Olen täysin päihteetön ja biletän melkein joka viikonloppu
En tajua ihmisiä jotka eivät pysty tanssimaan ja pitämään hauskaa ilman päihteitä. N21
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä biletä, vaan tanssit ja olet bilettävinäsi.
Eli bilettäminen on vain päihteiden kanssa sekoilua? Ap
Joo, tietenkin.
Säälittävää. Ap
Miksi se sinua säälittää? Anna muiden bilettää tavallaan.
Ohis
Ei, en sääli ihmisiä jotka tahalleen käyttävät päihteitä jotka vain pilaavat heidän kehonsa. Mutta se on heidän ongelma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pitäis olla ainakin pari pulloa siideriä pohjalla, kyllä sitten pystyisin myös bilettämään baarissa lopun ajan vaikka limulinjalla.
Pitääkö sitä verta oikeasti myrkyttää jotta voi bilettää? Ap
No et sä kovin rennolta kuulosta, mutta pistetään nuoruuden näsäviisauden piikkiin.
Mua ei haittaa yhtään muiden juominen, vaikka itseäni ei juominen kiinnosta.
Olen rento ihminen, joka sattuu olemaan hyvin päihteidenvastainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tietenkin.
Säälittävää. Ap
Ohis
Ei, en sääli ihmisiä jotka tahalleen käyttävät päihteitä jotka vain pilaavat heidän kehonsa. Mutta se on heidän ongelma. Ap
Juurihan sanoit että se on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pitäis olla ainakin pari pulloa siideriä pohjalla, kyllä sitten pystyisin myös bilettämään baarissa lopun ajan vaikka limulinjalla.
No et sä kovin rennolta kuulosta, mutta pistetään nuoruuden näsäviisauden piikkiin.
Mua ei haittaa yhtään muiden juominen, vaikka itseäni ei juominen kiinnosta.Olen rento ihminen, joka sattuu olemaan hyvin päihteidenvastainen. Ap
Tuon juuri pistän iän piikkiin.
Luultavasti opit seuraavan 10 vuoden aikana, ettei sun henkilökohtainen päihdevastaisuus tarkoita sitä, että pitäisi julistaa omia ja paheksua muiden tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tietenkin.
Säälittävää. Ap
Ohis
Juurihan sanoit että se on säälittävää.
Mutta en edelleenkään sääli heitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä
Minun ei tarvitse muuta kuin lopettaa teeskentely, niin ihmiset luulevat, että olen kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa yhtään muiden juominen, vaikka itseäni ei juominen kiinnosta.Olen rento ihminen, joka sattuu olemaan hyvin päihteidenvastainen. Ap
Tuon juuri pistän iän piikkiin.Luultavasti opit seuraavan 10 vuoden aikana, ettei sun henkilökohtainen päihdevastaisuus tarkoita sitä, että pitäisi julistaa omia ja paheksua muiden tapoja.
Enhän minä mene minnekään bilettämään ja julkisesti säti ihmisiä jotka juovat enkä kerro päihteettömyydestäni ellei sitä kyseenalaisteta. Ap
Korkeita? Ehkä 15 e laaki. Ei todellakaan kata mitään kuluja. Baariin/klubille on tarkoitus mennä ostamaan alkoholijuomia, ei lesoamaan sillä ettei "tarvitse" niitä.