi silmien välissä

Kaatunut pyörällä- jalat mustelmilla

Mieheni tänään kertoi, että anoppini oli työpaikallaan (heillä perheyritys) puhunut parille tutulle asiakkaalle, että hänen poikansa poika on mustelmilla ja naarmuilla ja hänestä tuntuu ettei ne ole mitään vahinkoja, vaan miniä vaan selittelee! :O

Mieheni oli antanut äitinsä kuulla kunniansa. Mutta mitä helvettiä. Oma mieheni on lapsena ollut tooosi rauhallinen tapaus, eikä varmaan laastaria ole edes ikinä nähnyt. Poikamme on vilkkaampi mutta ihan normaali, ei mikään supervilkas hänkään.

Mitä tässäkin nyt pitäisi tehdä. Jos anopilla on tuollaisia epäilyjä niin eikö hänen pitäisi puhua niistä minulle, eikä ASIAKKAILLE?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen olen päättänyt että minä en heille mene käymään tahi pyydä heitä kylään ennen kuin olen anteeksipyynnön kuullut. Lapset saavat tavata (mikä sekin kyllä vituttaa tällä hetkellä), mutta se riittää.

Olen itse aloittamassa työt syksyllä tuossa samaisessa työpaikassa ja hirmu kiva sitten nähdä näitä asiakkaita, jotka pitävät mua lapsenhakkaajana :( Ja koska anopilla on heihin pitkät suhteet, on aivan sama mitä minä sanon. Parempi varmaan olla selittämättä mitään.

Voi paska.

ap

Vierailija
2/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antaisin akan kuulla kunniansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kuitenkin hyvin menestyvä pieni perheyritys jossa siis minä ja mieheni ja miehen vanhemmat+ pari vierasta työntekijää. Firmassa tarvitaan kovasti panostani ja tuntuisi hullulle palkata vieras ja minun lähteä metsästämään uutta työtä. Se kun taas on tavallaan " meiltä pois" .

ap

Vierailija
4/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mikä ämmä, antaisin kuulla kunniansa.

Kunnianloukkaus!! Toimi!!

Vierailija
5/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa asiassa - niin myös mun mielestä tässsä.

Anna anopin miettiä tämä ilta rauhassa,kyllä se anteeksipyyntö sieltä tulee jos on fiksu ihminen kyseessä! Ja jos miehesi jo läksytti äitiään niin luulisi siitä ymmärtävän! Niin, ja toisaalta mun mielestä sun miehen siitä asiasta pitäis äidilleen sanoakin, ei sun!

Vierailija
6/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v ville vallaton saa päivittäin kolhuja, kun kokeilee oman fysiikkansa rajoja.

Vierailija
7/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sisään on mm. seissyt tuolilla ja tuoli kaatui --> päässä kuhmu ja selässä mustelma. Kaatunut ulkona juostessaan muutaman kerran --> molemmissa polvissa ja toisessa kyynärpäässä laastarit. Käsivarsissa ja säärissä muutama mustelma/jälki kun pikkuveli on puraissut tai raapaissut. Poskipäässä naarmu, kun päiväkotikaveri raapaisi. Onkohan tuossa edes kaikki.

Sattuuhan niitä :)

Vierailija
8/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa on kyseessä. Ilmottaisin ite tossa tapauksessa, et jos noi paskapuheet ei lopu, niin teet rikosilmoituksen.

Ite olin kans tosi vilkas pienenä ja mun äiti kutsu mua välillä ' alebanaaniksi' , kun olin niin mustelmilla :D

Vierailija
9/9 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ellei hän oikaise kertomilleen henkilöille tapahtumia, niin seuraavaksi räpsähtää haaste. Tuo on ihan oikeasti vakava rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi