Sellpy palautus täysin mahdotonta
Ei mahdollisuutta tulostaa palautuslappua. Kiitos vain heille vähät vaaterahat meni sinne. Eikä heiltä mitään palautuskoodia saa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Minulta onnistui palautus tosi hyvin ja rahatkin tuli takaisin. Kirjoitin palautuskoodin käsin,
Olen ottanut. Sain sen palautetarran pdf tiedostona. Siinäkö pitäis olla se koodi. Mä jo haukuin huoraksi. Helvetin hyvä että sulla aah ihanalla vedetkö nappeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Minulta onnistui palautus tosi hyvin ja rahatkin tuli takaisin. Kirjoitin palautuskoodin käsin,
Olen ottanut. Sain sen palautetarran pdf tiedostona. Siinäkö pitäis olla se koodi. Mä jo haukuin huoraksi. Helvetin hyvä että sulla aah ihanalla vedetkö nappeja
huorrrraaaaa
No poltetaan sitten vaatteet.. Kiitos runkkari sellpy varastit mun rahat. Yks neule oli pesty pilalle niin en mä siitä mitään rahaa edes sais
Ensi kerralla osta LÄÄKKEET älä vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tyhmä.
Tästä sais kalevauva biisiin aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Enkö muka tarvitse vaatteita. Sain täydentävää tukea vaatteisiin, kai nyt menee hermo kun vaatteiden palautus menee mahdottomaksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tyhmä.
Sinä olet. Sinunko mielestä on jotenkin toimiva systeemi kun pakotetaan tulostamaan vaikka ei oo mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Ota itse lääkkeet oikein kaksin käsin. Minä en niihin koske. Näköjään ei saa hermostua ja pettyä enää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä sais kalevauva biisiin aihetta.
Häivy nyt säkin. Toivottavasti kuolet
Käy kirjastossa tulostaa. Maksaa 30 senttiä se tulostus.
Vierailija kirjoitti:
Lähikirjastos vesivahinko tällä hetkellä. Joten se on kiinni
Palautusohjeet olet voinut tarkistaa etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko Viikissä?
Kyllä se lähikirjasto on kiinni vesivahingon vuoksi. Tarkista vaikka itse. Vaasa variska kirjasto tilapäisesti suljettu
Vierailija kirjoitti:
Palautusohjeet olet voinut tarkistaa etukäteen.
Ai oikein näsäviisastelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko Viikissä?
En
Olen saanut palautettua ihan normaalisti. Yhdestä vaatekappaleesta sain rahat takaisin eikä tuotetta pitänyt palauttaa, koska vaatteen kunto oli selvästi luvattua huonompi.