Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei käy missään?

Vierailija
22.09.2026 |

Miksi miehiä ei näy missään?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkona on pelkkää rahan menoa eikä yksin ole kiva lähteä vaikka kahville. Kotona kahvin saa just sellaisena kuin on tottunut saamaan ja sen voi juoda vaikka pelkissä kalsareissa halutessaan.

Kuulostat mielenkiintoiselta mieheltä. Elämäsi on varmaan hauskaa ja tapahtumarikasta.

Onko siinä jotain vikaa, jos kaikki eivät elä sinun ihanteesi mukaisesti? Ehkä tuo on hänen ihanne eikä pidä siitä, että pitää olla aina menossa ja täyttää kalenteri maksimiin. 

Vierailija
22/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen sovinistimies meni lääkäriin ja sanoi: "Tohtori, vaimoni ajaa minut hulluuden partaalle. En kestä enää päivääkään tätä tasa-arvohapatusta ja nalkutusta. Haluan vain kuolla, ja mahdollisimman nopeasti! Onko teillä mitään keinoa?"

Lääkäri mietti hetken, pyöritteli kynäänsä ja sanoi: "No, tähän on olemassa yksi varma menetelmä, mutta se vaatii sinulta paljon työtä. Seuraavan kuukauden ajan sinun täytyy tehdä aivan kaikki kotityöt vaimosi puolesta. Siivoa, tiskaa, pese pyykit, kokkaa gourmet-aterioita ja hiero hänen jalkojaan joka ilta. Tee itsestäsi täydellinen tossun alla elävä aviomies. Uupumus ja nöyryytys hoitavat homman, ja sydämesi pettää tasan kuukauden kuluttua."

Mies innostui: "Loistavaa! Teen sen!"

Mies meni kotiin ja alkoi paiskia töitä. Hän kuurasi lattioita, valmisti kolmen ruokalajin illallisia, pesi pyykkiä ja palveli vaimoaan nöyrästi aamusta iltaan. Vaimo oli aluksi hämmentynyt, mutta alkoi pian nauttia tilanteesta täysin rinnoin – hän rentoutui, lakkasi nalkuttamasta ja oli jatkuvasti hyvällä tuulella.

Kun kuukausi oli kulunut, lääkäri tuli käymään miehen talolla allekirjoittaakseen kuolintodistuksen. Hän löysi miehen imuroimasta olohuonetta, paita märkänä hiestä mutta oudon energisenä.

Lääkäri sanoi ihmeissään: "Mitä ihmettä? Sinunhan piti kuolla uupumukseen ja nöyryytykseen tänään!"

Mies pyyhkäisi hikeä otsaltaan, virnisti vahingoniloisesti ja kuiskasi lääkärille: "Odotahan vain, tohtori... Tuo tyhmyri luulee saaneensa täydellisen aviomiehen, eikä hänellä ole aavistustakaan, että minä kuolen minä hetkenä hyvänsä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla, keskustassa, kahviloissa, terveysasemalla ja kaupassa näin miehiä tänään. Sun kannattaa ap poistua kotoa.

Vierailija
24/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köy kyllä.

Nytkin olen paskalla

Ja luen sun postauksia.

Vierailija
25/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köy kyllä.

Nytkin olen paskalla

Ja luen sun postauksia.

Eli omaan aloitukseesi vastailet, ja monipeukutat? ;)

Vierailija
26/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köy kyllä.

Nytkin olen paskalla

Ja luen sun postauksia.

Onko suomalainen pytty vai Ukrainasta sotasaaliina tuotu?

Vierailija
27/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun äite anna rahaa eikä päästäis muutenkaan :(

Vierailija
28/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetän kun en käy? Lukuisien naisten aloitteet? 

Vierailija
29/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noilta muijilta pääse mitenkään livahtamaan. Muija tai anoppihirviö  aina vahtimas. Useen molemmat ja kenkäniki piilottaneet.

Vierailija
30/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä, salilla, kaupoilla ja välillä naiset tekevät ihan tuttavuutta. Tiedän että aika helpolla pääsisin parisuhteeseen mutta tällä hetkellä ei ole haku päällä. Pitäisi tulla sellainen nainen vastaan joka kolahtaisi kunnolla, viihdyn niin hyvin itsekseni että ihan keneen tahansa en tyydy.

Vierailija
31/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkona on pelkkää rahan menoa eikä yksin ole kiva lähteä vaikka kahville. Kotona kahvin saa just sellaisena kuin on tottunut saamaan ja sen voi juoda vaikka pelkissä kalsareissa halutessaan.

Tämähän se olisi. Kämpillä on parasta olla silloin kun ei ole töissä. Saa olla just niin kuin haluaa eikä kellään ole mitään nokan koputtamista mihinkään.

Vierailija
32/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jatkuvasti ulkomailla . Sieltä minut löytää . Suomessa ollessani olen kotona .

Vierailija
33/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mielenkiintoiselta mieheltä. Elämäsi on varmaan hauskaa ja tapahtumarikasta.

Onko siinä jotain vikaa, jos kaikki eivät elä sinun ihanteesi mukaisesti? Ehkä tuo on hänen ihanne eikä pidä siitä, että pitää olla aina menossa ja täyttää kalenteri maksimiin. 

Ei tietenkään. Kalsarisumpit on elämän suola.

Vierailija
34/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet varmasti myös miksi olet inkeli?

Vierailija
35/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn jatkuvasti ulkomailla . Sieltä minut löytää . Suomessa ollessani olen kotona .

Missä kävit viimeksi ja milloin?

Vierailija
36/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla, lenkeillä, ruokakaupassa. Mitkään baarit ja yöelämä ei ole kiinnostaneet opiskeluaikojen jälkeen sitten yhtään, eikä myös konsertit tai kulttuuririennot. Viihdyn kotona itsekseni. 

Vierailija
37/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin vastata, mutta sitten päätin, että se on yhdentekevää elämäni tavoitteiden kanssa.

Tavoitteesi ovat varmaan korkealla. Olen vakuuttunut siitä.

Ja mitäs sitten jos on? Eikös kaikilla ole oikeus tehdä elämässään mitä haluaa?

Vierailija
38/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn talvisin Thaimaassa/Vietnamissa, 2kk. Kesällä käyn uimarannoilla kotisuomessa.

Vierailija
39/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri tapaus mutta samoilla mietteillä. Elämä voi olla hyvinkin tapahtumarikasta vaikka juo kahvinsa mieluiten kotona. Typerä tapa sinänsä mennä kahville kahvilaan tms. juomaan pahaa kahvia likaisista kupeista. Ympärillä ties ketä turjaketta köhimässä ja kailottamassa keskenään tai puhelimeen. Naisille se lienee päivän kohokohta..

Vierailija
40/72 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pitäisi käydä?