Pentulive 2026 OFFICIAL
Kommentit (1220)
Jaahas. Kyllä se nyt vahvasti näyttää siltä että arvaukseni lauantaista saattaa kuin saattaakin osua. Ainakin jonkun pennun kohdalla. Mutta vielähän tässä on tunteja 😁
Arvatkaa kenen pitäisi ensi yönä nukkua pitkään ja levollisesti, mutta enhän mä millään voi mennä nukkumaan ja valvon vaikka väkisin. Ei saisi, mutku..
Toivoisin vaan että syntyisivät aiemmin kuin yöllä. Valvoin viime yön muista syistä ja haluaisin jo päästä nukkumaan kun en päivälläkään oo malttanut nukkua. Haluaisin nähdä synnytyksen mutta en tiedä mitä sanoisi terveys toisesta perättäisestä valvotusta yöstä :D
Hilkan emäntä mainitsi chatissa rotat! 🥳
Kyllä minä nukkumaan alan ellei nyt puolilta öin tai ennen sitä vielä ole tapahtunut.Näkeehän sen aamulla sitten mikä on tilanne.
Eiköhän se Hilkan emännän mies ole paikalla, vai miksi juuri tämän emännän välttämättä piti mennä sille Okolle laittamaan ruokaa ja Hilkka sitten kömpi ylös ja lähti ilmeisesti perässä(?).
Ensin valvotaan zilimät ristissä ja odotetaan pennunpötkylöitä, siten silmä kovana tuijotetaan synnytystä ja lopulta helpotuksen huokaus, kaikki syntyivät ja voimme mennä ansaituille unille. Mutku hei, imeekö tuo yksi, miksi toi ei ole nisällä, apua yksi on kaukana emosta, ai kamala vuotaako tuolla veri.. Hengittääkö yksikään??!! Aamulla punasilmäiset ja luomet turvoksissa olevat zombiet aka pentuliven seuraajat löytyvät näytön ääreltä 🤤🥱😵💫😵😴 "Että tämmöistä" tuumaa löydön tehnyt perheenjäsen ja poistuu takavasemmalle "hullu se on".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilkkaa vois kyllä seurata mutta en tätä vauviksen lässykeskustelua. Adios.
Adios y vete a la mierda
Olipas älykästä, mutta tuo nyt vaan kertoo itsestäsi.. Ja opettele paremmin espanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se Hilkan emännän mies ole paikalla, vai miksi juuri tämän emännän välttämättä piti mennä sille Okolle laittamaan ruokaa ja Hilkka sitten kömpi ylös ja lähti ilmeisesti perässä(?).
Kertoi että mies lähti pelaamaan jotain. Ja joku ystävä tuli myös paikalle kun lopetti chatin.
Hyvähän se on emon välillä vähän jaloitella. Niinhän naisetkin tekee kun synnytystä nopeutetaan.
Hilkka vaihtelee asentoa nyt aika tiuhaan tahtiin, alkaakohan pian tapahtua?
Nyt vähän möyhittiin pesää jo
Vierailija kirjoitti:
Hilkka vaihtelee asentoa nyt aika tiuhaan tahtiin, alkaakohan pian tapahtua?
Tukalat oltavat varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin vuonna on tosi ruma koira. Kuten myös edellinen oli.
Taidat itse olla ruma, kun on näköjään kova tarve haukkua toisten koiria.. Hilkkahan on kaunis ja sopusuhtaisen näköinen koiruli. Hänessä ei ole mitään omituisia ns. erikoispiirteitä, kuten noissa liian pitkälle jalostetuissa roduissa on. Ja luonnekin hänellä vaikuttaa ihanalta.
Hilkka näkyi äsken jättikokoisena telkkarissa Yle-Uutisten seinällä...
Ooh, mitä Hilkka alkoi haukkumaan. Kyllä vielä hetken aikaa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin vuonna on tosi ruma koira. Kuten myös edellinen oli.
Taidat itse olla ruma, kun on näköjään kova tarve haukkua toisten koiria.. Hilkkahan on kaunis ja sopusuhtaisen näköinen koiruli. Hänessä ei ole mitään omituisia ns. erikoispiirteitä, kuten noissa liian pitkälle jalostetuissa roduissa on. Ja luonnekin hänellä vaikuttaa ihanalta.
Koira on se, ei hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilkkaa vois kyllä seurata mutta en tätä vauviksen lässykeskustelua. Adios.
Adios y vete a la mierda
Olipas älykästä, mutta tuo nyt vaan kertoo itsestäsi.. Ja opettele paremmin espanjaa.
Kyllä toi ihan ehtaa espanjaa on 💃 Eri
Chatissa: "Onko tämä koira saksanpaimenkoira?"
Ehdottomasti päivän paras, iltakaffet meinasi tyrskähtää rinnuksille 😅🤣😂
Osallistuuko teistä kukaan myös pentuliven chattiin? Minä en, ei taitoa, ei kykyä.
Mun mielestä Hilkka ei näytä niin levottomalta että ihan vielä pennut syntyisivät. Onneksi ei tiedä kuinka monta silmäparia häntä tuijottaa :D