Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän 63-v. Kannattaako edes yrittää kattoo Barbie elokuvaa vai onko ns. älykkäälle ihmiselle täyttä shittiä?

Vierailija
20.09.2026 |

Vai pitäiskö kattoo jotain muuta, suosituksia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 55 vuotias mies ja yritin katsoa barbie elokuvan kun se oli ainoa mitä en ollut nähnyt niistä ohjelmista mitä silloin tuli. Melkein tunnin jaksoin kunnes luovutin ja vaihdoin kanavaa. Ehkä tarpeeksi päihtyneenä sen pystyisi katsomaan kokonaan.

Kiitti! Harmi kun en juo viinaa, mutta muuttama olut löytyisi. Enpä taida viittiä sunnuntai-iltana ryhtyä moiseen, hyvä vinkki kuitenkin!Ap

Vierailija
22/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ottaa tuon niin vakavasti? Pitääkö kaikessa aina olla jokin sanoma? Itse ainakin menin katsomaan kun oli hauska tavallaan nähdä barbi heräämässä eloon oikeilla näyttelijöillä, myös nostalgian kunniaksi koska rakastin barbeja lapsena :-D en edes yrittänytkään miettiä onko typerää vai fiksua mennä katsomaan koko leffa, ei se aina ole niin justiinsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha elokuva. Voi sen katsoa tai voi olla katsomattakin. 

Kiitos sullekkin! Tuolle puolelle tää rupee kallistumaan että saattais mennä aika sen kera hukkaan...Ap

Vierailija
24/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä Barbileffassa ei ole edes juonta vaan juonen tilalla on jonkinlainen feministinen julistus Amerikan tämän päivän kulttuurisodista. Käsikirjoitustiimi on ollut 100% varmasti huumeissa. Ainoa mitä siitä jäi itselleni käteen oli että Margot Robbiella oli hyvännäköiset jalat. 

Kiitos sullekkin! Feminismi keskustelu kiinnostaa aina...Ap

Vierailija
25/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen kerran katsoo, mutta toisella kertaa se on enää ärsyttävä. 

N52

Vierailija
26/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyville älykkäille ihmisille

Jep. Itsekin katsoin sen ja nimenomaan älykäs siitä saa irti sen varsinaisen sanoman.

Siihen sanomaan ei paljoa älykkyyttä tarvita. No Ok ehkä 7 vuotias ei sitä ymmärrä.

Täyttä sontaa muuten...

27/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun joulunodotuselokuviini on jo muutaman vuoden kuulunut Barbie in a Christmas Carol (2008). Se on kiva animaatioversio Dickensin klassikkokertomuksesta. Eikä edes tarvitse olla huippuälykäs että pysyy kärryillä.

Vierailija
28/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus katsonut barbie piirrettyjä jotka perustuvat vanhoihin satuihin. Barbeista kiinnostuneiden mielestä nuo voivat olla ihan hyviä.  Kun en ole kohderyhmää, niin vaikuttavat olevan aika tavallisia piirrettyjä. Tuskin oikeilla näyttelijöillä tehty elokuva voi kovin paljoa huonompi olla.

Vierailija
29/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävä komedia. Näyttelijät hyviä, elokuvaan luotu barbimaailma mielenkiintoinen ja ajatus eksistentiaalista ahdistusta kokevasta Barbiesta huvittava.  Sukupuolirooleja käsitellään aika pintapuolisesti mutta hauskasti.

Vierailija
30/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso, jos haluat. Itse olen katsonut sen elokuvan lapseni kanssa.

Kuka lainais skidejä? Voin paistaa kakruille lettusia...Ap

Vierailija
31/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyville älykkäille ihmisille

Jep. Itsekin katsoin sen ja nimenomaan älykäs siitä saa irti sen varsinaisen sanoman.

Siihen sanomaan ei paljoa älykkyyttä tarvita. No Ok ehkä 7 vuotias ei sitä ymmärrä.

Täyttä sontaa muuten...

Yleinen mielipide rupee tuolle puolelle kallistumaan...Kiitti sullekkin!Ap

Vierailija
32/32 |
20.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso, jos haluat. Itse olen katsonut sen elokuvan lapseni kanssa.

Kuka lainais skidejä? Voin paistaa kakruille lettusia...Ap

On täällä porukkaa...Tarjoon lettuja lapsille ja joku alapeukuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi