Täytän 63-v. Kannattaako edes yrittää kattoo Barbie elokuvaa vai onko ns. älykkäälle ihmiselle täyttä shittiä?
Kommentit (32)
Miksi ihmiset ottaa tuon niin vakavasti? Pitääkö kaikessa aina olla jokin sanoma? Itse ainakin menin katsomaan kun oli hauska tavallaan nähdä barbi heräämässä eloon oikeilla näyttelijöillä, myös nostalgian kunniaksi koska rakastin barbeja lapsena :-D en edes yrittänytkään miettiä onko typerää vai fiksua mennä katsomaan koko leffa, ei se aina ole niin justiinsa
Vierailija kirjoitti:
Turha elokuva. Voi sen katsoa tai voi olla katsomattakin.
Kiitos sullekkin! Tuolle puolelle tää rupee kallistumaan että saattais mennä aika sen kera hukkaan...Ap
Vierailija kirjoitti:
Siinä Barbileffassa ei ole edes juonta vaan juonen tilalla on jonkinlainen feministinen julistus Amerikan tämän päivän kulttuurisodista. Käsikirjoitustiimi on ollut 100% varmasti huumeissa. Ainoa mitä siitä jäi itselleni käteen oli että Margot Robbiella oli hyvännäköiset jalat.
Kiitos sullekkin! Feminismi keskustelu kiinnostaa aina...Ap
Kyllä sen kerran katsoo, mutta toisella kertaa se on enää ärsyttävä.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyville älykkäille ihmisille
Jep. Itsekin katsoin sen ja nimenomaan älykäs siitä saa irti sen varsinaisen sanoman.
Siihen sanomaan ei paljoa älykkyyttä tarvita. No Ok ehkä 7 vuotias ei sitä ymmärrä.
Täyttä sontaa muuten...
Minun joulunodotuselokuviini on jo muutaman vuoden kuulunut Barbie in a Christmas Carol (2008). Se on kiva animaatioversio Dickensin klassikkokertomuksesta. Eikä edes tarvitse olla huippuälykäs että pysyy kärryillä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olen joskus katsonut barbie piirrettyjä jotka perustuvat vanhoihin satuihin. Barbeista kiinnostuneiden mielestä nuo voivat olla ihan hyviä. Kun en ole kohderyhmää, niin vaikuttavat olevan aika tavallisia piirrettyjä. Tuskin oikeilla näyttelijöillä tehty elokuva voi kovin paljoa huonompi olla.
Ihan viihdyttävä komedia. Näyttelijät hyviä, elokuvaan luotu barbimaailma mielenkiintoinen ja ajatus eksistentiaalista ahdistusta kokevasta Barbiesta huvittava. Sukupuolirooleja käsitellään aika pintapuolisesti mutta hauskasti.
Vierailija kirjoitti:
Katso, jos haluat. Itse olen katsonut sen elokuvan lapseni kanssa.
Kuka lainais skidejä? Voin paistaa kakruille lettusia...Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyville älykkäille ihmisille
Jep. Itsekin katsoin sen ja nimenomaan älykäs siitä saa irti sen varsinaisen sanoman.
Siihen sanomaan ei paljoa älykkyyttä tarvita. No Ok ehkä 7 vuotias ei sitä ymmärrä.
Täyttä sontaa muuten...
Yleinen mielipide rupee tuolle puolelle kallistumaan...Kiitti sullekkin!Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso, jos haluat. Itse olen katsonut sen elokuvan lapseni kanssa.
Kuka lainais skidejä? Voin paistaa kakruille lettusia...Ap
On täällä porukkaa...Tarjoon lettuja lapsille ja joku alapeukuttaa?
Kiitti! Harmi kun en juo viinaa, mutta muuttama olut löytyisi. Enpä taida viittiä sunnuntai-iltana ryhtyä moiseen, hyvä vinkki kuitenkin!Ap