Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään ps:n kansanedustaja ei kannattanut aloitetta Vornasen erottamiseksi!

Vierailija
23.09.2026 |

"Ei myöskään kd:n, keskustan tai Liike Nytin edustajat." Mukana ovat sd, vihr, vas ja kok. 

IS

Kommentit (223)

Vierailija
161/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommarithan aina vainoamassa muita ihmisiä, muttei omiaan totalitarismi.

Vierailija
162/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommarithan aina vainoamassa muita ihmisiä, muttei omiaan totalitarismi.

Kuvailit juuri persut, mutta ok. Spämmää ja jankkaa vähä lisää! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasurijoukko uhkasi suomalaista poliisimiestä, joka selvitti tilanteen hienosti kenenkään loukkaantumatta.

Äärettömöät tyhmät vasurit ovat tästä täällä edelleen tyohtuneet kun Vornanen selvitti asian oikein ja vähimmällä vauriolla .

Vasurit täällä kun ovat hitaita ja tyhmiä. Samaa jankutusta kuukausikaupalla. Ihan sairasta sontaa.

Vierailija
164/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki terroristit euroopassa ja Suomessa 2012 jälkee on ollu muslimeja.

Noni, mä tein nyt saman rikoksen ku Tynkkynen.

Muistathan sit uhriutua perään kun et pääse Britteihin? Kuten persuilla on tapana.. 🤭 

Anna mulle yks hyvä syy miks haluisin mennä sinne nekruken ja muslimien keskelle

Persuilla taas rankkaa pysyä keskustelun aiheessa kun pitäis tuomita oman puolueen RIKOLLISIA. 

OOt  taas ankarasti jankuttanu persuista kun muut ovat olleet töissä.tollane tyyppi pitäis lopettaa heti tai karkoittaa afrikkaan jankuttamaan niille negruilleeeee ne varmaa kuuntelis innolla tota jokapäiväistä persu jankutusta.

Niin siis lue keskustelin aihe. Persu tässä on taas rikkonut lakia ja muut persut taputtaa asialle. 

Onko vähän ongelmia lukemisen suhteen vai uhriudutko muuten vaan? 

Niin just sanoin että olet ankarasti jankuttanut persuista  kun muut ovat olleet töissä! onko vähän ongelmia työlistymisessä kun vuodesta toiseen jankutat persuista päivät.

Tämä persujen jahtaaja on henkisesti saira*s ihminen. Kela-po*tilas, se on käynyt jo selväksi. Missää muualla maailmassa tuollaista trollia ei elätettäisi.

Taitaa olla m*aamujakin kotona?

Olenko minä hallituksessa vaatimassa vastauksia ja Vornasta vastuuseen? Ei taida olla sulla päässä kaikki ok kun noin muna huurussa puolustelet rikollista. 

Vierailija
165/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kd:kin fiksu ei mene vassarien massa hypnoosin kelkkaan.

Vierailija
166/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistosta on löytynyt aina lynkkaajat ja murh*aajat.

Aina. 

Pol-Pot, Stalin, Hitler. Kaikki vasemmiston riveistä. Jopa Mussolini (kansallisnen fasisti-puolue) , vaikka myöhemmin väitettiin olevan oikeistolainen.

Vasemmislaisten poliittisessa geeniperimässä on ihmisten jahtaaminen ja lahtaaminen. Kuten tässä, jos käsitellyssä Vornasen tapauksessa,.

asiaa! 🤣🤣🤣

Vierailija
167/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hävittävää Vornasella on,  ei häntä kuitenkaan äänestetä keväällä eduskuntaan...

Vierailija
168/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan sit uhriutua perään kun et pääse Britteihin? Kuten persuilla on tapana.. 🤭 

Anna mulle yks hyvä syy miks haluisin mennä sinne nekruken ja muslimien keskelle

Persuilla taas rankkaa pysyä keskustelun aiheessa kun pitäis tuomita oman puolueen RIKOLLISIA. 

OOt  taas ankarasti jankuttanu persuista kun muut ovat olleet töissä.tollane tyyppi pitäis lopettaa heti tai karkoittaa afrikkaan jankuttamaan niille negruilleeeee ne varmaa kuuntelis innolla tota jokapäiväistä persu jankutusta.

Kuulemma vuonna 2027-28 tämä persujen vihaa*ja ja palstan suurin paskantaja paljastuu. Tekoäly on kehittynyt siihen pisteeseen, että selvittää nimettöt kirjoittat.

Itse pelkäisin tulevaa "kuuluisuutta", jos olisi noin tyhmä kirjoittaja...

Miksi persujen rikoksista puhuminen aiheuttaa sulle 24/7 kestävät miesmenkat? 

Miksi persuista jankuttaminen aiheuttaa sulle  erektion?

Vierailija
169/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis lue keskustelin aihe. Persu tässä on taas rikkonut lakia ja muut persut taputtaa asialle. 

Onko vähän ongelmia lukemisen suhteen vai uhriudutko muuten vaan? 

Niin just sanoin että olet ankarasti jankuttanut persuista  kun muut ovat olleet töissä! onko vähän ongelmia työlistymisessä kun vuodesta toiseen jankutat persuista päivät.

Tämä persujen jahtaaja on henkisesti saira*s ihminen. Kela-po*tilas, se on käynyt jo selväksi. Missää muualla maailmassa tuollaista trollia ei elätettäisi.

Taitaa olla m*aamujakin kotona?

No totta helvetissä on täysjärkiset ihmiset on töissä eikä jankuta persuista 7-23.00

turpaa ja laitokseen tollanen hullu.

Vierailija
170/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hävittävää Vornasella on,  ei häntä kuitenkaan äänestetä keväällä eduskuntaan...

Ottaako sopeutusrahat?

Vierailija
171/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassuhörhöt ei erehdy provosoimaan muita kuin persuja. Videot valmiina.

Vierailija
172/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljonkin, noin 250 000 euroa, sekä tietysti loppukauden palkkiot päälle, laitoin jo aikaisemmin tuon lehtijutun

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011679528.html

Jos jatkaa tämän kauden loppuun ja velmuilee silleen että hakee sopeutumisrahaa vasta elokuussa niin saa sopeutumisrahaa siihen asti että pääsee eläkkeelle, eli pääsee eläkeputkeen, oletettavasti ryyppyputkeen samalla, mihin leopardi täplistään pääsisi tai seepra raidoistaan?

Vierailija
173/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vornan veljekset eivät käskien eroa!

Vierailija
174/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kd:kin fiksu ei mene vassarien massa hypnoosin kelkkaan.

Hell areille käy mikä vaan kunhan hillotopat säilyvät.

Vierailija
175/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuilla on aina kahdet säännöt - muille ja sitten persuille itselleen. 

Vantaan valtuustossa on myöskin somaaleja

Niillä niitä omia sääntöjä riittääkin. Ei haittaa kun  on oikeaa puoluetta. 

Vierailija
176/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma vuonna 2027-28 tämä persujen vihaa*ja ja palstan suurin paskantaja paljastuu. Tekoäly on kehittynyt siihen pisteeseen, että selvittää nimettöt kirjoittat.

Eikös tuolla Yli*laudalla jo tiedetty ja mainittu tämän persujen vi*haajan a täällä trollaavan "vasurin" nimi? Ainakin keskustelua oli. Itse en siellä ole, mutta kuulin.

Kerro se täällä niin lähen hakkaamaan naaman paskaksi! loppuu nimittäin jankutus sitten!

Vierailija
177/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaan somaleista voi oman ketjun perustaa, tässä ketjussa keskustellaan Vornasen Timpasta ja hänen perseilyistään

Vierailija
178/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minkälaisia? Valitaan pedofiili ministeriksi? Eiku se olikin persut taas. Berivikin oppi-isä puhemieheksi? Eiku sekin oli persut. Voi voi sentään. 

Vierailija
179/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuolla Yli*laudalla jo tiedetty ja mainittu tämän persujen vi*haajan a täällä trollaavan "vasurin" nimi? Ainakin keskustelua oli. Itse en siellä ole, mutta kuulin.

Kerro se täällä niin lähen hakkaamaan naaman paskaksi! loppuu nimittäin jankutus sitten!

Sulla taisi argumentit loppua kesken? Tai tuskin niitä koskaan on ollutkaan

Vierailija
180/223 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taisi argumentit loppua kesken? Tai tuskin niitä koskaan on ollutkaan

Tässä sinun argumenttia persuu persuu persuu persuu........................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän