Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin liikkeet tuntuvat?

30.05.2007 |

Millä raskausviikolla olette tunteneet vauvan liikkeet? Ei millään muistu mieleen edes edellisen raskauden tapahtumat...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ekassa raskaudessa tuntui muistaakseni rv 16-17 ekat liikkeet ja siitä lähtien päivittäin. toisessa raskaudessa tunsin ekat liikkeet rv 14 ja sitten ne katosivat -> paniikki! no, palasivathan ne sieltä sitten ajastaan. tokassa raskaudessa istukka oli etuseinässä eli kun se kasvoi ylöspäin niin hennot liikkeet jäivät vähäksi aikaa tuntumatta. kun alkoi olla potkuissa voimaa niin sitten tuntuivat etisestä istukasta huolimattakin hyvin :) eli riippuu myös istukan paikasta tosi paljon.

Vierailija
2/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta! Tiedän, että asia on kovin yksilöllinen, mutta mites muilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa muistaakseni viikon 20 tienoilla, toisessa ehkä viikkoa aiemmin ja nyt kolmatta odottaessa epäilin ensimmäisen kerran liikkeitä rv15 tienoilla, mutta vasta muutamaa viikkoa myöhemmin olin varma.

Vierailija
4/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viikkoja oli 15-16 kun tunsin liikettä. on kyllä yksilöllistä ja tapauskohtaista.

Vierailija
5/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin liikkeet tasan 16vko:lla. Makoilin sängyllä ja yhtäkkiä masussa tuntui liikettä, aika mieletön tunne. :)

Vierailija
6/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntui ekat liikkeet vasta n. rv 20 ja muutenkin on ollut kovin hiljainen vauva..liikkuu kuulma ultran yms mukaan paljon, mutta en itse kunnolla tunne liikkeitä vieläkään..olen rv 36+5 mutta minullakin vaikuttaa istukka edessä ja vauva kuulma jotenkin syvällä kohdussa,kun eivät mahan päältä pysty kokeilemaan onko vauva raivotarjonnassa=)onneksi ultrassa näkyi että oikeinpäin ollaan ja liikutaan kovasti..=)

Vierailija
7/7 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen ensimmäistä. Liikkeet alkoivat tuntua rv 16. Nyt rv 23 potkut näkyvät mahan päältä ja mieskin tuntee ne helposti. Minulla istukka on takaseinässäjoten ehkä siksi liikkeer alkoivat tuntua jo varhain.

-Nelli 22+2