Äänestän sitä joka lupaa suurimmat tuet
Enkä ole ainoa, meitä on kymmeniä tuhansia, vasemmistoliitto voittoon!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tukia lupaava kaikkein todennäköisimmin pettää äänestäjänsä. Koska ei hän mistään rahaa saa sen lupauksen katteeksi. Mutta hölmöjen äänet kuitenkin sai.
Minkä lupauksen persut on toteuttanut?
Eikö vasuri yhtään seuraa politiikka tai itse lue uutisia? Aina pitäisi olla rautalankaa vääntämässä tolle persuhullulle.
Eli et osaa osaa sanoa edes yhtä lupausta jonka persut on pitänyt. Asia selvä. En ole vasuri mutta vastasin kuitenkin.
Lupausta ei aina pystytä pitämään mutta täältä ääni Minjalle
Ap on persu. Painu helvettiin Suomesta. Sun henkinen isänmaa on Venäjä.
Äänestä vaan ja sitten kun olet töissä niin sitä ketä lupaa pienimmät verot.
Tervetuloa vihervasemmistoon. Meitä on täällä monta.
Vierailija kirjoitti:
No ensin pitää lisätä yrityksiä jotka maksavat veroja valtiolle, sitten pitää lisätä työpaikkoja jotta saadaan veronmaksajia.
Ilman verotuloja ei ole tukia luusereille... Ei ole taikaseinää josta ottaa ilmaista rahaa. Nykyinen järjetön valtion Orpopurravelkakin pitää saada lyhennettyä jotenkin.
Juuri näin. Tätä ei vihervasemmisto ymmärrä, vaikka rautalangasta vääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vihervasemmistoon. Meitä on täällä monta.
Onks tellä hyvän näköisiä muijia? Halaako ne jos tulee vihervasemmiston kokoontumisiin?
Vasemmiston taikaseinä onkin jännä. Työntekijöiden verotusta sitten aikovatkin kiristää. Ihan hulluja ovat kun eivät käsitä maan taloutta.
Hölmöläisen touhua. Lyhennä sitten velkavuorta loppuikäsi.
Pakko äänestää Vasemmistoliitto että saa jatkaa oleilua. Viimeksi hairahduin petturi Perussuomalaisten äänestäjäksi, se oli virhe.
Ei mikään valtio koskaan maksa velkojaan. Olette idiootteja, jotka ette tajua tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston taikaseinä onkin jännä. Työntekijöiden verotusta sitten aikovatkin kiristää. Ihan hulluja ovat kun eivät käsitä maan taloutta.
Persut ja kokkarit muka osaa, 50 miljardia lisää velkaa ja 100 000 uutta työtöntä, joten ei teillä ole oikein kompetenssia puhua talousasioista
Vas ja Sdp, koska ne ei kannusta työntekoon sillä raha tulee seinästä ja herrojen taskuista.
Vierailija kirjoitti:
Vas ja Sdp, koska ne ei kannusta työntekoon sillä raha tulee seinästä ja herrojen taskuista.
Pers ja kokkareet, vievät mahdollisuuden mennä töihin kun heidän politiikkansa vähentää työpaikkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tukia lupaava kaikkein todennäköisimmin pettää äänestäjänsä. Koska ei hän mistään rahaa saa sen lupauksen katteeksi. Mutta hölmöjen äänet kuitenkin sai.
Eikö vasuri yhtään seuraa politiikka tai itse lue uutisia? Aina pitäisi olla rautalankaa vääntämässä tolle persuhullulle.
Ai onko jo tullut ne 100 000 työpaikkaa ja velkalaiva kääntynyt ja bensa on halventunut ja ma mut potkittu v*ttuun? Tullut muutama päivä ryypiskeltyä niin en uutisia ole kerennyt seurata. Viimeksi oli tilanne että 100 000 uutta työtöntä, pauttiarallaa 200 000 uutta ma mua ja 50 miljardin arvio lisävelasta. Ja miten Purran lupaus että köyhiltä ei leikata, miten etenee?
Miksi autottomat juopot jankkaa bensan hinnoista?
Tämän ap-persutrollin vastineeksi pitäisi tehdä aloitus "Äänestän sitä joka lupaa 100 000 uutta työpaikkaa ja velkalaivan kääntämisen. Ja halpaa bensaa!"
Tjaa? Laiton vastauksen ihan o aa elämänkertaani sivuten. Moderaattorille meni... outoa. Ei vissiin saa puhua kuin persuista?
Mä en äänestä. Äänestän sitä, joka lupaa parhaimmat veroalet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai onko jo tullut ne 100 000 työpaikkaa ja velkalaiva kääntynyt ja bensa on halventunut ja ma mut potkittu v*ttuun? Tullut muutama päivä ryypiskeltyä niin en uutisia ole kerennyt seurata. Viimeksi oli tilanne että 100 000 uutta työtöntä, pauttiarallaa 200 000 uutta ma mua ja 50 miljardin arvio lisävelasta. Ja miten Purran lupaus että köyhiltä ei leikata, miten etenee?
Miksi autottomat juopot jankkaa bensan hinnoista?
Ei bensan hinnat nyt ollut pointti vaan persujen tyhjät lupaukset, ei näköjään ketään osaa nimetä ainuttakaan persun lupausta joka olisi toteutunut, säälittävää maalitolppien siirtelyä ja henkilökohtaisuuksiin menevää nimittelyä, aika klassista persun keskustelukulttuuria tuollainen kun on argumentit vähissä 😸