Beck vai Wallander? Kumpi parempi?
Kommentit (32)
Wallander . Niissä uudemmissa se Lindaa esittävä Jonsson on hottis papy
Miksi edes pitäisi päättää kumpi on parempi?
Muistaakseni Wallanderit tuli aina niin myöhään etten ole katsonut niitä koskaan.
Molemmat ovat ruotsalaisia klassikoita. Kyllä ruotsalaiset vaan osaavat.
Minä en meinaa muistaa kumpi on kumpi. Kuten muutkin sanoi; molemmat on hyviä. Harmillisesti sarjat näkyy vain mainoskanavilla. Mainokset rikkoo tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Wallander . Niissä uudemmissa se Lindaa esittävä Jonsson on hottis papy
Alkuperäinen Linda tappoi itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en meinaa muistaa kumpi on kumpi. Kuten muutkin sanoi; molemmat on hyviä. Harmillisesti sarjat näkyy vain mainoskanavilla. Mainokset rikkoo tunnelmaa.
Elokuvaa ei pitäisi koskaan katsoa mainoksien kanssa. Elokuvaa ei ole tehty niin, että juoni, jännitys ja dialogi katkaistaan 20 minuutin välein.
Molemmat hyviä mut jos pitäisi päättää niin Beck koska Gunvald. 😍 Tosin nuo uudemmat Beckit ei oo enää niin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä molemmat, tosin ainakin Wallander sarjassa pyörii vanhat jaksot, mahtaako edes uusia tehty.
Sarja päättyi päähenkilön sairatumiseen alzheimerin tautiin. Irtisanoi itsensä. Siis sarjassa ei todellisuudessa.
Molemmat sarjat ovat hyvin osoittaneet, miten Ruotsissa arvostetaan kulttuuria ja siihen on haluttu rahallisesti panostaa. Suomessa olisi aivan samaa osaamista, mutta ainoastaan rahasta on puute. Kulttuurivihamielinen hallitus ei myöskään millään tavalla paranna tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat hyviä mut jos pitäisi päättää niin Beck koska Gunvald. 😍 Tosin nuo uudemmat Beckit ei oo enää niin hyviä.
Beck itse on zombiena. Jotain jaksoa katsoin ja nauratti kun Beck ei tehnyt yhtään mitään, vaan oli hyvin harvassa kohtausessa edes mukana ja jos oli, niin vain huolestuneen näköisenä, tai saattoi sanoakin jotain lyhyttä "tutkikaa johtolanka" :D ... aika rankkaa, taitaa olla ainut alkuperäinen näyttelijä ja hänkään ei enää tee mitään.
Beck mutta vain ne joissa on Gunvald <3.
Hyviä molemmat, tosin ainakin Wallander sarjassa pyörii vanhat jaksot, mahtaako edes uusia tehty.