Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemukset swingerklubeilta

Vierailija
21.09.2026 |

Millaiset kokemukset teillä on parinvaihto/seksiklubeilta? Oletteko saaneet sitä mitä tulitte hakemaan?

Mihin kaikkeen olette osallistuneet? Oletteko olleet gangbangeissa? Mikä naisten kokemus niistä?

Millainen oli kokemuksesi seksiklubilla?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä tullut käytyä swingerclubeilla niin Suomessa kuin ulkomailla. Hyviä kokemuksia, saanut olo ollut poistuessa. Mieheni jäänyt joskus vähemmälle, mutta tyytyväinen siitä, että minä sain riittävästi.😁

Vierailija
2/45 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pisuaari josta naiset joi - oli mulle jo vähän liikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sellaiseen olet törmännyt?

Vierailija
4/45 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gangbangistä olen tykännyt. Olen tullut monta kertaa, kun useampi pannut vuorotellen. Joskus varmaan lähes tunninkin? Paikat kyllä hellinä sen jälkeen.

Vierailija
5/45 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt, ja huomannut että ekshibitionistinen puoleni on voimakkaampi kuin olin ennen tiennytkään. Eniten tykkään olla useamman miehen kanssa niin, että on katselijoita. Luulen että naiselle helpompi saada kaikenlaisia kuvioita toteutettua miten tykkää, miehiä joko on enemmän paikalla (vaikka yksin tulevien miesten määrää monesti rajoitetaankin) tai sitten pariskuntien miesosapuolet on monesti aktiivisempia. Joka tapauksessa halukkaalle naiselle nuo on hyviä paikkoja :)

Vierailija
6/45 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno fiilis niissä. Avointa seksiä kaikkialla. Ei on ei ja kyllä on kyllä. Kukaan ei ahdistele.

Vierailija
7/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset. Seksiä niistä haen ja seksiä saan ihan riittävästi. N 36

Vierailija
8/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvät kokemukset. Vaimoa moni mies pani pitkin iltaa ja minä pääsin vain kerran purkautumaan kortsuun keinussa olevaan naisen kanssa. Vaimo oli ihan haltioissaan.

Vierailija
9/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kokemuksia. Gangbang on minunkin juttu. Naisena se on hieman helpompi järjestää. Miehen on vaikea saada useampaa naista yhtäaikaa. Joskus ollaan otettu bi-nainen meidän kaveriksi. Olen itse myös bi. Oma mies on ollut usein mukana joko minun tai jonkun toisen naisen gangbangissä. Pelästään positiivisia kokemuksia. Ollaan käyty klubeilla Suomessa ja muuallakin.

Vierailija
10/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moni käynyt edenissä?

Vierailija
11/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.10 olisi ehkä tarkoitus mennä puolison kanssa. Aiempia kokemuksia Berliinistä, katsotaan päästäänkö paikalle.

Vierailija
12/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10.10 olisi ehkä tarkoitus mennä puolison kanssa. Aiempia kokemuksia Berliinistä, katsotaan päästäänkö paikalle.

Millaisia kokemuksia teillä Berliinistä? Onko hyviä klubeja?

Vierailija
13/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin klubille ootte nyt 10.10.menossa? Me ajateltiin mennä tsekkaamaan More.

Vierailija
14/45 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tumputtaa saa niinkun muissakin parinvaihto bileissä

Vierailija
15/45 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun se Kirkkonummen paikka suljettiin. Siellä oli hyvä fiilis ja aina olin hyvin tyydytetty, kun sieltä tulimme. N 39.

Vierailija
16/45 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se pisuaari josta naiset joi - oli mulle jo vähän liikaa

No niin jonne.

Mutta seuraava on kerrottu totena: Inglesissä on homoklubi, jossa olutta saa juoda ilmaiseksi, mutta vastineeksi pitää vastaan muiden kultaisia suihkuja.

Vierailija
17/45 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin hyvät kokemukset. Vaimoa moni mies pani pitkin iltaa ja minä pääsin vain kerran purkautumaan kortsuun keinussa olevaan naisen kanssa. Vaimo oli ihan haltioissaan.

Jos oman  vaimon kiihko ja nautinto ja saama huomio ei ole miehelle plussaa vaan negaa, joka pitää kompensoida sillä, että kyllä munkin pitää jotain saada, niin swinger maailma voi käydä raskaaksi.

Vierailija
18/45 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen: vähän tuossakaan maailmassa on 'kaikki panee kaikkia ja kaikki saa' meininkiä. Ehkä ennen ollut toisin, ei kokemusta. Nykyään ei haluta, että pannaan vaan jotain vieraita, vaan kriteerit on tiukat monella. Pitää olla kemiaa sanotaan. Tosiasiassa hottis ja hunksi saa tuollakin aina, kummadti ne kemiat sitten löytyy. Kannattaa lähteä aika maltillisin odotuksin. Onhan tuo sinälllään kuumottava maailma ensikertalaiselle ja ehdottomasti kokemisem arvoinen asia.

Vierailija
19/45 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko moni käynyt edenissä?

New Eden Paradise Benalmadenassa hyvinkin tuttu.

Vierailija
20/45 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaasti sanottu. Ei mekään joka kerralla ole oltu kuin toistemme kanssa, jos sopivaa paria, miestä tai naista ei ole löytynyt. Useimmiten kyllä löytynyt molemmille. Joskus vain minulle naiselle. Mies sen mielihyvin suonut.