Minä ja mieheni rakastuimme samaan ihmiseen
Olen aivan pää pyörällä. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä lähes 30v ajan ja meillä on aikuiset lapset. Suhteemme on hyvä, vahva yhteenkuuluvuus, luottamus, keskustelua, arkista läheisyyttä, yhteisiä harrastuksia ja hyvää seksiä. Mitään ulkopuolista en ole osannut kaivata, eikä kertomansa mukaan miehenikään.
Mutta nyt kävi sitten niin, että matkustellessamme tapasimme erään miehen. Hän on meidän ikäluokkaamme, lapseton ja ulkomaalainen. Meillä synkkasi heti koko porukalla tosi hyvin ja päädyimme viettämään muutaman päivän kolmestaan. Ja rakastuimme, siis sekä mieheni että minä tähän mieheen, ja hän meihin molempiin. Kumpikin miehistä on tähän asti kuvitellut olevansa hetero. Tunnetta on vaikea kuvailla. Hullaantumista, ja sitä, kuin hän olisi elämämme puuttuva palanen ja hän kokee samoin, että me kolme kuulumme yhteen.
Sovimme, että tunnustellaan rauhassa näitä tunteita, ennen kuin etenemme mihinkään, esimerkiksi seksiin. Haluista se ei kyllä ole kiinni... Hän kunnioittaa avioliittoamme ja sitä, että olemme toistemme ensimmäiset ja ainoat ja itsellekin on iso kynnys ajatella seksiä kenenkään muun kanssa. Toisaalta, henkinen läheisyys, intiimiys ja yhteenkuuluvuus on sellaista, että siihen verrattuna fyysinen tuntuu täysin toissijaiselta Jouduimme nyt lähtemään kotiin, tietenkin, ja jatko mietityttää. Asumme eri maissa, Euroopassa kuitenkin, eli on ihan realistista että voisimme tavata aina välillä, mutta pelottaa (ja innostaa) mihin tämä voikaan johtaa. Ei olla myöskään kerrottu kenellekään vielä, varsinkin miehillä on pureskelemista tunteittensa kanssa.
Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa ja mitä sitten tapahtui? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja keskustella.
Kommentit (6)
Jep, mullakin olisi ensimmäinen reaktio tulla tänne siitä tarinoimaan. :D
Taitaa taas olla niitä Porvoon seuramatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mullakin olisi ensimmäinen reaktio tulla tänne siitä tarinoimaan. :D
No just siksi täällä anonyymisti, kun ei vielä uskalla oikeassa elämässä kertoa kenellekään.
ding dong viri viri tööt tööt